FZ delar ut fler Diablo 3-betanycklar!

Medlem

Det var ett jäkla tjat om facebook, ingen tvingar er att tävla.. och herregud vad jobbigt att klicka in på fz:s facebook!

Medlem

Facebook?? NEJ TACK!!!!!

Medlem

Facebook? Nej tack. Står över denna chansen för att få en nyckel via detta sätt. Lycka till ni andra.


signatur

"Traders learn more about themselves in a year of trading than many learn in their entire adult lives."

Medlem

Ni som inte ställer upp pga face, det är lugnt. Chansen är inte 1 på 10 direkt. Snarare 4 på ~1.300.

det är ju för 0.3% chans, ska bli nice att lira betan imorrn när man vunnit..

Medlem
Skrivet av Tano:

Det var ett jäkla tjat om facebook, ingen tvingar er att tävla.. och herregud vad jobbigt att klicka in på fz:s facebook!

Handlar inte om det är jobbigt eller inte. FZ ska veta om dom gör något bra resp. dåligt. Annars blir dom inte bättre.


signatur

"Traders learn more about themselves in a year of trading than many learn in their entire adult lives."

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Nannonoys:
Skrivet av conthox:

Dagens kids/ungdomar är verkligen.... underhållande. Om det är ngt dom inte tycker om, så kan dom bara inte låta det vara och titta åt ett annat håll. Det gör att massor med saker som antagligen skulle dö ut om man bara lämnade det ifred får massivs med uppmärksamhet. Likt en viss fröken Black som blev kändis genom att folk i tiotusental inte kunde låta bli att kommentera, utan kände sig tvungna att gå in på hennes video och skriva hur dåligt det var.

När man ser alla kommentarer här så verkar det som att det fungerade, så mer Facebook kommer det bli i framtiden - oavsett vad ni säger om det.

Fast det betyder ju inte att vi bara ska gilla läget att det är ett krav. Jag har ingen facebook och är besviken för jag vill vara med i tävlingen Ogillar att allt kretsar runt det, gilla saker här och där osv osv. Kan inget åt saken och precis som du säger är det inte mer än att "gilla läget" men som sagt, det betyder ju inte att man inte ska uttrycka sitt missnöje.

Det är ju inte fel att folk uttrycker sitt missnöje, då får vi en hint om vad vi bör och inte bör göra framöver. Däremot känns det lite sisådär när vi får råskäll för att vi testar andra tävlingssätt och nya sätt att nå ut till läsarna. Facebook är gratis och vill man inte använda det sen kan man registrera minimalt med uppgifter och radera kontot när denna utdelning är över. Eller låta bli att delta om inte heller det känns ok.

Skrivet av Headcutter:

Var fan är frågan ?

På vår Facebook-sida.

Tompa. Hoppas du inte lyssnar på folket som klagar. Enda argumenten är att "Facebook suger" i princip. Ni har fått fler "gillar" på facebook och det blev ju väldigt lyckat!

Trevlig kväll på dig!

Medlem
Medlem

Blev förvånad att det är så pass många som hatar Facebook (vilket glädjer mig) jag gör det också.

Deltog dock i tävlingen, vill verkligen testa detta!

Medlem

ujuj... josåatteeeh... hoppades på att man kunde vinna en betanyckel när jag skrev svaret på facebook men känner nu att chansen att vinna är mindre än minimal, ändå slutar man inte att hoppas


signatur

Kul info om Japan ^^ http://www.lqua.net/

Medlem

Nej.


signatur

Jaha.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Tompa. Hoppas du inte lyssnar på folket som klagar. Enda argumenten är att "Facebook suger" i princip. Ni har fått fler "gillar" på facebook och det blev ju väldigt lyckat!

Så du menar att det är okej att de inte lyssnar på kritiken kring detta men det var helt okej att de lyssnade på kritiken förra gången? Självklart ska de lyssna på den kritik som de får, vad du inte verkar förstå är att vissa här ogillar FB så starkt att de är beredda att sluta använda FZ. Förstår att du försvarar detta med näbbar och klor då det var ditt förslag, hade jag själv kommit med ett förslag som många inte gillade så hade jag givetvis blivit lite besviken men jag hade inte uppmanat FZ till att inte lyssna till den kritik de hade fått.

