Vinter-expansionen till Eve Online är släppt

Robot
Vinter-expansionen till Eve Online är släppt

Crucible-patchen kan laddas hem i detta nu – bjuder på totalt 5GB med ändringar!

#eve, #ccp


Medlem
Vinter-expansionen till Eve Online är släppt

Loot all, Turret misses, mindre storlek på metal scraps, boostade hybrid turrets? Hell yes!

Medlem

Alltid trevligt med expansioner till ett mkt bra spel. Synd att det ska kräva så mkt tid för att det ska vara kul. Casual gaming är inte direkt förknippat med EVE. Nog det mest polerade spelet i världen.

Medlem

Det verkar vara hela klienten som är på 5GB medan uppdateringen är på 1,2 GB

Medlem

Måste bara älska CCP för alla gratisexpansioner!

Medlem

lilla changeloggen
känns som om de borde korrläsa innan de skickar ut sånt dock

Medlem

Herregud med alla dessa paches och expansioner som finns till EVE, installationen måste ligga idag på runt 400gb ? Inte för att hårddiskutrymme är något problem idag iofs.

Medlem

Uppdateringen i sig ligger på ca 1.2 gig, inte 5.

Inaktiv

trailern:
http://www.eveonline.com/en/crucible/

well om jag blir arbetslös/ekonomiskt oberoende så blir det EvE i ett halvår iaf

Medlem

Har inte tagit mig an EVE ännu men det ser intressant ut, och från vad jag har hört ska det vara bra, bara att det tar lång tid innan man kommer in i det. Något jag har brist på atm.

Medlem

Man slipper ju grinda aktivt så man kan "levla" utan att spela. Räknar mig själv fortfarande som nykomling efter ett antal free trials och nu den första betalda månaden. Det enda jag saknar nu är nån form av incitament till flerspelardelen. Känns rätt ensamt i rymden.

1
Skriv svar