Lionhead rekryterar för nytt spel

Robot
Lionhead rekryterar för nytt spel

Lionhead Studios söker efter personal som ska jobba tillsammans med spellegenden Peter Molyneux för att göra en "ännu ej tillkännagiven titel".

#lionhead-studios, #fable-4, #the-movies, #black-white-3


Medlem
Lionhead rekryterar för nytt spel

Fable 4 om de tar konceptet från första Fable och förbättrar det (samt naturligtvis ger pungsparkar till alla de som var med och tog fram tvåan och trean) - hade varit trevligt.


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

Lägg allt krut på att utöka familje-simulatorn i framtida fable och vi har en vinnare!

Medlem
Skrivet av Typhor:

Lägg allt krut på att utöka familje-simulatorn i framtida fable och vi har en vinnare!

Kanske inte allt krut... då blir det ju SIMS: Fable...


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3Black & White 3

TheMovies2Themovies2Themovies2Themovies2Themovies2Themovies2Themovies2Themovies2Themovies2Themovies2Themovies2Themovies2Themovies2Themovies2Themovies2Themovies2Themovies2Themovies2

Medlem

Black & White 3... det eller att Lionhead köper licensen för Dungeon Keeper från de där kineserna som köpte den och gör DK3

Inaktiv

Vi får väl se vad det blir för spel när Molyneux drar igång sin hypemaskin och lovar hela världen plus lite till i spelet.

Jag hoppas då på ett nytt Fable.

Medlem
Skrivet av Roten:
Skrivet av Typhor:

Lägg allt krut på att utöka familje-simulatorn i framtida fable och vi har en vinnare!

Kanske inte allt krut... då blir det ju SIMS: Fable...

ja? resten av det som kommer med fable är ju värdelöst

Inaktiv

Snälla Black & White 3 !

Medlem

Black & whie 3 vore ju något.
Kanske blåsa lite nytt liv i det, nytt tänkande kring något multiplayer inlägg skulle vare nice


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Ett Black & White vore helt underbart.

Medlem

Räcker med Fable just nu, ge oss Black & White 3 istället!

Medlem
Skrivet av QueloR:

Black & whie 3 vore ju något.
Kanske blåsa lite nytt liv i det, nytt tänkande kring något multiplayer inlägg skulle vare nice

This

Medlem
Skrivet av QueloR:

Black & whie 3 vore ju något.
Kanske blåsa lite nytt liv i det, nytt tänkande kring något multiplayer inlägg skulle vare nice

+1


signatur

God is dead

Medlem

Gief Black and white 3!

Medlem

Dungeon Keeper 3! (fast det lär nog inte hända)


signatur

Tack för visat intresse!

Medlem

Black and White 3? pfft. Kommer inte att hända, även fast jag vill det.

Det lär ju bli Fable 4... -.-

inK
Medlem

Black & White 3 vore underbart!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Något nytt tack. Next-gen hoppas jag på.

Medlem

Nytt Black & White där de inte struntar i att lägga in multiplayer vore trevligt.

Medlem

theme park!
...
eller något nytt.

Inaktiv

Peter Hypeneux är väl ett mer passande namn?

Medlem

The Movies vore riktigt gött att få en ny, upphottad tvåa till! Annars ett Black & White som artikeln också nämner skulle jag inte banga på heller.

Medlem

Fan det skulle vara soft med B&W3 Det är på tiden nu.

Medlem
Skrivet av Roten:

Fable 4 om de tar konceptet från första Fable och förbättrar det (samt naturligtvis ger pungsparkar till alla de som var med och tog fram tvåan och trean) - hade varit trevligt.

+999!!!!!!!!!!


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar