Modern Warfare 3-spelare bannas i 5000 dagar

Medlem

Bra gjort av IW, för en gångs skull.

Medlem

Jag skulle vilja banna alla som säger "n00b" och "gay" hela tiden..Men det skulle inte bli några CoD spelare kvar då

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Fusk är en sak men ovårdat språk borde vara upp till var och en (admins) som har servern. Spelet är ju rek från 18. Men om nu språk kan anses som orsak till en permban så borde väl nedvärderande ord räknas in och inte enbart svordomar t.ex.?

Spelar inte MW3 själv men tycker bara att de känns omotiverat att permbanna någon för en svordom. På en del BF3 server så bannas folk som är otrevliga i chatten, men då i ett par timmar bara eller kanske en dag, inte i 14 år.

Håller helt med. Fuskare och hackers ska bort. Men vem kan egentligen avgöra vad som är ovårdat språk? Rasistsnack? BS säger jag. På den Bc2 servern jag spelar på, där en grupp personer spelat med varandra sedan bc2 releasen så är det både svordomar och 'rasistsnack' i chatten. Inget som stör mig dock, hade jag stört mig på det hade jag bytt server. Inte ska de som skriver något som inte gillas utav Aj* leda till permban.

Rent bs. Tur att jag inte spelar detta pisslir.

Inaktiv

Så om man svär så kan man förlora sitt spel?
Låter lite... olagligt.


signatur

The Year was 2027..

Medlem

Bra initiativ, fler borde följa

Inaktiv
Skrivet av Sazja:

På rubriken låter det nästan som att de bannas bara för att de spelar spelet xD

Ja om du vill tolka det så. Du blir inte precis bannad för att säga (dra åt helvete med dig, du är värdelös) eller liknande. Utan dom syftar på rent av riktigt kränkande saker. För det visar ju bara på riktigt dåligt beteende ifall du sätter dig och kallar folk svartskalle och dylikt så fort det går dåligt eller någon har ren tur eller är bra mycket bättre. snacka om att många ryssar kommer bli bannad med tanke på att dom flesta som varit otrevlig i cod4 och mw2 har varit majoriteten ryssar för dom har ett sådant hett temperament. Skulle inte förvåna mig att det är samma sak i mw3. Ryssar är duktig på att fuska med märkt av det flertal gånger. Snör ut skiten.

Dock ska jag inte dra alla över en och samma kant finns flera andra med som gör likadant men av egen erfarenhet som cod spelare så har jag mestadels bara stött på ryssar med detta beteende

Medlem

Bort med dem alla! För mycket aimbot!


signatur

[size="12"]Om ni inte slutar klottra på väggarna tar vi bort dom![/size]

Medlem

de bannar alla som säger att Bf3/red orkestrera etc.. är bättre.

Medlem
Skrivet av qun0:

Ja om du vill tolka det så. Du blir inte precis bannad för att säga (dra åt helvete med dig, du är värdelös) eller liknande.

Skrivet av qun0:

Utan dom syftar på rent av riktigt kränkande saker. För det visar ju bara på riktigt dåligt beteende ifall du sätter dig och kallar folk svartskalle och dylikt så fort det går dåligt eller någon har ren tur eller är bra mycket bättre.

Jag förstår inte?
Kan man bli bannad för att uttrycka sig på olämpligt sätt men samtidigt inte?

Är det sämre beteende att kränka folk/grupper än den enskilde?
Jag röstar för den enskilde (värt att notera kanske: vare sig kön eller hudfärg).

OnT:

Att fuskare ska permbannas är självklart. Men aldrig om glitchar.
Tidsbanna från ljummet till hårt (dvs. från 1h/liknande, om den fortsätter, 3h - ett dygn - en vecka - högst en månad/liknande) för folk som skriver olämpliga saker helt enkelt.

Anledningen till att jag inte köper COD/BF. Men respekterar motståndare.

Medlem

Fantastiska nyheter!! Hatar dessa jävla fuskare i olika spel! Hoppas alla tar efter

Banna någon för svordomar när man skjuter ihjäl människor? Ja du, det gäller att visa vad som är viktigt och hur man ska bete sig.

Inaktiv
Skrivet av pAaz:
Skrivet av qun0:

Ja om du vill tolka det så. Du blir inte precis bannad för att säga (dra åt helvete med dig, du är värdelös) eller liknande.

