Vill du också ha Dark Souls till pc?
En namninsamling drog igång häromdagen efter ett intressant utlåtande från en Namco-anställd. Gör din röst hörd.
#from-software, #dark-souls, #namco-bandai
Ne usch, orka sitta med konsoll... PC ska det va, annars kan det kvitta.
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Till alla som inte kan avnjuta det på konsol så låter det som en bra grej. Spelar det själv på krysslådan.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Hur i helvete finns det folk som INTE vill att detta ska dyka upp på PC:n?
För att de tror att spelmarknaden blir bättre av att färre spelar.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Dock "Måste" det spelas med kontroll. då du behöver 4 knappar för att hantera dina vapen, och en vanlig mus har 2 (självklart räknar jag inte med MMB + eventuella extra knappar) och personligen skulle jag aldrig kunna tänka mig sitta och blocka/parera på typ Control och Alt
Rwa?
Jotack, TB beskriver det bra.
Enda anledningen till att jag inte köpt och spelat spelet är att jag inte vill spela med handkontroll.
Det behöver egentligen inte komma en PC-portning, bara konsollerna slutar med att bojkotta mus och tangentbord så är problemet löst för min del.
Skulle såklart föredra en PC-version.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Underskrift gjord!
Har spelat det lite på en polares krysslåda, men tyvärr är min egen krysslåda flashad, så även om jag skulle köpt det för 360n så skulle jag inte kunna köra det online utan att mest troligt bli live-bannad...
Har övervägt att köpa en separat 360 enbart för Dark Souls, men tyvärr inte råd med det.
En PC-version skulle lösa det problemet, bara köpa den istället
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
Underskrift gjord!
Har spelat det lite på en polares krysslåda, men tyvärr är min egen krysslåda flashad, så även om jag skulle köpt det för 360n så skulle jag inte kunna köra det online utan att mest troligt bli live-bannad...
Har övervägt att köpa en separat 360 enbart för Dark Souls, men tyvärr inte råd med det.
Vad menas med att ha en flashad X-box?
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Underskrift gjord!
Vad menas med att ha en flashad X-box?
Piratlåda för att kunna köra hembränt. Blurgh!
PS. Om du orkar grejja lite:
Jag vill ha page...
Dock "Måste" det spelas med kontroll. då du behöver 4 knappar för att hantera dina vapen, och en vanlig mus har 2 (självklart räknar jag inte med MMB + eventuella extra knappar) och personligen skulle jag aldrig kunna tänka mig sitta och blocka/parera på typ Control och Alt
På PC finns massvis med alternativ, på konsol är man helt låst.... Valet är lätt.
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.