Vinn Mass Effect 3 och pimpar-prylar!

Redaktör
Skrivet av Dunder:

Det känns lite luddigt, så jag måste fråga...

Om man väljer att tävla om både spel + vault case, har man då chans på endast första priset, eller kan man fortfarande hamna på 2:a till 5:e plats?

Om det inte spelar någon roll vilket man väljer, så känns det dumt att välja enbart spelet.

Samma vinstchans oavsett vilket alternativ du väljer. Valet finns med för folk som inte har Slim-versionerna av sina konsoler.


signatur
Medlem

Attans...Jag trodde det bara var 360 slim det gällde. Om någon ansvarig kan ändra mitt val så att jag är med och tävlar om ps3-skalet skulle jag vara otroligt tacksam. Valde nu att inte tävla om något skal alls då jag inte har en 360 slim...finns det någon möjlighet till att ändra i efterhand?

Sammanfattning: Jag skulle vilja ändra mitt val till ps3-versionen av spelet samt ps3 slim-skalet.

Medlem

Grattis konsolägare!

Trevligt med tävlingar här på FZ
Lycka till allesammans.

Medlem

Ruggigt dåligt att inte ha med en pc-version av spelet i denna tävling också. Ursäkter som "Framtida tävlingar, chanser att vinna pc-spel också" duger inte när det dessutom gäller vad som enligt er skulle kunna vara årets spel. Jag minns en tid när det var fokus på pc-spel på denna sidan. Skäms ni så förbannat för era rötter?

Medlem

Var med och tävla, om ni vill ha PC versionen är det ju bara att sälja vilken version ni nu valde och sen köpa PC versionen för de pengarna istället... inte så svårt.

Medlem
Skrivet av apokalypze:

Ruggigt dåligt att inte ha med en pc-version av spelet i denna tävling också. Ursäkter som "Framtida tävlingar, chanser att vinna pc-spel också" duger inte när det dessutom gäller vad som enligt er skulle kunna vara årets spel. Jag minns en tid när det var fokus på pc-spel på denna sidan. Skäms ni så förbannat för era rötter?

Jag tror inte FZ själva köper in spelen till tävlingarna. Alltså har de inte själva någon möjlighet att bestämma vilka format de ska tilldelas så vida de inte köper in extra exemplar själva och den merkostnaden skulle förmodligen innebära ännu mer reklam på sidan.

Medlem

Kul tävling! Var tvungen att göra om frågorna eftersom jag inte kunde skicka in mina adressuppgifter (flyttat sen dom skrevs ).


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

Så där ja!
Om jag inte vinner kommer jag aldrig besöka FZ igen! NEJ, FÖRLÅT! JAG TAR TILLBAKA DET!
Puh...det gjorde ont att bara skriva det! Ahja, fingers crossed ^^

Medlem

På grund utav trötthet och slarv så failade man på första frågan

Medlem
Skrivet av apokalypze:

Ruggigt dåligt att inte ha med en pc-version av spelet i denna tävling också. Ursäkter som "Framtida tävlingar, chanser att vinna pc-spel också" duger inte när det dessutom gäller vad som enligt er skulle kunna vara årets spel. Jag minns en tid när det var fokus på pc-spel på denna sidan. Skäms ni så förbannat för era rötter?

Eller hur, håller helt med, fyfan vad dåligt av dem att de bara "GER" bort Xbox och PS versionen, jag menar vafan om dem nu ska "GE" bort spel, ska dem väll föfan (en en gång) "GE" bort spelet till alla format.
RAGE!!!


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Newklear:

Det känns lite luddigt, så jag måste fråga...

Om man väljer att tävla om både spel + vault case, har man då chans på endast första priset, eller kan man fortfarande hamna på 2:a till 5:e plats?

Om det inte spelar någon roll vilket man väljer, så känns det dumt att välja enbart spelet.

Samma vinstchans oavsett vilket alternativ du väljer. Valet finns med för folk som inte har Slim-versionerna av sina konsoler.

