Diablo 3 – FZ delar ut betanycklar!

Medlem

Så där ja, bara att hålla tummarna då ... Lycka till alla ... o grattis i förskott till de som lyckas få någon av de 200

Medlem

Bästa nyheten 2012!

Medlem

Hoppas på det bästa nu Lycka till allihopa!

Medlem

Lite bättre chans här faktiskt. Andra sidor som typ D3db har nog ett par tusen members som vill ha en beta invite.


signatur

Furo - Kind Soul

Medlem

SNÄLLA JAG VILL HA!!!!

Medlem

Smart av FZ för nu var jag tvungen att registrera mig ... Jag läser här nästan varje dag men inte tyckt jag behövt konto .. så nu har ni mina uppgifter, skicka mig nu en betanyckel

Medlem
Citat:

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren

Aj då, hur mycket kan det bli??!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Gud jag hoppas ni har många nycklar!

Inaktiv
Skrivet av raefzm88:

första 200 eller 200 randoms? Känns som om jag är sent ute om fallet nu först till kvarn.

Du får ta och läsa lite. "Tävlingen pågår till 2012-02-22 23:59.". Svarade du "JA" så är du med i tävlingen. Trevlig kväll påt.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av raefzm88:

första 200 eller 200 randoms? Känns som om jag är sent ute om fallet nu först till kvarn.

Du får ta och läsa lite. "Tävlingen pågår till 2012-02-22 23:59.". Svarade du "JA" så är du med i tävlingen. Trevlig kväll påt.

haha, du igen? k, då vet jag.

Frilansare

Hej alla nykomlingar och gamla rävar!

Som många visa kommentatorer redan sagt har vi en hel drös trogna besökare som aldrig registrerar sig eller loggar in på sajten. Självklart ska dessa också få chansen vinna.
Vidare så handlar det om att ta det lugnt och gilla läget. Sura inte, gläds istället att ni får chansen! Livet är inte alltid exakt som man vill ha det.

Och självklart kommer inte den som reggat 50 konton från samma ip vinna.

Medlem

Kom igen nu ! Hoppas hoppas

Medlem

Underbar tävling må jag säga.

Medlem

Ja!


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem
Medlem

då håller vi tummarna

Medlem

ja se nu till att skicka iväg en betanyckel för en stamkund som mig

Medlem

Vore härligt om man fick testa

Inaktiv
Medlem

Skulle vara grymt om man fick en nyckel, Beta testade diablo, diablo2 skulle vara grymt tråkigt om man inte fick fortsätta med traditionen : )

Medlem

Håller tummarna!

Medlem

Omg, like på det! <3 fz

Medlem

vara med ska jag, men vinna? Nja, vinner aldrig

Medlem

Fyyy faaan vad jag kommer sitta inne och spela dibbe 3 om jag vinner, hela veckan ledig.. kommer jizza skiten ur mina pants. Sketa fin tävling f.ö

Medlem

*Håller tummarna* Fy fan va najs det skulle vara!

Medlem
Inaktiv

give give give give give give give give! vet inte hur länge man väntat på detta och denna stund att få testa beta! eufori i brallorna!

Medlem

Åh hoppas verkligen på vinst!

Medlem

Hoppas hoppas

Medlem

268 stycken, man kanske har en chans ändå...

Skriv svar