Urstarka beta-siffror från Star Wars: The Old Republic
725 000 unika spelare loggade in under Thanksgiving-helgen, totalt anmälde två miljoner intresse för att delta i betan.
#electronic-arts, #star-wars-the-old-republic
Jäklar vad detta kommer bli bra, med Bioware vid rodret så kan det inte gå fel!
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Stelt, tråkigt, fult är väl en bra sammanfattning enligt mig. Kändes mer som ett singleplayer spel med onödiga cutscences som bara tar en massa tid. Inget speciellt alls, endgame verkar inte heller innehålla något speciellt direkt.
Överhypat minst sagt.
Xbox 360 Arcade "Jasper" 120GB
Bästa mmorpg på MYCKET länge. WoW kommer gå i graven av detta :).....Inte haft så kul på sketalänge
Nä jag är ganska less på denna typen av MMOn. Samma gamla gameplay som vanligt, hotkeys, Tank/Healer/DPS, questandet - allt känns lite väl bekant för mig. Den stora skillnaden är väl all dialog och alla cutscenes, men efter alla år med Biowares spel så börjar jag tröttna lite på deras stil av berättande också.
Jaa... det verkar som att jag är ganska trött i största allmänhet
SW:ToR är såvitt jag kan se absolut inget dåligt MMO, men det är verkligen inte vad jag letar efter just nu.
jag installerade kotor 2 och spelade igenom det istället! grymt bra. känner inte att jag kommer spela detta dock. mmorpg är inte min grej.
Jag hoppades att du spelade med modden som återställer det mesta: TSLRCM.
Själv har jag testat på MMOTOR förut hos en vän, så jag använde inte ens min nyckel. De måste betala MIG för att jag ska spela det igen
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...