Nya Battlefield-spelet var för dåligt – EA tar bort det

Robot
Nya Battlefield-spelet var för dåligt – EA tar bort det

Efter alla klagomål på Battlefield 3: Aftershock så tvingas Electronic Arts ta bort titeln från app store.

#electronic-arts


Medlem
Nya Battlefield-spelet var för dåligt – EA tar bort det

http://www.youtube.com/watch?v=Xpyt-EdKVf4

Tja, ser ut att vara lika värdelös styrning som Duke Nukem 3D jag tyvärr gav 10 min av mitt liv. Touchskärm funkar inte för FPS enligt mig.

Medlem

Hmm, "köpa". Det var väl ändå gratis, eller kanske inte?

Medlem
Medlem

Lite vett har ju EA iaf :/


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Frux:

http://www.youtube.com/watch?v=Xpyt-EdKVf4

Tja, ser ut att vara lika värdelös styrning som Duke Nukem 3D jag tyvärr gav 10 min av mitt liv. Touchskärm funkar inte för FPS enligt mig.

Även han i videon säger att det är gratis, så jag antar att det är gratis då.
Tur det.

Jag gjorde fel. Jag är dum. Nu ska nyheten vara korrektelirätt, men om ni hittar fler fel så är det bara att fortsätta hytta med näven så ska jag göra vad jag kan för att rätta till.

Varför klaga på något som är gratis? Hmpf, folk är bortskämda idag.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem
Skrivet av TheShadyShader:

Varför klaga på något som är gratis? Hmpf, folk är bortskämda idag.

utvecklas det av ett stort företag så förväntar man sig någon kvalitet iaf, även om det är gratis, klart man blir lite besviken när man tror att man ska få någon form av handhållet bf3

Medlem

"Efter ett gäng med arga konsumenter som klagar över kass kontroll, kraschar, lagg och svårigheter med att hitta motspelare "

Låter som pc versionen av vanliga Battlefield 3 imo Plocka ner den skiten med


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

"Efter ett gäng med arga konsumenter som klagar över kass kontroll, kraschar, lagg och svårigheter med att hitta motspelare "

Låter som pc versionen av vanliga Battlefield 3 imo Plocka ner den skiten med

Har då inte stött på några större problem förutom att BF3 inte är så bra som det bör vara.

Medlem

>Läser nyheten
"Yes! Nu tar dom bort BF3 från origin och lägger det på STEAM."
>Det handlar om något skumt mobilspel
"Aww.."

Medlem
Skrivet av Frux:

http://www.youtube.com/watch?v=Xpyt-EdKVf4

Tja, ser ut att vara lika värdelös styrning som Duke Nukem 3D jag tyvärr gav 10 min av mitt liv. Touchskärm funkar inte för FPS enligt mig.

:'s höll seriöst på att vomera när jag såg den där videon. Hur kan man ens tänka tanken att göra ett fps spel till touch??

Medlem
Skrivet av Svenpa:

>Läser nyheten
"Yes! Nu tar dom bort BF3 från origin och lägger det på STEAM."
>Det handlar om något skumt mobilspel
"Aww.."

:/ det hade varit något.

Själv läste jag "Nya Battlefield var för dåligt" förstod genast att det var BF3, eftersom det är det sämsta spelsläppet sedan dnf.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Svenpa:

>Läser nyheten
"Yes! Nu tar dom bort BF3 från origin och lägger det på STEAM."
>Det handlar om något skumt mobilspel
"Aww.."

:/ det hade varit något.

Själv läste jag "Nya Battlefield var för dåligt" förstod genast att det var BF3, eftersom det är det sämsta spelsläppet sedan dnf.

Vet du något om Bf3 som jag inte vet???

Medlem

Amen helt ärligt, dom skulle ha väntat 1-2 år med BF3 till PC oxå!

PaZ
Medlem

Intressant drag av EA, och kul att det inte funkar att slänga ut vad skräp som helst. I och med den nya free to play-trenden så går det inte längre att säga: "vad förväntar ni er, det är gratis!" på samma sätt som förut. För inget F2P-spel är gratis, det är alltid finansierat av mikrotransaktioner, reklam eller liknande. Som konsument "betalar" du med din uppmärksamhet och din tid. Troligen är det annonsören (Act of Valor-filmen) som inte vill betala för att bli förknippade med ett skräpspel

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Svenpa:

>Läser nyheten
"Yes! Nu tar dom bort BF3 från origin och lägger det på STEAM."
>Det handlar om något skumt mobilspel
"Aww.."

:/ det hade varit något.

