Storslagen släpprulle för Mass Effect 3 - missa inte!

Robot
Storslagen släpprulle för Mass Effect 3 - missa inte!

Är det du som är jordens frälsare (?) Shephard? Du också? Missa då inte den filmiska släpprullen från Mass Effect 3 direkt här hos FZ.

#mass-effect-3


Medlem
Storslagen släpprulle för Mass Effect 3 - missa inte!

Old news, såg den för en timme sedan ju.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Men nejjjjjjjj.. var dom seriöst tvugna att slänga in det där fulhoppet i slutet. xD Hahhaha. Så jävla B.

Medlem

Inte like kraftfull trailer som 2:ans launch trailer, men spelet kommer att bli grymt.

Medlem

Gears of War in space, meh.

Medlem

FÖRHANDSBOKADE JUST SKITEN

Medlem

Jävla fint. 2:ans launch trailer får mig ännu att få rysningar, fast man spelat igenom den 5 gånger.

Medlem

Detta spelet behöver nog varken trailers eller teasers. Det kommer att sälja finfint ändå Samlarutgåvan beställd för ett tag sedan. Dyra slantar men det blir nog värt det.

Medlem
Skrivet av Zpiritual:

Gears of War in space, meh.

Du kan nog köpa både ettan och tvåan för en billig peng. Kan nog vara värt att prova för dig.

Medlem

Det där var CGI i nivå med SWTOR .. <3

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Det där var CGI i nivå med SWTOR .. <3

Det är samma CGI företag .....

Medlem
Skrivet av generalfil:
Skrivet av Sanazin:

Det där var CGI i nivå med SWTOR .. <3

Det är samma CGI företag .....

Ja, det vet jag, varför poängtera det uppenbara?
http://vz3.blur.com/work

Medlem
Ish
Medlem

Överskattad spelserien imo. Making my voice heard on the internetz, like anyone gives a shit.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

"Kill all sons of bitches, that's my official instructions." // Ellis


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Äntligen lite rejäla strider, med vanliga grunts (no pun intended) och tillhörande pansar samt luftunderstöd - hoppas man får se lite sådant in-game också, och att spelet inte bara trycker på "one-man army"-konceptet.
Riktigt vacker trailer, måste jag säga. Det är lite som spelen som helhet - man spelar dem inte för att de per se är bra spel (ME2 och ME3s spelmotor(er) lämnar en del att önska) utan för att de är så förbannat solida, upplevelse- och stämningsmässigt.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

1
Skriv svar