Skåda en utskriven by från Minecraft

Robot
Skåda en utskriven by från Minecraft

Några Minecraft-fan har skrivit ut sin stad med en speciell sorts skrivare. Resultatet har de lagt ut för beskådan på flickr.

#minecraft


Medlem
Skåda en utskriven by från Minecraft

haha klockrent ju

Medlem
Skrivet av Marcon:

haha klockrent ju

http://klockren.nu/

Medlem
Skrivet av DeathRow:
Skrivet av Marcon:

haha klockrent ju

http://klockren.nu/

http://www.youtube.com/watch?v=8eXj97stbG8

Medlem

Jag har på känn att det inte är utskrivet i papper.

Medlem

Komposit..... inte papper.

Medlem
Skrivet av Allexz:

Komposit..... inte papper.

Vi har en likadan skrivare på skolan när vi jobbar med CAD. Ganska fränt.

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Allexz:

Komposit..... inte papper.

Vi har en likadan skrivare på skolan när vi jobbar med CAD. Ganska fränt.

En sån skulle man haft hemma ja

Medlem

Ni har givetvis rätt att det inte är papper. Tack för rättningen!

Medlem

Det finns ett program som kan exportera en sådan CAD fil här, som sedan kan skickas till ett företag som skriver ut i 3D för en mindre summa

http://realtimerendering.com/erich/minecraft/public/mineways/

Demonstrationsvideo: http://www.youtube.com/embed/MTAztZjP3ak

Medlem

En sådan skrivare till Google-maps tack!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Snacka om att detta Minecraft-mumbo-jumbo gått för långt. Värdelöst skitspel med ful grafik, och det dyrkas av massa Hipsters... FFS....

Medlem
Skrivet av krad:

Snacka om att detta Minecraft-mumbo-jumbo gått för långt. Värdelöst skitspel med ful grafik, och det dyrkas av massa Hipsters... FFS....

Är du så sur för? Får inte folk spela vilka spel de vill?

OT: Ballt satan, riktigt snyggt gjort. Diggar det starkt

Medlem
Skrivet av krad:

Snacka om att detta Minecraft-mumbo-jumbo gått för långt. Värdelöst skitspel med ful grafik, och det dyrkas av massa Hipsters... FFS....

Det har över 3 miljoner spelare, det är inte för hipsters.

Medlem
Skrivet av krad:

Snacka om att detta Minecraft-mumbo-jumbo gått för långt. Värdelöst skitspel med ful grafik, och det dyrkas av massa Hipsters... FFS....

Lite avundsjuka?

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Priserna som står där för x-box 360 versionen.. är det ett skämt eller nått?...
Köpte ju spelet för knappt 120-130kr till pc, och jag är ganska säker på att det inte är mycket dyrare nu.

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av krad:

Snacka om att detta Minecraft-mumbo-jumbo gått för långt. Värdelöst skitspel med ful grafik, och det dyrkas av massa Hipsters... FFS....

Det har över 3 miljoner spelare, det är inte för hipsters.

Jag håller till viss grad med, men inte på grund av hur minecraft ser ut estetiskt.
Jag förstår bara inte hypen kring spelet?! Tack och lov så har inte alla samma smak och tycke!

Bara mina fem cent

Medlem
Skrivet av Matn:
Skrivet av kabex:
Skrivet av krad:

Snacka om att detta Minecraft-mumbo-jumbo gått för långt. Värdelöst skitspel med ful grafik, och det dyrkas av massa Hipsters... FFS....

Det har över 3 miljoner spelare, det är inte för hipsters.

Jag håller till viss grad med, men inte på grund av hur minecraft ser ut estetiskt.
Jag förstår bara inte hypen kring spelet?! Tack och lov så har inte alla samma smak och tycke!

Bara mina fem cent

Själv fattade jag inte hypen kring WoW, jag tyckte det var skit.

Smaken är som baken, delad.

Medlem

och?


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Haziza:

och?

Får jag slå dig?

Medlem

Whatever makes u happy


signatur

AYY LMAO

Medlem

vad skulle jag vara avundsjuk på? Det är ett skitspel, har spelat det, och kommer aldrig spela skiten igen. Fattar inte hur man kan slösa bort sin tid på detta skit.

Och Hipsterstilen kan man bara inte vara avundsjuk på... Den är bara för jävla vidrig.

Skrivet av Exxo:
Skrivet av krad:

Snacka om att detta Minecraft-mumbo-jumbo gått för långt. Värdelöst skitspel med ful grafik, och det dyrkas av massa Hipsters... FFS....

Lite avundsjuka?

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av krad:

Snacka om att detta Minecraft-mumbo-jumbo gått för långt. Värdelöst skitspel med ful grafik, och det dyrkas av massa Hipsters... FFS....

Det har över 3 miljoner spelare, det är inte för hipsters.

Skulle kunna tänka mig att det finns över 3 miljoner hipsters på denna planet, tyvärr.

Medlem

Håller med, ett riktigt skit spel är vad det är Men smaken är som baken, och tyvärr gillar somliga skit.


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av krad:

vad skulle jag vara avundsjuk på? Det är ett skitspel, har spelat det, och kommer aldrig spela skiten igen. Fattar inte hur man kan slösa bort sin tid på detta skit.

Tappade du bort din fantasi?

För då kan jag förstå att Minecraft inte är för dig.

Inaktiv

krad 2012-01-04 22:15
Snacka om att detta Minecraft-mumbo-jumbo gått för långt. Värdelöst skitspel med ful grafik, och det dyrkas av massa Hipsters... FFS....

ja ja hipsters och är rätt stolt, personligt gillar jag o spela spel med 8-bits grafikspel, et besök till din psykolog ska du göra kanske fungerar inte din hjärna som den ska

minecraft er det bästa i mitt liv
fz.se e lika bra med

Inaktiv

några gillar färgen rött och några blå tur att alla folk inte har samma smak LOSERS

12
Skriv svar