Fansen vann – Bioware erbjuder nytt Mass Effect 3-slut!

Robot
Fansen vann – Bioware erbjuder nytt Mass Effect 3-slut!

Bioware utannonserar gratisnedladdningen Mass Effect 3: Extended Cut, släpps i sommar!

#bioware, #mass-effect-3


Medlem
Fansen vann – Bioware erbjuder nytt Mass Effect 3-slut!

YEEEES


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Underbart!!! Fan vad glad jag blir!!!

Inaktiv

Jag spottar på det här beslutet.. efter det här kommer fans kunna klaga när som. Helt fel väg att gå.

Medlem

Fan vad fegt av Bioware, stå för vad ni gjort.

Medlem

Visst det är ju bra det men.........datum?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Jahapp, där ser man. Hoppas spelet får ett slut nu då och inte massa ansträngt trams så fansen blir nöjda. Har all respekt för BioWare, men hade Casey Hudson jobbat för mig hade han fått sparken för länge sedan.

Medlem

NÄR


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

tråkigt...det är ju ändå inte fansen som lagt ner x antal år på serien.

Medlem
Skrivet av ErroXer:

tråkigt...det är ju ändå inte fansen som lagt ner x antal år på serien.

Inte?

Medlem

...
Så ni anser att det är illa att företagen ska lyssna på vad konsumenten vill ha?
Hänger inte riktigt med logiken i det.
Om ett företag klantar till en produkt som inte är till förnöjelse till konsumenten så är det företagets uppgift att fixa det. Om de inte fixar det så skulle jag inte ha någon respekt för det företaget och skulle inte någonsin ta en produkt från det företaget igen.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Är Harbinger med??? Är Harbinger med???

Får vi äntligen en härlig boss-fight och final conclusion med Harbinger????


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Slutet ska ju inte ALLS ändras, det ska utökas!!

"Hell yes. Are we going to change the ending of the game? No. ."

http://blog.bioware.com/2012/04/05/mass-effect-3-extended-cut

Medlem

ÄNTLIGEN!

Ni som verkar tro att det här är något nytt i spelbranshen, var var ni när Bethesda gjorde om slutet på Fallout 3 så att man överlevde och kunde fortsätta röja i the capital wasteland?

Böcker skrivs om, filmer får nya slut och spel ändras också, inget nytt här.

Däremot jävligt bra!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Tycket detta var mycket synd att höra, att de ger efter för trycket. Tycker det är så fruktansvärt att folk inte kan förstå slutet till mass effect som var precis som det skulle vara. Synd att folk inte förstår det för hur bra det var. Jag lider med Bioware att de måste förstöra något så bra.

Medlem

Bra, men får se hur bra det faktiskt är. Men bra nonetheless.
Jag kommer nog fortfarande inte riktigt plocka upp spelet för det fanns så mycket mer än bara slutet som irriterade mig till skillnad från de tidigare spelen, som vågor av fiender nonstop, och den icke-ökande svårhetsgraden, bristen på nya fiender, och saknaden av interaktion med NPCs och platser att besöka...

Det finns helt enkelt ingenting som drar in mig en gång till. Been there, done that.

Medlem

var uppenbarligen inte tydlig nog, det är inte fansen som har lagt ner x antal år åt att utveckla mass effect, jag tkr därför att det är personerna som har skapat detta konstverk som ska få avsluta serien på det sätt de vill att de ska avslutas på.

Medlem

Läser man på deras forum blir det inga nya slut, bara mer detaljer för att förtydliga

Medlem

Yay more colour choises!

Men, nääääär är ju den största frågan?

Errrr, vänta här nu, det kommer i Sommar? :<


signatur

Nämen!

Medlem
Medlem

hahaha fyfan vad vidrigt. Mer DLC mjölkning. Värsta är att fansen blir glada? ni blev blåsta från början, nu ska ni få pröjsa ytterligare en gång för att få spela det som det borde ha varit ? Sorgligt.

Medlem

Var väl inget "nytt" slut som jag förstod det? Bara en påbyggnad på det redan existerande slutet?

Medlem
Skrivet av Icerock:

"teamets artistiska vision".....min kuk skulle göra ett bättre slut än erat så kallad team....giriga fittidioter...

Manners, please! Manners!!

Medlem
Citat:

citat

Skrivet av Vorheece:
Skrivet av ErroXer:

tråkigt...det är ju ändå inte fansen som lagt ner x antal år på serien.

Inte?

var uppenbarligen inte tydlig nog, det är inte fansen som har lagt ner x antal år åt att utveckla mass effect, jag tkr därför att det är personerna som har skapat detta konstverk som ska få avsluta serien på det sätt de vill att de ska avslutas på.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

hahaha fyfan vad vidrigt. Mer DLC mjölkning. Värsta är att fansen blir glada? ni blev blåsta från början, nu ska ni få pröjsa ytterligare en gång för att få spela det som det borde ha varit ? Sorgligt.

Ibland hjälper det om man läser först. Detta dlc är gratis

Medlem
Skrivet av raefzm88:

hahaha fyfan vad vidrigt. Mer DLC mjölkning. Värsta är att fansen blir glada? ni blev blåsta från början, nu ska ni få pröjsa ytterligare en gång för att få spela det som det borde ha varit ? Sorgligt.

Läs om, läs rätt - "GRATIS"
"Derek Larke > Oh and it's at no cost to you - the fan."

Medlem

På Mass effect hemsidan står det att det kommer i Sommar, dock inte tydligare än så. Hoppas det blir lite roligare än bara en slideshow, dock vill jag höra mer Krogan humor!

Medlem
Skrivet av Remus:

Är Harbinger med??? Är Harbinger med???

Får vi äntligen en härlig boss-fight och final conclusion med Harbinger????

Harbinger har för svag personlighet för att vara en slutboss. Det räcker he- DIRECT INTERVENTION NESSECARY.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av ErroXer:

...

EDIT_ Heh, förstod ju rätt från första början och missförstod ditt andra inlägg.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

hahaha fyfan vad vidrigt. Mer DLC mjölkning. Värsta är att fansen blir glada? ni blev blåsta från början, nu ska ni få pröjsa ytterligare en gång för att få spela det som det borde ha varit ? Sorgligt.

Det är gratis om du inte la märke till den detaljen. Fram till April 2014

Skriv svar