Urstarka beta-siffror från Star Wars: The Old Republic

Robot

725 000 unika spelare loggade in under Thanksgiving-helgen, totalt anmälde två miljoner intresse för att delta i betan.

#electronic-arts, #star-wars-the-old-republic

Medlem

en av de alla

Medlem

inte en av dessa spelare

signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

hade key men orkade inte använda den, det sagt så kommer jag nog att köpa spelet till release.

signatur

The definition of insanity?

zsm
Medlem

Måste säga att under stresshelgen så var servrarna förvånansvärt stabila.

Medlem

Trevligt! Förhandsbokade detta idag så ska bli kul!

Medlem

jag installerade kotor 2 och spelade igenom det istället! grymt bra. känner inte att jag kommer spela detta dock. mmorpg är inte min grej.

Medlem

Mycket roligt spel!! Inga CTD eller lagg under mina två beta weekends. Kommer köpa spelet efter min examen är avklarad Fugerar inte att ha ett så bra spel hemma när det måste pluggas!!! Rekomenderas varmt!!!!

Medlem

Jäklar vad detta kommer bli bra, med Bioware vid rodret så kan det inte gå fel!

signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Någon som har spelat det som kan dela med sig av sina åsikter?

Star Wars är idiotiskt.

Medlem

Kommer bli kul att spela ett år eller två förmodligen om dom får ut mer endgame content.. mycket trevligt och bra spel hittills

Medlem

Stelt, tråkigt, fult är väl en bra sammanfattning enligt mig. Kändes mer som ett singleplayer spel med onödiga cutscences som bara tar en massa tid. Inget speciellt alls, endgame verkar inte heller innehålla något speciellt direkt.

Överhypat minst sagt.

signatur

Xbox 360 Arcade "Jasper" 120GB

Medlem
Medlem

Hoppas på det bästa för detta spelet. Men det gör jag åandra sidan för alla nya MMOG.

Medlem
Skrivet av karun:

jag installerade kotor 2 och spelade igenom det istället! grymt bra. känner inte att jag kommer spela detta dock. mmorpg är inte min grej.

word

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Star Wars är idiotiskt.

Oooh, en Trekkie

Medlem

@kimpa88
Tryck på space så slipper du alla cutscenes.

Medlem

@eine_petule
Det vet jag om. Tycker ändå det är långtråkigt. Alla tycker dock olika såklart

signatur

Xbox 360 Arcade "Jasper" 120GB

Medlem

Mycket dialoger ja.
Men jag litar på att bioware vet vad dom gör med tanke på deras äldre spel på nacken (kotor1,2 och mass effect 1,2)

Ska bli grymt som fan!

Bästa mmorpg på MYCKET länge. WoW kommer gå i graven av detta :).....Inte haft så kul på sketalänge

signatur
Medlem
Medlem

Nä jag är ganska less på denna typen av MMOn. Samma gamla gameplay som vanligt, hotkeys, Tank/Healer/DPS, questandet - allt känns lite väl bekant för mig. Den stora skillnaden är väl all dialog och alla cutscenes, men efter alla år med Biowares spel så börjar jag tröttna lite på deras stil av berättande också.
Jaa... det verkar som att jag är ganska trött i största allmänhet

SW:ToR är såvitt jag kan se absolut inget dåligt MMO, men det är verkligen inte vad jag letar efter just nu.

Testpilot

Gav bort min nyckel till en kompis som gillar MMORPG, han sa att det var intressant och jävligt kul.

Inaktiv

Inget att skryta om direkt när dom gav ut flera miljoner nycklar och försökte hypa upp det..

Medlem

äh era sura gubbar
det var ju asball.!

Medlem

Jag fick en BETA nyckel av FZ och tack vare BETAN/FragZone så ska jag köpa/prenumerera på SWTOR.

Medlem

Jag spelade och tyckte det var roligt.

signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Fick inte en enda DC under hela helgen, otroligt stabilt spel och servers.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av karun:

Jag hoppades att du spelade med modden som återställer det mesta: TSLRCM.

Själv har jag testat på MMOTOR förut hos en vän, så jag använde inte ens min nyckel. De måste betala MIG för att jag ska spela det igen

signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

123
Skriv svar