Doom 4 – se de första bilderna

Robot
Doom 4 – se de första bilderna

Läckta skärmdumpar ackompanjeras av nedläggningsrykten. Men lugn, utgivaren dementerar.

#doom-4-2, #bethesda, #rage


Medlem
Doom 4 – se de första bilderna

Ser ju fint ut :=


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Medlem

Ser ut som Rage :=. Inget jag hade förväntat mig att se. Kan det vara så att dom insåg att Rage inte var så häfigt.

Medlem

Verkar vara en hel del riktigt sunkiga texturer, precis som alla moderna spel verkar ha...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ser ju fan ut som Rage på många bilder.. hade hellre sett det utspela sig på mars igen.

Medlem

Ser ut som att allt fortfarande är gjort av plast.

Medlem

såg inte så High-res ut, antar för att de använder sin skitmotor som de hade till rage

Medlem

Doom 4: Hell on Earth 2?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser riktigt bra ut. Hoppas bara inte det blir som rage. Vapenkänslan kan de gärna ha kvar. Hoppas Carmack går tillbaka till rötterna.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Hell on earth!

Medlem

Hoppas bara det blir ett Doom 4 så inget går galet så dom måste lägga ner allt.

Inaktiv

bilderna är på inget vis bekräftade att vara på doom 4. rena spekulationer. gillar inte huvudrubriken på artikeln som antyder att det faktiskt är doom 4 bilder.

Medlem

Jag kan inte bli annat än nostalgisk när det kommer till doom. Personligen hoppas jag att dom tonar ner skräcktemat som var i doom 3, med alla mörka rum och fiender som hoppar fram rätt i ansiktet. Nu har inte jag spelat rage än så jag kan inte uttala mig riktigt men räkna aldrig bort the doomguy!

Medlem

om de hade släppt en beta för rage och fixat alla buggar... och kanske infört en uttänkt coop/multiplayer, så hade det sålt minst fem gånger mer

Inaktiv

målad concept art..

Medlem

Kan med säkerhet gissa att det kommer vara regenererande hälsa, precis som i det nyaste Wolfenstein. Skulle inte förvåna mig ifall man rörde sig lika långsamt eller att inget vapen har en sekundär attack. Vad tusan hände med det sistnämnda egentligen?

Medlem

Remake på Doom 2...fuck yeah!


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Ohh detta har man väntat på att få läsa, blev riktigt glad. Såna här nyheter får gärna visas oftare på morgonen när man klickar in sig på den här sidan

Och till er som gnäller att inte är på mars. Någonsin tänkt på att dom här demonerna kanske lyckades att ta sig ner till jorden för att utplåna mänskligheten? finns en del då dom är på jorden och tror det var tvåan om jag inte minns fel. Så inget att gnälla över

Medlem

Får ingen riktig Doom-känsla. (Jag vet att det bara är lite läckta bilder men ändå).
Jag älskar ID. Vill att dem ska komma med ett nytt grymt spel. Gillade verkligen Doom III och Rage.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Vilka minnen. Att spela Doom på en nykläckt pentiumdator var bland det bästa jag varit med om!

Quake 1 multiplayer är en annan som var helt otrolig när den kom ut. Man kunde skjuta varandra!!

Medlem

Hindo's Doom! Can you say it? Hindo's Dooooooooooooooooom!
Sorry fel spel. Den där BG teaser sidan är allt som finns i mitt huvud just nu.

Ehm... fina bilder?

Medlem

Wow, det här ser ruggit.... dåligt ut. Lågupplösta texturer, sedan tycker jag det ser lite cellshaded ut precis som vapnen i Rage. Visionen dom försöker visa i dessa bilder känns verkligen inte som Doom.

Visst, nu ska man ta i beaktande att det är läckta bilder, och förmodligen från en tidig verision. Men man kan ju ändå spekulera och döma detta resultat, och jag är inte imponerad.

Det känns som en prequel till Rage, före och under tiden som Asteroiden träffar.

Ska man vara conspirations nisse, så kan man titta på bilden med macken i, den heter "Collision Center" och ovanför på taket är exakt ett sådant vindkraftverk som finns i Rage, samma är vattentornet i en annnan bild.

(Det är ju känt att man ibland använder samma props som sina äldre spel i tidigt utvecklingstadie för att sätta ihopa något men endå.)

Nja, jag tippar och hoppas på att det är Rage 2 en prequel till Rage. Då hade bilderna "made more sense" så att säga.


signatur

Nämen!

Medlem

ser ut som half life 2-texturer?


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Medlem

Fuck, det verkar som det är Doom 4 endå...

Hur kan dom sabba det så här?

http://www.dsogaming.com/news/the-leaked-images-are-indeed-fr...


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av nils45:

Ser ut som Rage :=. Inget jag hade förväntat mig att se. Kan det vara så att dom insåg att Rage inte var så häfigt.

Och med detta så menar du att du tycker Rage var dåligt?
Rage var ett bra spel, (är ett bra spel) Visst det har lite bugs här o var, men i det stora hela va det ett annorlunda spel med annorlunda AIs.

Men ett spel kan ju såklart inte passa alla

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Får ingen riktig Doom-känsla. (Jag vet att det bara är lite läckta bilder men ändå).
Jag älskar ID. Vill att dem ska komma med ett nytt grymt spel. Gillade verkligen Doom III och Rage.

Håller verkligen med, har dock inte spelat Rage p.g.a alla avskräckande buggrapporter.

Bild 18 påminde om en MP-karta i MW3.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas det släpps, att det blir kalasbra och att det säljer som satan för jag kan inte få för mycket DOOM!

123
Skriv svar