Flatout 3: Chaos & Destruction

Robot
Flatout 3: Chaos & Destruction

Hört talas om Flatout 3? Inte vi heller. Men spelet är släppt och vi har fått tag på ett recensionsexemplar. Och nu vet vi varför det smögs ut i handeln.

#flatout-3, #team-6


Medlem
Flatout 3: Chaos & Destruction

"Och redan efter de första fem sekunderna tappar jag tron på spelet och Team 6. Jag spelar på pc."

Ja och där slutade jag själv, är inte avundsjuk på dig att du var tvungen att spela mer än så. Vill man spela Flatout gör man sig en tjänst och spelar Flatout 2, 3an är inte ens gjord av finnarna som gjorde 1an o 2an.
Antar att ni inte delar ut minusbetyg, men om ni hade gjort det så hade det varit passande.

Medlem
Medlem

Hur kunde Team 6 ens få tillåtelse att släppa spelet under namnet "Flatout?" helt ofattbart.

dzl
Medlem

Jag gillade ändå Flatout 2. Synd att detta verkar vara en sån flopp.

Medlem

no love


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Hemskt alltså. 2:an är ju ett superbra LAN spel

Medlem

@WhiteHorse håller med dig, flatout 2 på LAN <3

Synd att detta blev så brutalt dåligt...

Medlem

Så dåligt kan det ju inte vara! Nu måste jag köpa det bara för att se efter.

Heder till recensenten, on a serious note. Vet själv hur det är att sitta och kötta sig igenom dpliga spel i recensionssyfte.

Medlem

Läste " Fallout 3 skändar föregångarna " utan linserna på..


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

hur sjutton fick team 6 göra ett flatout spel ?????????? Tack för ni dödade flatout serien ----- Hoppas finnarna kan göra flatout 4 .

MFZ
Medlem

team 6?? är det avskrapet från team 17?


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Körkänslan i första FlatOut var godlike, tvåan var hur kul som helst och så dyker detta upp. Bugbear var är ni?

Medlem

Jäkla tur jag inte impulsköpte detta när det var rea på den förra steam rean.

Medlem

Kan bara hålla med Herr Nylund. Jag testade spelet i fem minuter innan det stängdes av. En skymf mot de tidigare spelen i serien! Blir illamående bara jag tänker på det! Jag älskade verkligen Flatout 2 men det här... GAH!!!!


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

vadå ragea...

Medlem

Dom borde göra något nytt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

MAO dom gjorde en tdu2 fast än lite värre Nice!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

NEJ! Varför har de sabbat den här serien. Fan!


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Medlem

Av det man läste i denna recension så trodde jag nästan att man skulle få se en likadan betygsättning som i Handball Manager 2009

Redaktör
Skrivet av fatalbert541:

Av det man läste i denna recension så trodde jag nästan att man skulle få se en likadan betygsättning som i Handball Manager 2009

Saxat från mejlet med recensionen jag fick av Mats:

"Kan man sätta en nolla? Annars säger jag en etta..."

Nollor sparar vi för spel som är direkt trasiga. Sebastian smög ut Handball Manager-nollan när jag var på semester. Den bastarden!


signatur
Skrivet av Tompa:
Skrivet av fatalbert541:

Av det man läste i denna recension så trodde jag nästan att man skulle få se en likadan betygsättning som i Handball Manager 2009

Saxat från mejlet med recensionen jag fick av Mats:

"Kan man sätta en nolla? Annars säger jag en etta..."

Nollor sparar vi för spel som är direkt trasiga. Sebastian smög ut Handball Manager-nollan när jag var på semester. Den bastarden!

Det var det värt, på mer än ett sätt.

Medlem

Tyckte om Flatout 1 & 2 faktiskt så när jag såg att trean kommit provade jag det med en gång och fy i helvete vilken ovärdig jävlar uppföljare tvi vale!


signatur
Medlem

Ron Jeremy som bilmekaniker i andra bilden?

Medlem

jag kom till menyn och trötna redan där men tänkte att jag skulle testa att lira ett race. Jag körde i 10, stängde av, gick in i kontrollpanelen - avinstallera ett program - Uninstall. Sämsta bilspel någonsin, förtjänar inte att heta flatout och studion kan lägga ner.

Måste bara fråga! Kan ett spel få noll i betyg? Har det någonsin hänt?

För om spelet fick: ingenting som plus, så känns det som en nolla

Medlem

Fail spel, e man flatout fan så e detta inget flatout... sikken flop!.... Bojkott.com tycker jag


signatur

//Peace out

Medlem

Vafan gick fel när dom gjorde detta spel

Medlem

Extremt tragiskt att man hade mage att kalla detta en trea. En värdelös spin-off som alla kunde glömma bort hade varit en sak men att låtsas som om smörjan är en uppföljare och förstöra en hel serie...

Medlem

Jag är inget större fan av Flatout serien, halvroligt någon timma multiplayer, men inget jag lagt ned tid på. Senast skulle jag prova Flatout (3?): Ultimate Carnage, men det använde sig tyvärr av hädelsen "GFWL" , någon som kan bekräfta om även denna gör det? Visst låter detta som ett uselt spel, men jag provar alltid allt personligen för att få min egna uppfattning.

Använder det GFWL däremot....

12
Skriv svar