Har en kompis som har så....check ändå. Hans fru blir nog glad över en sån designtrofé mitt i vardagsrummet. Muhahaha.

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av apokalypze:

Ruggigt dåligt att inte ha med en pc-version av spelet i denna tävling också. Ursäkter som "Framtida tävlingar, chanser att vinna pc-spel också" duger inte när det dessutom gäller vad som enligt er skulle kunna vara årets spel. Jag minns en tid när det var fokus på pc-spel på denna sidan. Skäms ni så förbannat för era rötter?

Eller hur, håller helt med, fyfan vad dåligt av dem att de bara "GER" bort Xbox och PS versionen, jag menar vafan om dem nu ska "GE" bort spel, ska dem väll föfan (en en gång) "GE" bort spelet till alla format.
RAGE!!!

Eller så kan man ju vara tacksam över att FZ ens har tävlingar?
-_-'
Don't hit me...

Redaktör
Skrivet av apokalypze:

Ruggigt dåligt att inte ha med en pc-version av spelet i denna tävling också. Ursäkter som "Framtida tävlingar, chanser att vinna pc-spel också" duger inte när det dessutom gäller vad som enligt er skulle kunna vara årets spel. Jag minns en tid när det var fokus på pc-spel på denna sidan. Skäms ni så förbannat för era rötter?

Vi har inga pc-spel till denna tävling. Svårare än så är det inte.


signatur
Medlem
Skrivet av Lioras:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av apokalypze:

Ruggigt dåligt att inte ha med en pc-version av spelet i denna tävling också. Ursäkter som "Framtida tävlingar, chanser att vinna pc-spel också" duger inte när det dessutom gäller vad som enligt er skulle kunna vara årets spel. Jag minns en tid när det var fokus på pc-spel på denna sidan. Skäms ni så förbannat för era rötter?

Eller hur, håller helt med, fyfan vad dåligt av dem att de bara "GER" bort Xbox och PS versionen, jag menar vafan om dem nu ska "GE" bort spel, ska dem väll föfan (en en gång) "GE" bort spelet till alla format.
RAGE!!!

Eller så kan man ju vara tacksam över att FZ ens har tävlingar?
-_-'
Don't hit me...

Om du menar till Apokalypze, so Ja det ska man.

Men om du menar till mig, så hoppas jag du förstod att jag var extremt ironiskt.
Därav CAPS och "Rage!!!"


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Lioras:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av apokalypze:

Ruggigt dåligt att inte ha med en pc-version av spelet i denna tävling också. Ursäkter som "Framtida tävlingar, chanser att vinna pc-spel också" duger inte när det dessutom gäller vad som enligt er skulle kunna vara årets spel. Jag minns en tid när det var fokus på pc-spel på denna sidan. Skäms ni så förbannat för era rötter?

Eller hur, håller helt med, fyfan vad dåligt av dem att de bara "GER" bort Xbox och PS versionen, jag menar vafan om dem nu ska "GE" bort spel, ska dem väll föfan (en en gång) "GE" bort spelet till alla format.
RAGE!!!

Eller så kan man ju vara tacksam över att FZ ens har tävlingar?
-_-'
Don't hit me...

Om du menar till Apokalypze, so Ja det ska man.

Men om du menar till mig, så hoppas jag du förstod att jag var extremt ironiskt.
Därav CAPS och "Rage!!!"

Hmm, efter att ha analyserat lite kanske inte mitt svar heller helt kunde uppfattas att vara ironiskt...tillbaka alltså!
Men tack för infon om det där med caps, då var väl mina klasskompisar ironiska när de skrev "TÖNT" i pannan på mig! YEY ME!

höhö förlåt jag är väldigt trött peace out

Medlem

Lite kul att vinnaren heter Johan Nilsson då jag själv heter John Nilsson. För en sekund trodde jag att jag vunnit. Andra sekunden trodde jag dom skrivit fel...men icke!

Jag vann ju Col. Ed av 2:an till PC så jag ska väl inte klaga

12
Skriv svar