Världens 50 bästa spelslut listade – Call of Duty vann

Medlem

Tycker inte CodBO slut är så bra alls. Return to Castle Wolfensteins slut är nog ett av mina favoritslut.

Medlem

Jag tar nog Uncharted 2, Metal Gear Solid 4 & World at War före BLOPS!

Kommer inte ens ihåg hur Black Ops slutade... Suck. Vart är Grim Fandango? Och Ocarina of Time, hallå eller, sämst slut ever. Det är det enda dåliga med spelet i min mening. Det är typ "tack för att du räddade hela världen, nu kan du dra åt h******e och leka i skogen igen"... Hmpf. Call of Duty... Det är ett MP-spel. Bara ett fåtal som köper Call of Duty spel för dess story...


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Kan vi inte få en undersökning om vad FZs läsare tycker är det bästa slutet genom tiderna eller har det redan gjorts? Alltså något FZ redaktionen drar igång? För även om vi verkar vara rungande överens om denna listas värde så vore det ändå vara kul om vi satt här och förstärkte våran egna syn på spel kvalitet.

Medlem

Portal 2 enligt mig. Turret opera fick mig nästan att gråta. Fast till skillnad från blackops var detta positivt.

Tja det enda som var bra med Black Ops var att det tog slut, kanske är det folk menar?

Medlem

Men det är ju nästan bara x-box spel? Jag vill se en lista för varje plattform!

Medlem

Minns inte ens hur Black Ops slutade så det säger sitt.

Medlem
Medlem

Väldigt få titlar med på listan som jag skulle haft med min min personliga. Känns dessutom som det är "stora spel" som går före "stora slut". Men, jag vet inte faktiskt. Är det så allmänt vedertaget med en hel drös Call Of Duty-spel som "bästa slut"?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Att Mariospel är med på listan säger väl hur seriös denna lista är.

Avstängd

Hahaha helt otroligt. Jag får fan ont i hjärtat

gnu
Medlem

Black ops hade ju en helt ok story samt slut jämfört med övriga delar i serien. Men bäst slut av alla spelen på den listan hade Metal gear solid 1.

Medlem

Det som gör mig mer förvånad än CoD på 1:a plats är Fallout 3 på 38:e. Hur kan man ens föreslå Fallout 3 på listan? Det är om möjligt det största antiklimaxet genom spelhistorien. Vilka är dessa 13000 fans? Eftersom majoriteten av spel är "nya" så känns det inte som om man har riktat sig mot en bredare grupp än femtonåringar.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

I dont want to live on this planet anymore.

Medlem

someone stop the universe because I want to get off.

Medlem

Då tycker jag att FZ fixar en "poll" på samma lista, så får vi, FZ's anhängare, rösta ordningen


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Blops på första plats? Måste vara för att folk blev så jäkla glada över att det äntligen tog slut.

Medlem

Gisses vilken lista...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Hahah...hah...hhaaa.hahaah.haaa

Åh herregud vilken skämtlista

Medlem

Och folk säger att konsolerna inte förstör gaming... HERE'S YOUR PROOF!

Medlem

Bra start på dagen med denna läsning.. not

Medlem
Skrivet av Nomz:

Och folk säger att konsolerna inte förstör gaming... HERE'S YOUR PROOF!

+1

Medlem

Hur i hela världen kan inte Deus Ex finnas med på den här listan?!

Ish
Medlem

Jag tycker det är intressant att man i princip aldrig hör något gott om CoD, om det inte handlar om de första två spelen. Men Likt förbannat är det mer populärt än mycket annat.. Funny how things work..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Inget slut rörde mig mer än Portal 2 :S

Medlem
Skrivet av Johan3043:

Ett bra va enligt mig! Det var dock inte det bästa slutet men det var riktigt grymt! ^^

Haha. Modig kommentar när hela tråden är full av CoD hat

Var är lynchmobben?

Medlem

Tja, denna lista säger bara en sak "Money Talks"
WTF CoD Blops som bästa spelsutet ever? Den som gjort listan kan ju inte vara äldre än högst 12 år och bevisligen inte spelat något spel som haft release för 97

Inaktiv

Mafia (ettan) då för helvete! mina ögon blöder
Bioshock?
Half Life..

nej mr motherfucker Steven Seagal slut hyllar vi för dom är bäst!

Medlem

Monkey island 2!
Grim Fandango!
Mafia 1!
Red Faction!

saknas många bra på listan!

Skriv svar