Vinnarna av GDC Awards – Skyrim årets spel

Medlem

har lagt ner 122 timmar på skyrim nu. klarade av det efter ca. 40 timmar och hade mer eller mindre tröttnat på det då, sen installerade jag en del moddar och testade nya builds och jävlar vad spelet suger tag i en. riktigt bra spel, mycket bättre än oblivion imo. the witcher 2 är ju dock också riktigt, riktigt bra.

Medlem

Tycker Skyrim ligger bra till för 2011. Även om väldigt mycket kunde ha varit bättre så är det fortfarande inte dåligt.

Medlem

Tycker det var välförtjänt, inte så mycket på grund av själva spelet utan tack vare modvektyget som kommer att hålla spelet vid liv i åratal. Sedan är det glädjande att se många rollspel i topp. 2011 var ett bra spelår.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Ljudet i Portal 2 är väl knappast bättre än i BF3?

Medlem
Medlem

Skyrim var/är bra. Problemet är bara att jag inte har klarat igenom spelet (i sin helhet) mer än en gång. Jag försöker nu gång på gång att spela det igen, men det går inte. Borde snarare blivit utsett till OHWOTY. (One hit wonder of the year) =P

Medlem

58 timmar på Skyrim och fler kommer det bli.

Skyrim är helt klart värd GOTY,
frågan är om inte Portal 2 nästan borde komma på en delad första plats?

Medlem
Skrivet av Stromlaren:

Vad tycker ni?

Tror att röstskådespelet spelar en roll i det också. Stephen Merchant är bäst!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Nudemod + Pickpocket 100 = barnslig glädje att få en hel by att vandra omkring nakna. :>

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Nudemod + Pickpocket 100 = barnslig glädje att få en hel by att vandra omkring nakna. :>


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av moberg:

har lagt ner 122 timmar på skyrim nu. klarade av det efter ca. 40 timmar och hade mer eller mindre tröttnat på det då, sen installerade jag en del moddar och testade nya builds och jävlar vad spelet suger tag i en. riktigt bra spel, mycket bättre än oblivion imo. the witcher 2 är ju dock också riktigt, riktigt bra.

Tja eftersom du tyckte att spelet blev bra efter MODDAR osv så är väl grundspelet INTE bra?
Eller?
Jag tycker att din logik faller då Skyrim från början utan mods inte höll för dig.
Således är det det fanbaserade som kom efterhand som gör att du tycker spelet är bra.
Sådant skall inte behövas för att ett spel skall vara bra.
'Nuff said.....

12
Skriv svar