Spelåret 2012, del 2

Robot
Spelåret 2012, del 2

Det här är den andra delen av FZ:s stora 2012-special. Vilka spel kommer att förgylla de tolv kommande månaderna? Vår guide visar vägen.


Medlem
Spelåret 2012, del 2

Ja jävlar Dishonored är jag riktigt nyfiken på.

Medlem

Många spännande spel!

Medlem

Journey verkar bara vara en vanlig dag i Ald'Rhun i Morrowinds sandstormar.

Jag är väldigt nyfiken på Dishonored! Håller tummarna för ett bra spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hade missat Dishonored helt! Kanske kan bli något.

Medlem

Trivia: Dishonored utvecklas av Arkane Studios, som levererade det i min mening ganska action-evolutionerande Dark Messiah of Might and Magic.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Trivia: Dishonored utvecklas av Arkane Studios, som levererade det i min mening ganska action-evolutionerande Dark Messiah of Might and Magic.

Ja, bara det är spännande.

Snyft, inget Arma 3

Redaktör
Ponny
Skrivet av eddie the eagle:

Snyft, inget Arma 3

Det är ju tre delar kvar. Who knows?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Bra jobbat FZ. Bättre berättande idag, Fredrik kändes som du hade mer inlevelse denna gången, fast lite spänd låter du fortfarande. Ser fram emot kommande delar!


signatur

Imperator

Medlem

ME3 släpps väl den 8:e, inte den 22:a?


signatur

Kanelbulle

Medlem

Skulle vara så häftigt om mass effect 3 hade multiplayer del. Gillar verkligen miljöerna och gameplay.

Medlem

tomb raider....ooo, Lara Croft OOOOOOOOOO:)
Ser ut att bli ett pang år. Kommer Fredrik att bli den nästa Don LaFontaine?

Medlem

Är jag den enda som fortfarande tänker på Fredrik som Praktikant-Fredrik efter hans debut i FZ's julkalender för något år sedan?

Medlem

fungerar inte för mig (chrome, 1.6.0.912.75 m) - fönstret går inte att ha i helskärm och webläsaren slutar att svara när man försöker, provat på 2 olika datorer.

Medlem

hmm, intressant....


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Mass Effect 3 HYPE HYPE HYPE!!!!


signatur

- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian

Medlem

Hypometer???


signatur

- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian

Medlem
Skrivet av Preed:

Trivia: Dishonored utvecklas av Arkane Studios, som levererade det i min mening ganska action-evolutionerande Dark Messiah of Might and Magic.

Låter underbart Dark Messiah har förmodligen ett spelvärldens absolut bästa förstapersons närstridssystem.

Sen är jag inte riktigt lika peppad som FZ över nya Tomb Rider, rent designmässigt verkar det mycket trevligt men QTE's är extremt störiga inslag i spel och blir lätt alldeles för mycket


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Det enda vettiga verkar kunna vara Dishonored, dem andra lockar mig inte alls.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Redaktör
Ponny
Skrivet av daemoniaxx:

Är jag den enda som fortfarande tänker på Fredrik som Praktikant-Fredrik efter hans debut i FZ's julkalender för något år sedan?

I själ och hjärta är jag alltid Praktikant-Fredrik, nu får jag betalt för det också.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av raefzm88:

fungerar inte för mig (chrome, 1.6.0.912.75 m) - fönstret går inte att ha i helskärm och webläsaren slutar att svara när man försöker, provat på 2 olika datorer.

Mycket märkligt, jag har samma chrome och för mig fungerar det utmärkt - med helskärm och allt.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Preed:

Trivia: Dishonored utvecklas av Arkane Studios, som levererade det i min mening ganska action-evolutionerande Dark Messiah of Might and Magic.

Låter underbart Dark Messiah har förmodligen ett spelvärldens absolut bästa förstapersons närstridssystem.

Sen är jag inte riktigt lika peppad som FZ över nya Tomb Rider, rent designmässigt verkar det mycket trevligt men QTE's är extremt störiga inslag i spel och blir lätt alldeles för mycket

This

Plus att Lara's röstskådespeleri i E3-demot är helt monstruöst dåligt! Blundar du och bara lyssnar låter det som en porrfilm. Skrattretande att det finns personer som tror att man reagerar med ett litet sexigt stön när man faller 8 meter ner på ett grottgolv och blir genomborrad av en träpåle..


signatur

Imperator

Medlem

Inte för att vara emot nya saker, men jag hade föredragit en textversion som man kunde läsa lugnt när man inte orkar se en film


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Håller med om att Dishonored verkar riktigt intressant! Tomb Raider-spelen har jag hittills inte varit lika nyfiken på, men det kan ju alltid förändras. Vi får väl se...

Medlem

Fortf för lite pondus Fredrik! Men jag uppskattar det ändå, riktigt goa titlar på gång.

Medlem

Din stämma är skön att lyssna på Fredrik, lugnande. Keep up the good work!

Alltid trevligt när FZ gör videoinslag också.

Medlem

Får ju inte glömma..

Syndicate
Risen 2
GTA 5
Hitman: Absolution
Crusader Kings 2
Max Payne 3
Borderlands 2
XCom

Mer film!

Medlem

Mer såna här filmer! Riktigt sevärt!


signatur

STEFFE?!?

Inaktiv

Hade ingen aning om att det kommer ett nytt Resident Evil i år, kanske man skulle spela klart RE5 någon gång.

12
Skriv svar