Själv läste jag "Nya Battlefield var för dåligt" förstod genast att det var BF3, eftersom det är det sämsta spelsläppet sedan dnf.

stackare , du kan inte ha det lätt : ( .. En annan har iaf det lyxet att inte kräva allt för mycket och tycker bf3 e grymt bra , Men men smaken e som baken .


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Javas:

"Efter ett gäng med arga konsumenter som klagar över kass kontroll, kraschar, lagg och svårigheter med att hitta motspelare "

Låter som pc versionen av vanliga Battlefield 3 imo Plocka ner den skiten med

Har då inte stött på några större problem förutom att BF3 inte är så bra som det bör vara.

Pröva att spela med ett Geforce 560TI kort, om det flyter på problemfritt så tillhör du the 1%


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Svenpa:

>Läser nyheten
"Yes! Nu tar dom bort BF3 från origin och lägger det på STEAM."
>Det handlar om något skumt mobilspel
"Aww.."

:/ det hade varit något.

Själv läste jag "Nya Battlefield var för dåligt" förstod genast att det var BF3, eftersom det är det sämsta spelsläppet sedan dnf.

stackare , du kan inte ha det lätt : ( .. En annan har iaf det lyxet att inte kräva allt för mycket och tycker bf3 e grymt bra , Men men smaken e som baken .

nej, det är inte alltid lätt :'/
BF3 var den största besvikelsen i spelhistorien imo.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Javas:

"Efter ett gäng med arga konsumenter som klagar över kass kontroll, kraschar, lagg och svårigheter med att hitta motspelare "

Låter som pc versionen av vanliga Battlefield 3 imo Plocka ner den skiten med

Har då inte stött på några större problem förutom att BF3 inte är så bra som det bör vara.

Pröva att spela med ett Geforce 560TI kort, om det flyter på problemfritt så tillhör du the 1%

Hade lite små problem med 560TI i början, men sedan en tid tillbaka flyter allt perfekt.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Jimpa_31:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Svenpa:

>Läser nyheten
"Yes! Nu tar dom bort BF3 från origin och lägger det på STEAM."
>Det handlar om något skumt mobilspel
"Aww.."

:/ det hade varit något.

Själv läste jag "Nya Battlefield var för dåligt" förstod genast att det var BF3, eftersom det är det sämsta spelsläppet sedan dnf.

stackare , du kan inte ha det lätt : ( .. En annan har iaf det lyxet att inte kräva allt för mycket och tycker bf3 e grymt bra , Men men smaken e som baken .

nej, det är inte alltid lätt :'/
BF3 var den största besvikelsen i spelhistorien imo.

Testat och kört back to karad ? , BF3 vart så mkt roligare på hedliga BF2 banorna : )


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Jimpa_31:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Svenpa:

>Läser nyheten
"Yes! Nu tar dom bort BF3 från origin och lägger det på STEAM."
>Det handlar om något skumt mobilspel
"Aww.."

:/ det hade varit något.

Själv läste jag "Nya Battlefield var för dåligt" förstod genast att det var BF3, eftersom det är det sämsta spelsläppet sedan dnf.

stackare , du kan inte ha det lätt : ( .. En annan har iaf det lyxet att inte kräva allt för mycket och tycker bf3 e grymt bra , Men men smaken e som baken .

nej, det är inte alltid lätt :'/
BF3 var den största besvikelsen i spelhistorien imo.

Testat och kört back to karad ? , BF3 vart så mkt roligare på hedliga BF2 banorna : )

¨

Riktigt fina banor det där, men pröjsa 150:- för en "expansion" (Map pack, 4 kartor= DLC inget annat) det gör jag bara inte. Oavsett hur förmögen jag må vara ;o

Seriöst, hade BF3 innehållit fler mp kartor vid launch (9 är ju ett skämt? t.om CoD har fler) och det varit ett roligt spel hade jag inte haft problem med att köpa back to karkand, men när dem VET att ALLA kommer att köpa Back to Karkand pga det har FÖR LITE banor FRÅN BÖRJAN i BF3.

Det hela är ett försäljningsknep: vi lägger in för lite banor i bf3, då kommer folk tvingas betala extra för banor som borde ingått från början. Och om jag ska vara helt ärligt så har BF3 med "BTK" fotfarande för lite banor.

Jag hatar verkligen ea. Jag har precis gått med i en nyskapad steam grupp, anti-ea, för att markera mitt missnöje. Även om detta förmodligen inte förändrar något så är det fortfarande bra att visa sitt misstycke. Blir gruppen stor och får många medlemmar så är detta trevligt. EA sabbar spelindustrin mer och mer för varje dag. Sorgligt att se är det.

http://steamcommunity.com/groups/ANTI-EA <-- gruppen för er som är missnöjda med EA.

1
Skriv svar