Nytt Modern Warfare 3-material om två veckor

Robot
Nytt Modern Warfare 3-material om två veckor

Den första Call of Duty: Elite-uppdateringarna släpps till Xbox 360 inom kort. FZ frågar utvecklarna om prenumerationer och varför pc och PS3 får vänta.

#call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Nytt Modern Warfare 3-material om två veckor

MMh mjölkning på hög nivå.

Medlem

tack men nej tack, klarar mig utan detta spel då jag redan har Cod MW. vem vill ha en dubbel???


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem
Skrivet av TurbinKorven:

tack men nej tack, klarar mig utan detta spel då jag redan har Cod MW. vem vill ha en dubbel???

Lite off-topic, men spelade du på galaxyone minecraft servern?


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Black ops var 100gånger bättre än MW3, skulle aldrig ha köpt skiten.
dedikerade servrar fungerar, punkt.
match making systemet på pc är helt enkelt en usel ide.

Medlem
Skrivet av Xixor:

MMh mjölkning på hög nivå.

Indeed!


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

Har han på sig en jävla hockeymask?

Medlem

Klart de väljer nio månader! Efter 12 månader har ju ett nytt Cod släpts

Medlem
Skrivet av Mellansalt:
Skrivet av TurbinKorven:

tack men nej tack, klarar mig utan detta spel då jag redan har Cod MW. vem vill ha en dubbel???

Lite off-topic, men spelade du på galaxyone minecraft servern?

det gjorde jag!!! ;D känner igen ditt namn


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Italien-kartan såg nice ut! Jag tyckte bättre om Black Ops, men Modern Warfare 3 räcker bra fram till Black Ops 2.

Finns Elite på PC? Har för mig att det inte gjorde det... Om så är fallet, får PC spelare det gratis (!!) eller måste man betala? :/

Medlem
Skrivet av carlman:

Finns Elite på PC? Har för mig att det inte gjorde det... Om så är fallet, får PC spelare det gratis (!!) eller måste man betala? :/

"Elite" finns på nätet, Googla och du ska finna. Du måste registrera dig på sajten med samma mail / alias som du använder i MP-delen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ytterligare ett bevis för att COD kommer att bli ett MMO.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Folk tröttnar på mjölkning, invänta och släpp lite större uppdateringar istället, även kallade expansions.

Inaktiv

Jag funderade faktiskt på att köpa detta spel om en vecka eller två, men nej, nu blir det garanterat inte av.

Medlem

Jag hittar inte svaret på den fråga som rubriken på framsidan nämner.

Skrivet av FZ Framsida::

Den första Call of Duty: Elite-uppdateringarna släpps till Xbox 360 inom kort. FZ frågar utvecklarna varför Windows- och PS3-spelarna får vänta.

Det närmaste svaret (men ändå inte svar på frågan) jag kan hitta är:

Skrivet av Artikeln::

Och givetvis släpps allt samtidigt, även till PC, eller?

– Content drops kommer först på Xbox Live. Jag vet inte exakt hur stor fördröjningen kommer att bli, men vi släpper allt först på Xbox och därefter till Playstation 3 och PC.

Har jag missat något?

Skrivet av kenji:

Jag hittar inte svaret på den fråga som rubriken på framsidan nämner.

Skrivet av FZ Framsida::

Den första Call of Duty: Elite-uppdateringarna släpps till Xbox 360 inom kort. FZ frågar utvecklarna varför Windows- och PS3-spelarna får vänta.

Det närmaste svaret (men ändå inte svar på frågan) jag kan hitta är:

Skrivet av Artikeln::

Och givetvis släpps allt samtidigt, även till PC, eller?

– Content drops kommer först på Xbox Live. Jag vet inte exakt hur stor fördröjningen kommer att bli, men vi släpper allt först på Xbox och därefter till Playstation 3 och PC.

Har jag missat något?

Svaret kommer i formen av ett DLC, håll utkik i brevlådan


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av kenji:

Jag hittar inte svaret på den fråga som rubriken på framsidan nämner.

Skrivet av FZ Framsida::

Den första Call of Duty: Elite-uppdateringarna släpps till Xbox 360 inom kort. FZ frågar utvecklarna varför Windows- och PS3-spelarna får vänta.

Det närmaste svaret (men ändå inte svar på frågan) jag kan hitta är:

Skrivet av Artikeln::

Och givetvis släpps allt samtidigt, även till PC, eller?

– Content drops kommer först på Xbox Live. Jag vet inte exakt hur stor fördröjningen kommer att bli, men vi släpper allt först på Xbox och därefter till Playstation 3 och PC.

Har jag missat något?

Svaret kommer i formen av ett DLC, håll utkik i brevlådan

Hehe, ja det gör det säkert. Jag spelar dock inte MW3, men hade ändå velat veta varför de släpper content till Xbox360 före PS3 och Windows. Den frågan är ju ställd enligt rubriken. Anledningen till att jag ville läsa nyheten var för att jag såg att FZ ställde frågor till utvecklare, och särskilt se svaret till frågan.

Off-topic: Det känns tråkigt att vissa nyheter har rubriker som är missvisande som denna. Det är ju inte direkt första gången det är såhär och det känns som det blivit såhär på senare tid (senaste året). Det är min uppfattning iaf..

Medlem

Tur jag köpte elite premium då. orka sitta med sitt kreditkort eller gå in på Xbox market var enda jävla månad. Mjölkning på hög nivå är det verkligen om man nu inte har premium men för oss som har köpt eller kommer köpa premium är det ju bara skitkul mer saker för pengarna liksom.

Tycker Black ops var så jävla mycket bättre än mw3 funderar lite granna på att köpa det på nytt igen. Hade det till ps3:an innan sedan så bytte jag till xbox i oktober så brydde mig inte om att skaffa det igen så tätt in på realesen av mw3. Frågan är om jag får map packsen till black ops gratis nu när jag har premium eller om jag får köpa det separat (Troligen får man väl köpa ddet på nytt).

Medlem

Dom mjölkar skiten ur MW3 nu och runt 2013 kommer MW4 och alla dumskallar köper samma spel åter igen.. Counterstrike 1.6 Sopar mattan med MW3! Där behöver man lite skills för att vara bra

Medlem

"FZ frågar utvecklarna varför Windows- och PS3-spelarna får vänta."

Aa, det gjorde ni också.

Redaktör

Frågan om pc och PS3 är i sak korrekt, men eftersom han inte ger något rakt svar blir den lite malplacerad. Dålig formulering av mig, ber om ursäkt för det.


signatur
Medlem

20*15$=300$

BULLSHIT

Medlem

Nej och åter nej. Oavsett hur stor hög av pengar jag må sitta på så skulle jag aldrig överväga att köpa något som borde varit med från början. Inte ens med alla dessa extra banor som släpps så har mw3 nog med content.

1
Skriv svar