Infinity Ward nerfar Modern Warfare 3-vapen

Medlem

Undrar vilket vapen alla kommer springa runt med i akimbo nu då.

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Undrar vilket vapen alla kommer springa runt med i akimbo nu då.

Det kommer alltid finnas vapen som någon klagar på, bara för att de blir dödade ofta av just det vapnet. Då är det enklare att skylla på att vapnet är för effektivt istället för att erkänna att de borde anpassa sin spelstil.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av v1lle3:

Undrar vilket vapen alla kommer springa runt med i akimbo nu då.

Det kommer alltid finnas vapen som någon klagar på, bara för att de blir dödade ofta av just det vapnet. Då är det enklare att skylla på att vapnet är för effektivt istället för att erkänna att de borde anpassa sin spelstil.

Problemet är att jag alltid dör av dem.
Det spelar ingen roll om jag har SMG, Shotgun eller Assault Rifle. Jag förlorar alltid mot de som använder FMG9 akimbo.

Medlem
Skrivet av shaboo:

glitch på Dome?!?! Det är ju fan outpost som har en fet jävla äcklig glitch.

Ja, den där jävla krypa-under-kartan-och-döda-alla-glitchen måste ju för farao fixas!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv
Skrivet av Javas:
Skrivet av Nudel man:
Skrivet av Javas:

Vad skönt! Vapenbalansen i mw3 är så jäkla äcklig, nu kanske man kan spela igen

jag har aldrig spelat MW 2 -3 online... så kan du förklara hur du menar att vapenbalansen är äcklig?

Glädeligen, i MW2 är den vidrig för att noobtube (dvs granatkastaren som sitter fast på ditt vapen) är så löjligt stark så du inte ens behöver sikta med den för att få kills och snipers är överdrivna som bara de.

I Mw3 är noobtuben och snipers mycket bättre imo, men istället så blev akimbo vapen hur vidriga som helst nu innan patchen, striker shotgun får dom gärna ta en titt på om dom inte redan gjort det

Annars är det väl inte så mycket mer, bara IWnet som har stort sett 0% anti fusk skydd, annars så tycker jag MW3 är den bästa delen sedan 4an

ahaaa, då förstår jag, man tackar så mycket

Medlem
Skrivet av flamgorilla:
Skrivet av Styggve:

muämuämuä jag suger

skjut dom i luften bara

inget att klaga över

Patetiskt att du falsifierar mitt inlägg men det säger mer om dig som person än mig som spelare!

Inga problem att skjuta töntarna som hoppar! Jag bara tycker det är trist att det ens är möjligt att leka Patrik Sjöberg i full stridsmundering.

Medlem

Detta kan omöjligt stämma.

Activision lyssnar inte på sina kunder, och bryr sig aldrig om att fixa något som inte fungerar.

Nää jag tror minsann att denna "balance patch" släpps som dlc för 9.99€

Medlem
Skrivet av Nudel man:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Nudel man:
Skrivet av Javas:

Vad skönt! Vapenbalansen i mw3 är så jäkla äcklig, nu kanske man kan spela igen

jag har aldrig spelat MW 2 -3 online... så kan du förklara hur du menar att vapenbalansen är äcklig?

Glädeligen, i MW2 är den vidrig för att noobtube (dvs granatkastaren som sitter fast på ditt vapen) är så löjligt stark så du inte ens behöver sikta med den för att få kills och snipers är överdrivna som bara de.

I Mw3 är noobtuben och snipers mycket bättre imo, men istället så blev akimbo vapen hur vidriga som helst nu innan patchen, striker shotgun får dom gärna ta en titt på om dom inte redan gjort det

Annars är det väl inte så mycket mer, bara IWnet som har stort sett 0% anti fusk skydd, annars så tycker jag MW3 är den bästa delen sedan 4an

ahaaa, då förstår jag, man tackar så mycket

No problem, jag säger till dig som jag säger till alla som inte spelar Cod. 3an är helt ok men skulle kunna vara bättre, men ska du börja spela ett Cod, kör 4an i så fall


signatur

Game long and prosper

12
Skriv svar