Company of Heroes släpps till Mac

Robot
Company of Heroes släpps till Mac

Flerspelarläget rycks bort på samma sätt som i Mac-versionen av Rage, men annars är det mesta sig likt i detta briljanta andra världskrigs-RTS.

#company-of-heroes, #aspyr-media, #rage


Medlem
Company of Heroes släpps till Mac

Lol, varför vill jag inte ha en Mackaron?!

Medlem

Fast CoH handlar ju till iaf 70% om multiplayern. Rage kan jag förstå, men CoH. Why liksom?


signatur

Videomupp

Medlem

Jag gråter mig fortfarande till sömns över att CoH Online lades ner. En mördad kulturskatt och INGEN GÖR NÅT *snyft*


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Jag gråter mig fortfarande till sömns över att CoH Online lades ner. En mördad kulturskatt och INGEN GÖR NÅT *snyft*

Hoppas de skakar liv i det igen. CoH Online var guld värt!

Medlem

Skirmish då? Eller räknas det som multiplayer fastän det bara är du mot datorn?

Medlem
Skrivet av FUtech:
Skrivet av Paddington:

Jag gråter mig fortfarande till sömns över att CoH Online lades ner. En mördad kulturskatt och INGEN GÖR NÅT *snyft*

Hoppas de skakar liv i det igen. CoH Online var guld värt!

Mjo, hoppas på detsamma, hade kunnat bli riktigt fint

Medlem

Grattis Mac-ägare. Förresten, är det någon här som har en Mac som primär spelplattform?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Gibbar dagligen på pc! Bara att adda är lvl 10 atm precis börjat igen -"zyzzthetics" är mitt namn!

Var lvl 13 för några matcher sen men relics online system är inte bulletproof kan jag lova =(

Medlem
Skrivet av PEEWEE:

Gibbar dagligen på pc! Bara att adda är lvl 10 atm precis börjat igen -"zyzzthetics" är mitt namn!

Var lvl 13 för några matcher sen men relics online system är inte bulletproof kan jag lova =(

Spelar också detta spel näst intill dagligen, dock bara ranked. Måste säga att detta är ett av dom bästa RTS spelen genom tiderna, hoppas att tvåan kommer snart. Och gör det de, så hoppas jag att dom inte går CoH-Online vägen med att man kan "köpa" sig till bättre units, hela spelets balans sattes helt ur spel...

Medlem

Håller med om att det är ett väldigt roligt RTS. Jag är förvånad att de inte skapat en uppföljare redan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar