Tiger Woods PGA Tour 13

Robot
Tiger Woods PGA Tour 13

Tiger Woods PGA Tour 13 är en slipad produkt – och ett cyniskt pengahål. Michael Gill förklarar hur, med hjälp av Hulken, Göran Zachrisson och ett snår fullt av brännässlor.

#tiger-woods-pga-tour-13, #ea-tiburon


Medlem
Tiger Woods PGA Tour 13

Och betyget?

Medlem

den här recensionen handlar mer om recensenten än själva spelet. Mer än halva artikeln är en introduktion som inte har nåt med spelet att göra, och när spelet väl beskrivs så är det platt formulerat.

Jag förstår inte alls vad spelet handlar om efter att ha läst detta.

edit: Jag förstår att det handlar om golf, såklart, men knappt mer än så.

Medlem

Ja, var är betyget? Recension = betyg, förhandstitt = inget betyg


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Bästa recensionen NÅGONSIN.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Tycker att Tiger Woods PGA Tour 11 är det bästa i serien, efter det har det gått utför:
http://www.youtube.com/watch?v=0joVHzb4jgE&feature=player_det...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Citat:

I Legacy challenge får spelaren chansen att spela som den juniorversionen av Tiger – i sandlådan.

Ingen liknande funktion för hans relationer med diverse olika kvinnor?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

inte för att vara sån, men detta var ett patetiskt försök till en spelrecension.
Jag tror du borde börja skriva en självbiografi istället


signatur

Everyday I worry all day

Medlem
zsm
Medlem

Måste begåtts ett misstag. Det här är ingen recension. Det här är en menlös, och för oss ointressant, berättelse.

Medlem

Undrar också över betyget, låter som en trea på texten.. Zacke är definitivt största anledningen att jag campar teven hos föräldrarna tors-söndag mellan diverse alkoholintag och harvande på allehanda golfbanor här i närheten. Finns inget bättre sätt att inte göra någonting på än att kolla på en major med Zachrisson som kommentator.

Har i alla fall förhandsbokat det från Lovefilm så får prova spelet innan jag bestämmer mig för om det är köpvärt..har inte spelat något Tiger Woods sedan 2010 så oavsett vilket lär jag bli glatt överraskad över förbättringarna som gjorts.

Jag upplever också tyvärr att det var väldigt mycket fokus på recensentens personliga bakgrund till golf, det hade kanske kunnat utelämnats för att faktiskt fokusera mer på spelet i fråga.. Det nämns ingenting om multiplayer till exempel.

Medlem

Har man slutat granska texter innan de publiceras?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Språket i sig var det inget fel på, om än lite väl invecklat, men fick aldrig någon riktig bild av själva spelet. Väl mycket fokus på livshistoria här.

MFZ
Medlem

gör om, gör rätt.

djupet av denna recension är att man slår bollen med en analogspak (otippat!)
Idag lär man ju vilja spela ett golfspel med wii-kontroller eller move-kontroller i första hand.
jag ser inte ens att det nämns i texten?

vad är dom stora skillanaderna/nyheterna från dom tidigare utgåvorna?


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Inaktiv

Tycker recsensioner borde vara utan en 5a eller en 1a för ett spel,
skriv vad spelet handlar om, och grafik och spelkontroll,

många stirrar ju sig blinda på recsension och verkar inte kunna, eller vilja skaffa sig en egen uppfattning, för folk kan väl klara av att bilda sig en egen uppfattning eller måste folk ha nån som säger till dom vad som är bra eller dåligt ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

MFC
Medlem

FZFail?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Gör om och gör rätt tycker jag.

Inaktiv
Skrivet av KarateKurt:

Tycker recsensioner borde vara utan en 5a eller en 1a för ett spel,
skriv vad spelet handlar om, och grafik och spelkontroll,

många stirrar ju sig blinda på recsension och verkar inte kunna, eller vilja skaffa sig en egen uppfattning, för folk kan väl klara av att bilda sig en egen uppfattning eller måste folk ha nån som säger till dom vad som är bra eller dåligt ?

Sluta sno TotalFettos tankar. Nämn gärna honom!

Medlem

Mycket märklig recension faktiskt. :/


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Oj, Michael. Ska du skriva recensioner för en nätblaska får du glömma kioskjournalistiken och vara saklig och punktlig. Jag vågar NÄSTAN säga att fler än hälften av alla läsare på FZ bara kollar rubriken, screenshotsen och skummar genom texten och sen tittar på BETYGET på en recension. Men det var dunderskoj att se dig här. Om jag inte tar HELT fel på person så vet jag att du skriver(skrev?) för Level, och där passar personliga skrifter in bättre. Jag hade inte pallat läsa en tidning jag betalat för där artiklarna är skrivna som de som finns här på FZ. Men jag kikar in på FZ varje dag, just för att det är rakt och simpelt skrivet. (Oftast. hrm Hampus..) Hälsningar från Hudik!

Medlem

LOL !
Tur att speljournalister tjänar sämst i samhället i princip. Sådana här recensioner bevisar varför. Haha jävla värdelös text och inget betyg, som ju är det enda viktiga i en recension, se för fan på film/musik/teater etc. recensenter som faktiskt håller det KORT om det de recenserar, är sakliga och ger ett tydligt betyg! Vill jag läsa skitsnack så kan jag läsa bloggar eller kärringtidningar!

Medlem

Trevlig recension!

Medlem

Recension utan betyg är förstås helt okej för alla läskunniga. Saknar ni fakta finns det hundra andra recensioner att komplettera med. Låt människan skriva på sitt sätt.

Medlem

Årets FZ #wtf (so far).


signatur

Life is pain, Learn to enjoy it.

Medlem

Kul att du fick med Kim Hartman i tråden! Skulle vilja ha ett Snooker 2013 spel ...

Medlem

Totalt irrelevant recension fylld med ordbajseri av sällan skådat slag.
Pudelns kärna är ett begrepp skribenten gärna får bekanta sig med.

Medlem

Varför tog dom bort Tiger Woods för PC? Det finns idag inget vettig golfspel till PC vad jag känner till som är i samma nivå som TW. Golfspel körs bäst med mus tycker jag inte med handkontroll. Sen borde de väl byta titeln Tiger Woods till någon annan efter otrohetsaffären (inte för att det har något med spelet att göra igentligen) men ändå... känns lite sådär med hans namn. Kanske bara EA Golf Tour skulle räcka.

Redaktör

Först: nu är betyget på plats! Jag la upp recensionen i förmiddags och missade att den detaljen saknades - jag ber om ursäkt för det!

Sen: Mickes recension skiljer sig lite från hur det brukar se ut på FZ. Färre kalla hårda fakta är en kortfattad sammanfattning. Samtidigt, han bedömer ett årligen återkommande spel där nyversionens främsta kännetecken brukar vara att inte särskilt mycket är nytt. Så också i år, så det är inte helt omöjligt att recensionens innehåll är det mest relevanta som finns att säga om årets version.


signatur
Medlem

"Att skriva recensioner - Hur du inte skall göra: Ett exempel av Michael Gill"

Medlem
Skrivet av Saltomortal:

Hälsningar från Hudik!

Åh, fler hudikbor


signatur
12
Skriv svar