Medlem

Är man tvungen att ha 1500+ dagars medlemskap den här gången med för o få en?

Medlem

För övrigt så borde ni, FZ, fråga er själva om de meningslösa extra "gilla" ni får är värt det i slutändan när sajten i sig förlorar sina användares respekt (om man ska döma efter kommentarerna som postats hittills dvs).


signatur

Jaha.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Nannonoys:
Skrivet av conthox:

Dagens kids/ungdomar är verkligen.... underhållande. Om det är ngt dom inte tycker om, så kan dom bara inte låta det vara och titta åt ett annat håll. Det gör att massor med saker som antagligen skulle dö ut om man bara lämnade det ifred får massivs med uppmärksamhet. Likt en viss fröken Black som blev kändis genom att folk i tiotusental inte kunde låta bli att kommentera, utan kände sig tvungna att gå in på hennes video och skriva hur dåligt det var.

När man ser alla kommentarer här så verkar det som att det fungerade, så mer Facebook kommer det bli i framtiden - oavsett vad ni säger om det.

Fast det betyder ju inte att vi bara ska gilla läget att det är ett krav. Jag har ingen facebook och är besviken för jag vill vara med i tävlingen Ogillar att allt kretsar runt det, gilla saker här och där osv osv. Kan inget åt saken och precis som du säger är det inte mer än att "gilla läget" men som sagt, det betyder ju inte att man inte ska uttrycka sitt missnöje.

Det är ju inte fel att folk uttrycker sitt missnöje, då får vi en hint om vad vi bör och inte bör göra framöver. Däremot känns det lite sisådär när vi får råskäll för att vi testar andra tävlingssätt och nya sätt att nå ut till läsarna. Facebook är gratis och vill man inte använda det sen kan man registrera minimalt med uppgifter och radera kontot när denna utdelning är över. Eller låta bli att delta om inte heller det känns ok.

Skrivet av Headcutter:

Var fan är frågan ?

På vår Facebook-sida.

Tompa. Hoppas du inte lyssnar på folket som klagar. Enda argumenten är att "Facebook suger" i princip. Ni har fått fler "gillar" på facebook och det blev ju väldigt lyckat!

Trevlig kväll på dig!

Låter vettigt, om någon inte kan motivera varför nästa tävling inte ska kräva google+ så kör tävlingen där. Om någon klagar "utan argument" (borde väll räcka med jag vill inte vara med på google+ kan man tycka men tydligen är inte det ett bra argument) så skit i o lyssna på kritiken. Låter som en udda idé i mina öron.

Medlem
Skrivet av federov:

Låter vettigt, om någon inte kan motivera varför nästa tävling inte ska kräva google+ så kör tävlingen där. Om någon klagar "utan argument" (borde väll räcka med jag vill inte vara med på google+ kan man tycka men tydligen är inte det ett bra argument) så skit i o lyssna på kritiken

+1

Det hjälper FZ att använda facebook för att få folk att upptäcka sidan, om ni inte vill FZs bästa så vet jag inte vad det är för medlemmar som befinner sig här. Kan förstå och respektera att ni själva inte vill använda facebook men det är inget tvång att vara med i FZs tävlingar överhuvudtaget. Chansen för att få en nyckel är relativt liten, men man kan ändå visa support genom att uppmärksamma sidan för sina vänner (ett sätt är ju då genom facebook). Era personliga problem med facebook tycker jag inte har något med FZ alls att göra. Konstruktiv kritik är bra (t.ex. som varför facebook är dåligt att använda för FZ), gnäll och generellt gnabb bidrar inte till något tyvärr...


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Så less på allt Facebook/Twitter fiske i samband med nycklar, lycka till ni som bryr er

Medlem
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av Hurin:
Skrivet av Zymac:

Alltid detta jävla Facebookskiten, skärp er förfan, Alla tillhör inte denna jävla fårflock..

