Medlem

Synd att det bara finns till ps3, verkade intressant.

Medlem

Ge mig spelet i fodral.

Medlem

Det är fan inte ofta som FZ's kommentarstråd är så enig om ett spels kvalitet - dessutom i gemenskap med recensionens betygsättning!

Tordes vara ett väldigt bra spel, med andra ord? Hade testat direkt om det kommit till PC! Tyckte det såg intressant ut från första bilden de släppte.

Medlem

pris?


signatur

Rawr

Medlem

Otroligt bra spel, har aldrig "bondat" så med en spelare online så som jag gjorde men min kamrat.

Spelet kostar 115 kr för ps+ just nu. Skulle gissa på 120 riksdaler när det släpps då det är rätt standard på PSN

Medlem

Briljant, jag tror vi har ett givet köp på halsen. Härlig recension av vad som tycks vara ett mysigt udda spel.

Medlem

Enda problemet med detta spel är att det är slut efter ca 2-3 timmar, annars var det ett rätt så bra spel.

Medlem

Håller med skribenten på alla punkter .

Det är helt underbart.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av warh0g:

Ser helt klart spännande ut! Men jag ska ju inte köpa fler spel har jag ju sagt (blir kanske ett undantag)

Vad gör du då på en spelsida om du inte ska köpa spel?! x)

Man kan se på fotboll utan att spela det?

Indeed, jag har så jävla mycket spel redan och ingen tid att spela dom. Ändå så blir det en massa köpande


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av warh0g:

Ser helt klart spännande ut! Men jag ska ju inte köpa fler spel har jag ju sagt (blir kanske ett undantag)

Vad gör du då på en spelsida om du inte ska köpa spel?! x)

Man kan se på fotboll utan att spela det?

Indeed, jag har så jävla mycket spel redan och ingen tid att spela dom. Ändå så blir det en massa köpande

snacka om det! jag har väl en 600-700 pc original nu och har inte avslutat mer än kanske 1/7 av dom


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Oj oj oj
Köpte och spelade igenom det igår kväll. Hur kort det än må vara så är det något av det vackraste i spelväg jag stött på! Med sömlös integrering av multiplayer, fantastiskt ljud och design så är detta något jag kommer spela om tusen gånger. Känns som en saga från när man var liten

Medlem

Tankade hem spelet igår och spelade igenom det. Underbart vackert! Den som inte är övertygad om att spel kan vara konst borde testa Journey.

Och jag håller med om att recensionen var mycket välskriven. Sånt är man inte bortskämd med på nätet, där sms-fjortiskan brer ut sig ohämmat. Fortsätt i samma stil!!

12
Skriv svar