Bethesda lovar att fixa lagget i PS3-versionen av Skyrim

Medlem

detta har hänt 2 ggr på min xbox. varar väl 30 sek eller nåt.

Säger som andra: HUR I HELVETE KAN MAN SLÄPPA DET DÄR!?

Medlem

Överbetalda svin! vad är det med utvecklare nu för tiden!? släpp inte spel som är fullständigt trasigt! treyarch är fan bröder med Bethesda!

Medlem
Skrivet av Gortie:
Skrivet av Pjotor:

De glömde bort att betathesta.

Ha!

+ Ha!

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Hur fan kan de ha släppt spelet i det skicket till PS3 ?

Troligtvis pga att problemet inte verkar uppstå för alla spelare. Själv har jag spelat i över 80 timmar och min sparfil är över 10 meg, och ännu har jag inte upplevt något lag. Får hoppas jag klarar mig lika bra tills de släpper 1.4

Medlem

Fixa innan ni släpper det sista DLCn till spelet för jag täncker inte spela om det så många gånger. +Jag vill köpa hela spelet på en gång så jag kan vänta tills det är klart.

Skrivet av LuNxOr:

Överbetalda svin! vad är det med utvecklare nu för tiden!? släpp inte spel som är fullständigt trasigt! treyarch är fan bröder med Bethesda!

A man finally said the true word of life!

Medlem

Jävligt udda fel tycker jag då jag på min PS3 inte haft problem sedan release (innan patcherna) och på sonens PS3 så dök problemet upp nästan direkt men har efter senaste patchen försvunnit även där. Då sitter vi ändå med samma version på PS3'orna

Medlem

lol konsoler...

ZF
Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av ZF:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av ZF:
Skrivet av Tybalt:

för att det är säkrare, men vet att det är stabilt.

är stabilt, och vet man då när det bör sparas är det säkert.

Säg det till killen i videon i denna nyhet.

Thats notthin! I Failout har jag råkat på slowdowns som är såpass rejäla och pålitliga att det går att ta äta ett mellanmål och dricka kaffe meden en mutenskalle havererar.

Allt jag vill ha sagt alltså är, förvänta er inte att denna fixen faktiskt fixar nått.

Ok, nu har jag lärt mig vad som menas med stabilt på konsol.

Heh, men jag ser det nog mer som att det är PC-spel på konsoll, inte tvärtom. Har upplevt alla Bethesdas tidigare spel som minst lika trasiga redan innan de fanns på annat än PCn, så ägget kom nog inte före fågelviruset denna gång heller.

Medlem

Har inte haft några problem med lag överhuvudtaget, är bara när jag ska spara då det tar några enstacka små sekunder för att få upp filerna som är på 13mg.
Men sånt där lag har jag verkligen inte

12
Skriv svar