Du bräcker på ganska bra ändå du 8)

Facebook drone spotted 8)

404 error


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Jag som är Facebook vägrare oxå kan ju glömma att vinna nån D3 beta nyckel.....skittävling...dåligt FZ

Medlem

Kom igen nu, vill gibba D3!!

Medlem

*Håller tummarna*

Medlem

0_o sicket gnäll det vart...

Hoppas man vinner

Redaktör
Skrivet av Selphy:

För övrigt så borde ni, FZ, fråga er själva om de meningslösa extra "gilla" ni får är värt det i slutändan när sajten i sig förlorar sina användares respekt (om man ska döma efter kommentarerna som postats hittills dvs).

Vår Facebook-sida gillas av långt över 1000 fler personer än före denna nyhet publicerades, och ungefär 1500 personer deltar i tävlingen. Det ger oss rätt bra exponering, så jag tycker inte att gillandet är meningslöst. För ju fler läsare vi får, desto viktigare blir vi för utgivarna och därmed får vi bättre möjligheter att göra större och bättre grejer. T.ex. fler Diablo 3-betanycklar.

Vi fick 200 betanycklar av Blizzard. Åtta av dem kör vi via vår Facebook-sida, resten har gått ut via vanligt FZ-medlemskap. Den fördelningen tror jag faktiskt de flesta kan leva med. Som jag sagt tidigare: Facebook-konto är gratis, snabbt att fixa, man kan ange hur lite info om sig själv man vill, och kontot kan raderas när denna utdelning är över.


signatur
Medlem

Har ni planer på att köra tävlingar även i fortsättningen via FB?
-----------

Såg just att Gametrailers kommer ge bort 500 nycklar under deras Live streaming av Invisible Walls som kommer sändas vid tre på natten imorgon (alltså Torsdag kl 3), knappast den bästa tiden men för er som ändå är uppe kan det kanske vara värt att kolla på. Vet inte hur de kommer dela ut dessa nycklar men vanligtvis brukar de använda sig av Twitter eller liknande.

Redaktör
Skrivet av PcGamer:

Har ni planer på att köra tävlingar även i fortsättningen via FB?

Mjaaa.... De flesta tävlingar kör vi som vanligt här på sajten. Men det kan hända att det då och då (precis som nu) blir en eller annan udda tävling, kanske på Facebook-sidan någon gång.


signatur
Medlem

Kan du bara inte ge ut d3beta keys istället för facebookskit?

Det är klart jag gillar FZ men jag är så trött på när det gäller faces/twitterskit.

Inaktiv
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av showerguy:

Tompa. Hoppas du inte lyssnar på folket som klagar. Enda argumenten är att "Facebook suger" i princip. Ni har fått fler "gillar" på facebook och det blev ju väldigt lyckat!

Så du menar att det är okej att de inte lyssnar på kritiken kring detta men det var helt okej att de lyssnade på kritiken förra gången? Självklart ska de lyssna på den kritik som de får, vad du inte verkar förstå är att vissa här ogillar FB så starkt att de är beredda att sluta använda FZ. Förstår att du försvarar detta med näbbar och klor då det var ditt förslag, hade jag själv kommit med ett förslag som många inte gillade så hade jag givetvis blivit lite besviken men jag hade inte uppmanat FZ till att inte lyssna till den kritik de hade fått.

Självklart ska man ta sig till kritik. Men att säga att man har bojkottat Facebook och att det suger och helt värdelöst är väl inga argument direkt. FZ delar ut 8 nycklar på sidan och då blir det ett jävla liv.

Om du nu är beredd att sluta använda FZ så gör det då? Ta bort dig för guds skull. Återigen.. ingen tvingar dig att skaffa Facebook. Trevlig kväll på dig!

Medlem

Självklart ingen tvingar dig att skaffa facebook. Jag vet inte ens om jag gör rätt när jag tävlar där.

Gen
Medlem

Helvete...skrev i fel tråd!!!!
Varför är man så dum i huvudet

Skriv svar