Dark Souls-tillkännagivande är nära

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tybalt:

Jag skulle gärna spela detta spel, bara jag får göra det med mus och tangentbord. En bra PC-version eller att de lägger in stöd för mus och tangentbord i konsolversionerna.

Spelet har väldigt bra kontroll på konsoll, har svårt att se detta spel med mus och tangentbord.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Tybalt:

Jag skulle gärna spela detta spel, bara jag får göra det med mus och tangentbord. En bra PC-version eller att de lägger in stöd för mus och tangentbord i konsolversionerna.

Spelet har väldigt bra kontroll på konsoll, har svårt att se detta spel med mus och tangentbord.

Man vill förståss ha bra kontroll med "mus och tangentbord", men det är inte jätteviktigt, nästan alla har väl en handkontroll att plugga in i sin PC vid behov, om man är en spelkonessör. iofs håller jag med om att mus och keyboard är viktigt att fixa vid PC-portning, då det är oftast det optimala styrdonen och det alla har.

Man får ju hoppas på valmöjligheter helt enkelt. Som det var förr i världen ( vill man lida vid sin handkontroll så får man )


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Har det kommit något tillkännagivande än? Har icke facebook så kan inte bidra.

12
Skriv svar