Blizzard: Du kommer att dö i Diablo III
"Folk har ingen aning om vad de ger sig in på", säger en av utvecklarna angående de högre svårighetsgraderna i den stundande klickfesten.
HAhahh fan vad kul snubben ser ut på bilden med My little Pony T-shirt
OT: Nej jag hatar att dö, men gillar utmaningar.. Hurfan ska detta gå ihop??
Så länge de inte ökar svårighetsgraden genom att öka antalet fiender eller ge dessa mer hitpoints så gärna för mig. NG lyckades väldigt bra med detta och samma sak för Bayonetta, något i den stilen hade jag gärna sett. Dagens spel är för lätta, Gears of War var ett skämt på högsta, Insane my *ss.
Så länge de inte ökar svårighetsgraden genom att öka antalet fiender eller ge dessa mer hitpoints så gärna för mig. NG lyckades väldigt bra med detta och samma sak för Bayonetta, något i den stilen hade jag gärna sett. Dagens spel är för lätta, Gears of War var ett skämt på högsta, Insane my *ss.
Blir det i närheten av svårighetsgraden i D2 på de högre inställningarna lär du nog inte bli besviken.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Bra med lite svårare spel och inte bara casual-spel, men bäst av allt är att man kan välja så att det inte är antingen eller.
PS
"djävulusiskt" heh
// edit: stavning
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
I diablo 2, om du körde multiplayer, var du nästan tvungen att köra igenom normal, nightmare och hell för att "hänga med" resten av alla spelare. Detta var dock i softcore, hardcore vet jag inte så mycket om då jag aldrig provat det även fast jag gillar tanken.
En spelare som kom direkt från normal och blev boostad till hell var så gott som död på en träff, mycket gear-dependant var det men det var skoj endå.