Tröja teasar om Half-Life 3
Har aldrig fattat grejen med Half-Life.
Då är vi 2
Det känns som att alla skrattar och jag inte fattar skämtet.
Vad är det som gör att Half-Life är så bra? Världens bästa spel hit och dit...
Du kan ju börja med att faktiskt spela det. Sen så ska du sätta det i perspektiv till andra FPS-spel på marknaden, då inser du att storyn, gameplayet och estetiken fungerar så otroligt bra ihop att slutresultat blir ett spel som är fruktansvärt underhållande och nyskapande. Sen får du också tänka på att Episode Two slutade med en extrem cliffhanger som alla ivrigt väntar att se hur det löser sig, det är också en av anledningarna till att alla är så taggade på HL3!
Själv hoppas man att Valve sitter i hemlighet och filar på Source 2 och HL3, fy satan vilken lycklig människa man skulle bli om det blev sant!
Du kan ju börja med att faktiskt spela det. Sen så ska du sätta det i perspektiv till andra FPS-spel på marknaden, då inser du att storyn, gameplayet och estetiken fungerar så otroligt bra ihop att slutresultat blir ett spel som är fruktansvärt underhållande och nyskapande. Sen får du också tänka på att Episode Two slutade med en extrem cliffhanger som alla ivrigt väntar att se hur det löser sig, det är också en av anledningarna till att alla är så taggade på HL3!
Själv hoppas man att Valve sitter i hemlighet och filar på Source 2 och HL3, fy satan vilken lycklig människa man skulle bli om det blev sant![/quote]
Då är vi 2!
Då är vi 2
Det känns som att alla skrattar och jag inte fattar skämtet.
Vad är det som gör att Half-Life är så bra? Världens bästa spel hit och dit...
Själv hoppas man att Valve sitter i hemlighet och filar på Source 2 och HL3, fy satan vilken lycklig människa man skulle bli om det blev sant!
Har spelat Half-Life och en del av Half-Life 2. Tyckte inte det var särskilt speciellt. Dock så spelade jag inte dom när dom var nya, så det kanske är en av anledningarna till varför det inte kändes så nyskapande för mig.
Får väl försöka ta mig igenom iallafall Half-Life 2 och dess uppföljare och hoppas att jag upptäcker det ni gillar med spelet, så att jag också får vara med och gilla Half-Life!
Hoppas innerligt att Half-Life 3 inte släpps med nuvarande Source-motor. Det var lite av charmen med HL2, det var ett så stort teknologiskt framsteg att man undrade hur fan de lyckats få till spelkänsla, story, art direction, etc. Allting höll toppklass. Känslan när man efter introt går in i tågstationen och det flyger runt kinamatförpackningar i vinden är bland det mäktigaste jag varit med om
Längtar så jävla mycket efter HL3!
Hoppas trean blir lika revolutionerande för serien som tvåan var. Där snackar vi uppföljare, när allt var annorlunda
Hoppas även att Valve arbetar på en ny Source motor, uppföljaren till tidernas bästa grafikmotor.

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Hoppas trean blir lika revolutionerande för serien som tvåan var. Där snackar vi uppföljare, när allt var annorlunda
Hoppas även att Valve arbetar på en ny Source motor, uppföljaren till tidernas bästa grafikmotor.
Och du menar vad? Jaha nu hänger jag med, du visar ett självporträtt på dig själv, vad söt du är <3
Game long and prosper
Och du menar vad? Jaha nu hänger jag med, du visar ett självporträtt på dig själv, vad söt du är <3
you just have to love that face <3333
Ett pussel spel med action. Slog igenom som bara den när det kom. Ett äventyr man aldrig kunde ana. Riktigt häftigt och snyggt. Under den tiden iaf, nu kanske det inte är märkvärdigt. Half-Life 2 följde upp bra med helt nya grejer, men inte lika starkt som första. Half-Life 3 kan inte bli annat än en succé. Jag tror faktiskt att dom har arbetat med Half-life 3 ett bra tag nu. Det är dags för dom att konkurrera med dom stora grabbarna igen.
Ett pussel spel med action. Slog igenom som bara den när det kom. Ett äventyr man aldrig kunde ana. Riktigt häftigt och snyggt. Under den tiden iaf, nu kanske det inte är märkvärdigt. Half-Life 2 följde upp bra med helt nya grejer, men inte lika starkt som första. Half-Life 3 kan inte bli annat än en succé. Jag tror faktiskt att dom har arbetat med Half-life 3 ett bra tag nu. Det är dags för dom att konkurrera med dom stora grabbarna igen.
HL var faktiskt inte snyggt då heller. HL2 har däremot klarat sig bättre med tiden.
Precis.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Precis.
mhm. Du verkar tro att jag menade att HL1 inte var revolutionerande alls utan att bara tvåan var det. Så menade jag inte alls, ettan är ett unikt äss i kortleken, så att säga.
Jag menade helt enkelt att jag tycker tvåan revolutionerade spelserien genom att ändra på så pass mycket att man knappt kände igen sig, sånt ser man inte ofta i uppföljare.
Eller så gnäller du väl om att jag tycker Source är tidernas bästa motor. Diskutera istället för att gömma dig bakom en gif
Game long and prosper