FZ fyller 15 år!

Medlem
Inaktiv

Grattis =D

snubblade in här 2006. första länk jag startar upp nätet med sen dess dessutom <3

Medlem

Stort grattis!

Medlem

Grattiz FZ hoppas ni lever oändligt och ha en mys stund, gratulationer från BionicKid885

Medlem

Grattis!

Jag skulle tro att jag haft FZ bland mina bokmärken sen -97. Och ja, jag kallar FZ för fragzone fortfarande


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Inaktiv

Grattis!

Underhållande läsning i Görans bloginlägg.

Medlem

Grattis Fragzone! Sjukt vad tiden går fort, känns som igår man satt och memorerade ip-nummer långt innan Quakeworld ens kom ut :-).

Medlem

jisses va gammal man känner sig när man har glott här i 15 år....

Medlem

GRATTIS FZ! Den svenska sida jag besöker mest sedan 2001!

Fick reda om sidan på ett internetcafe när jag behövde patcha Battlefield Varit online nästan varje dag sen dess. CAKE AND LUV!

Medlem

Det var bättre förr!
...eller inte, men grattis!

Hängt här sedan starten. High ping warrior ftw!


signatur

IDKFA

Medlem
Medlem
Skrivet av N4kame0:

GZ FZ

Nu fick du allt till det!

Grattis FZ! Hoppas på 15 störtsköna år till!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Medlem
Skrivet av Naknut:

Kommer ihåg att FZ slog upp några QuakeWorld servrar i samband med 10 års jubileumet. Spelade en del på dem. Finns de kvar?

Jag tror inte de finns kvar, däremot finns det en serverlista på http://www.quakeservers.net/quakeworld/servers/so=1/

Även http://qtv.quakeworld.nu kan vara av användning. Där listas servrar med QTV-stöd som har spelare som spelar just nu.

Jag rekommenderar www.quakeworld.nu/forum om du har fler frågor eller #qwrookie på Quakenet. http://ignition.qwscene.net är en QW-turnering för nybörjare vi kör just nu också - det blir ny omgång i Januari.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Han menar när vi började kalla oss FZ istället för Fragzone.

Heh, det är jag som har problem att hålla koll, var helt hundra på att det var FragZone.se som gällde längre än så! Tack för svar.

Medlem

Jag kommer ihåg när det var Nordiska Mästerskapen i Q3 (runt 1999) och FZ med Shock i spetsen anklagade min sida (Quake Nexus) för att stjäla resultaten från dom, det var tider det!


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Grattis! Keep up the good work!!


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem
Skrivet av Gabe:

Nämen! Delar jag födelsedag med FZ? Så utomordentligt trevligt!

edit: Ja då ska man väl säga grattis också
Grattis FZ!

Man får väl ta två flugor i en smäll och gratta dig också då

Grattis FZ, och alla andra som fyller år idag

Medlem

Grats!


signatur

Nämen!

Medlem

GRATTIS var ett bra tag sen då man satt och bläddra mellan era Q2 serverlistor

Medlem

Fragzone för polarnas bröder som satt och spelade Quake.
Min egna erfarenhet började nog 2000 eller 2001.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Redaktör
Skrivet av Quid:

Jag kommer ihåg när det var Nordiska Mästerskapen i Q3 (runt 1999) och FZ med Shock i spetsen anklagade min sida (Quake Nexus) för att stjäla resultaten från dom, det var tider det!

Aah, Quake Nexus! Aah, kebab-race!


signatur
Medlem

Runt tiden för grundandet av mitt Steam-konto, ca 2005.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Quid:

Jag kommer ihåg när det var Nordiska Mästerskapen i Q3 (runt 1999) och FZ med Shock i spetsen anklagade min sida (Quake Nexus) för att stjäla resultaten från dom, det var tider det!

Aah, Quake Nexus! Aah, kebab-race!

Hehe, vi (läs: jag) finns ju kvar fortfarande, inne på år 13! Fast det är kanske lite mer seriöst nu, men bara lite


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem
Medlem

Tänkte skriva 2002 först men sen kom jag på att jag använt FragZone sedan åtminstone 2001, och säkert tidigare än så.

Herregud, jag var 13 eller yngre då! Tiden flyger förbi.

EDIT: Grattis FragZone!

Medlem
Medlem

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

Medlem

Ett stort gratz..Ni förgyller min vardag med eran ypperliga sida,så bra,så bra..:D

Medlem

Ett stort gratz.Mycket trevlig sida_D

Skriv svar