Skrivet av qun0:

Utan dom syftar på rent av riktigt kränkande saker. För det visar ju bara på riktigt dåligt beteende ifall du sätter dig och kallar folk svartskalle och dylikt så fort det går dåligt eller någon har ren tur eller är bra mycket bättre.

Jag förstår inte?
Kan man bli bannad för att uttrycka sig på olämpligt sätt men samtidigt inte?

Är det sämre beteende att kränka folk/grupper än den enskilde?
Jag röstar för den enskilde (värt att notera kanske: vare sig kön eller hudfärg).

OnT:

Att fuskare ska permbannas är självklart. Men aldrig om glitchar.
Tidsbanna från ljummet till hårt (dvs. från 1h/liknande, om den fortsätter, 3h - ett dygn - en vecka - högst en månad/liknande) för folk som skriver olämpliga saker helt enkelt.

Anledningen till att jag inte köper COD/BF. Men respekterar motståndare.

ja det kan man. det är som i en skola. För att säga dra åt helvete riskerar du ju inte att bli avstängd en längre tid utan du kan få en tillsägelse eller något liknande. Men att kalla folk grövre grejer är ju självfallet en biljett att stängas av på obestämd tid eller x antal dagar

Medlem

Det första jag gör sedan allt spam med MW2, det är att stänga av ljudchatten och textchatten, så slipper jag all skit.
Sen kan alla sitta där och kalla mig och varandra för blaha, det rör mig inte.

Men ja, trevligt att de gör något, dock så får vi väl se om det har någon större effekt.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

min kompis på xbox live blev bannad till år 8999. Snacka om att vara i framtiden o få vänta tills han kan logga in på hans gamla acc igen...

Medlem

Fortsätt banna skitarna


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv

Ett fint sätt att tjäna pengar på! Bannar alla fuskare och dom får ett sålt spel lika fort.

Medlem

Alltid bra att banna för dåligt uppförande.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Hoppas de reggar IP-nr, annars kan de små liven "köpa" ny nyckel och börja om igen, om de nu är så korkade.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

det är väl bra. inga fler prestige 10 fuskare.

Medlem

Bara hoppas att det inte är tomma ord ....

Medlem

Bara hoppas att det inte är tomma ord ....

Medlem

(Y) tydligen ska skåpet stå där


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem
Skrivet av Dennardo77:

min kompis på xbox live blev bannad till år 8999. Snacka om att vara i framtiden o få vänta tills han kan logga in på hans gamla acc igen...

Hmm, jag tror nog inte ens att Xbox Live nätverket finns kvar då Men tanken är alltid skrattretande^^


signatur

Game long and prosper

Medlem

Då borde det krävas bra bevisning mot den anklagade.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Hoppas de reggar IP-nr, annars kan de små liven "köpa" ny nyckel och börja om igen, om de nu är så korkade.

Va? Då tjänar de ju inga pengar...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Bra! Bara de har ett system som funkar så inte oskyldiga drabbas. Men bort med dem, helt klart!

Medlem

synd bara det är i det spelet det tas i med hårdhanskarna... bf3 görs inget och tillslut får de sina stats raderade och kan fortsätta med sitt hackande.. en kompis till mig blev less på bf3 och har installerat något fusk och trollat runt.. han har blivit bannad från otaliga servers , men det enda som hänt hittils är att han fått sina stats nollade.. hemskt att det inte tas på allvar , tips på var man kan maila då ja har hans användarnamn/mail. eller skall man lägga ut hans nick här så fler kan hjälpa mig få han väck ?

Inaktiv

Fusk, hackande och rasism får gärna upphöra genom att banna. Ovårdat språk och olämpligt beteende är däremot pinsamt löjligt att banna folk för.

Det är ju otroligt festligt när det sitter en liten finnig målbrottspojk på max 13 bast och skriker i micen att han ska våldta och bränna min mammas lik efter att han mördat mig och hela min familj. Det är humor.

Medlem
Skrivet av kjellekofot:

skall man lägga ut hans nick här så fler kan hjälpa mig få han väck ?

Var bor han då?

Inaktiv

Haha, det här tror jag på när jag ser det :S

123
Skriv svar