Snygg inofficiell Mass Effect 3-trailer
Bättre! ... men ändå rätt meh. Tycker inte om trailers. Trailers är endast: KOLLA! SAKER SPRÄNGS/ÅKER SNABBT! BOOOM! PANG! Slut.
Jag spelar alltid med en kvinnlig karaktär om valet finns, är det verkligen så konstigt? Nåja, förutom i MMOs där animationerna är viktigast.
Nej, inget konstigt med att spela som kvinna. Gör det själv också Orkar inte kolla på en mans bak i flera timmar. Jag sträcker mig även så långt att det känns lite gay-aktigt att spela som man.
Mmm, trailers i dag suger verkligen
Ang det här med man/kvinna. Jag väljer ofta kvinna och i ME så beror det främst på att hon har en bättre röstskådis än mannen.
Dessutom så blir underdog känslan bättre, när man som det "svagare" könet kickar ass, det var samma sak i Street Fighter II där den kinesiska kvinnan var bäst av den anledningen.
Väljer också att spela kvinna. Se tidigare inlägg om varför.
Lite varningsflagg höjs allt när killar kör som tjej i spel ;D
För att...?
Den kvinnliga röstskådespelerskan är mycket bättre än den manlige, och i ett filmiskt spel som detta så gör det en väldig skillnad för spelupplevelsen.
Hoppas på att dem släpper en samlingsbox med alla tre spelen samlad i en snygg box, tillsammans med all DLC.
Lär inte hända dock.
Det verkar som att eCore har homofobi. Han är kanske osäker med sin sexuella läggning också!?
Finns det spoilers för ME3 i den?
Inte mer än vad de flesta antagligen redan vet, och inget material annat än det som Bioware själva redan släppt.
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
haha vem fan spelar som en tjej snacka om töntar
Förstår fan inte varför detta är ett problem. De flesta av mina sheps är killar men jag har två femsheps också. Inte för att jag vill ligga med killar eller bytta namn till Sonja utan för att Jennifer Hale spöar Mark Meer med bakbundna händer.