Mass Effect 3 slår förbokningsrekord

Medlem

Rätt kul att läsa ändå att så många förbokat till PCn. PC-gaming på väg tillbaka?

Väntar dock fortfarande på att någon ska skriva att de inte tänker köpa spelet pga Origin


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Skrivet av mordsint:

N7 CE till 360 så klart. ME är ett konsolspel och riktiga män föredrar att vicka på spakarna istället för att pilla mus.

Klockren kommentar...fast jag håller inte riktigt med...har nämligen förhandsbokat N7 CE till PC.
Fyndigt nontheless=P

Måste bara köra igenom 2:an igen, hinner jag på lite över en vecka? Hoppas det=D


signatur

"The following sentence is true. The previus sentence is false.

Medlem

Avbokade pga. värdelöst att de släpper betydelsefullt innehåll som "DLC" redan första dagen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag och en kompis till mig har bokat till PC. Men efter att EA sa att det ska släppas DLC vid release blev vi båda skeptiska.

Testpilot

Bokat Collectors edition för PC , vet att man får allt godis då och det är det värt för ett spel man vet är såpass bra.

Medlem

Ska inte köpa nån version, besviken på att så många "gamers" faktiskt köper EA's skit. Synd att Bioware har fallit såhär, nåja, kanske lånar ME3 av någon sen, ser hur nerstrippad spelet igentligen är utan att betala något För er andra:

Bend over and squeel like a chicken! O: woop woop!


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

finns bara 1 platform ME ska liras på och det är PC tycker jag ^^

Medlem

Demot har samma låga FOV som ME2, känns inzoomat hela tiden när man tittar på PC-skärm. Det finns en mod som ökar FOV:en till 90 men man vet ju inte om den funkar till retailversionen, så jag tänker helt enkelt vänta med köp tills jag vet att man kan ändra FOVen i det färdiga spelet. Känns ganska bizarrt att Bioware inte känner till såna här saker, man sitter ju inte på samma avstånd till skärmen vid datorn som när man sitter i soffan och kollar på TV.

Andra som funderar på samma sak:

http://social.bioware.com/forum/1/topic/323/index/9356489/1

http://social.bioware.com/forum/1/topic/344/index/9275765/1

Sen en till grej som strular till det i co-op är att revive och sprinta/ta skydd är på samma tangent (spacebar) så ofta gör man grejer man inte alls tänkt sig, väldigt klumpigt.

Medlem
Skrivet av crazycat690:

Ska inte köpa nån version, besviken på att så många "gamers" faktiskt köper EA's skit. Synd att Bioware har fallit såhär, nåja, kanske lånar ME3 av någon sen, ser hur nerstrippad spelet igentligen är utan att betala något För er andra:

Bend over and squeel like a chicken! O: woop woop!

och jag är besviken på att folk ser fram emot Diablo 3 och köper all skit som Activision pumpar ut.
Inte för jag vet vad det har med tråden att göra, men så är det iaf

Hoppas du en dag ändrar dig och spelar igenom ME-trilogin iaf. Något säger mig att 3an kommer bli helt fantastiskt.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Skrivet av Palanor:

Rätt kul att läsa ändå att så många förbokat till PCn. PC-gaming på väg tillbaka?

Väntar dock fortfarande på att någon ska skriva att de inte tänker köpa spelet pga Origin

Sedan när var PC-gaming på väg bort?

Det kommer alltid att finnas folk som vill ha den bästa spelupplevelsen!
Origin till trots, i detta fallet.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

EA och BioWare är mina gudar. Diggar dem stenhårt! DLC dag 1? Mums, ja tack! Förbokat Collector's edition, ska bli sjukt kul!

Medlem

Kommer skaffa det när kostar 5 lr 10 euro på Steam.

Har inte kört nåt Mass Effect spel än lr Dragon Age för den delen (finns för mycket annat att köra) men jag kommer till det så småningom!

12
Skriv svar