Grand Slam Tennis 2

Robot
Grand Slam Tennis 2

Ni som kan era tennisspel vet att det redan finns en superb titel i genren: Top Spin 4, som smashade ut konkurrenten Virtua Tennis 4 i tre raka set förra året. I år ska EA Sports ta upp den kampen med sitt Grand Slam Tennis 2.

#top-spin-4, #ea-canada, #nhl-12, #grand-slam-tennis-2, #ea-sports-grand-slam-tennis


Medlem
Grand Slam Tennis 2

perfekt spel o lira i sommar tillsammans med ett par kalla

Senast gången jag spelade ett tennisspel hade jag inte hår på bröstet, och det var en vecka sedan. Ser trevligt ut, men har inte kvinnorna lite väl korta kjolar?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Eftersom jag är gammal och enveten så håller jag fast i Top Spin 3. Jag är nog den enda som tycker det är bättre än fyran eller iallafall att fyran inte tillförde så mycket att det motiverade att byta tennisspel.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

har aldrig lirat något annat än wii sports och något mario tennis, är dessa realistiska? spelar man i timmar? det ser snyggt ut som tusan iaf

EDIT : Med timmar menar jag, är en match så lång som i verkligheten, eller är det casualized so to speak?


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem
Skrivet av farbrorwiwi:

har aldrig lirat något annat än wii sports och något mario tennis, är dessa realistiska? spelar man i timmar? det ser snyggt ut som tusan iaf

EDIT : Med timmar menar jag, är en match så lång som i verkligheten, eller är det casualized so to speak?

Tja, i verkligheten går de och snör skorna, kisar mot solen, drar benen efter sig på väg tillbaka till baslinjen och argumenterar med domarna. Den tiden kan du ju kapa om du vill, men antal game och set är ju desamma om du vill (i Top Spin iafa).


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av farbrorwiwi:

har aldrig lirat något annat än wii sports och något mario tennis, är dessa realistiska? spelar man i timmar? det ser snyggt ut som tusan iaf

EDIT : Med timmar menar jag, är en match så lång som i verkligheten, eller är det casualized so to speak?

Tja, i verkligheten går de och snör skorna, kisar mot solen, drar benen efter sig på väg tillbaka till baslinjen och argumenterar med domarna. Den tiden kan du ju kapa om du vill, men antal game och set är ju desamma om du vill (i Top Spin iafa).

Nice kanske blir att kika efter detta då!


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

1
Skriv svar