Trials Evolution

Robot
Trials Evolution

Enkel spelmekanik tillsammans med djälvulsk utmaning kan vara en gjuten kombination, det visade finska Redlynx redan i Trials HD. I uppföljaren bevisar de också att en genomtänkt evolution kan skänka minst lika mycket spelglädje som en revolution.

#trials-hd, #trials-evolution-1, #redlynx, #excitebike, #marble-madness, #littlebigplanet


Medlem
Trials Evolution

Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!
Har det kommit ut på Xbox Live nu? Har jag totalt missat! :-D!!!

---
Såg nu att det kommer ut nästa vecka, men ändå!

Medlem

Ser kul ut, vad kommer det att kosta?

Inaktiv

1200 MSP kostar det.

Medlem
Skrivet av DrToker:

1200 MSP kostar det.

Ok, tack! Det är ju chipspengar, blir till att prova det här när det släpps

MFC
Medlem

Varför kommer inte detta till PS3?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Synd att dom inte släpper det på PC. : /

Medlem

Hoppas att det blir ett Steam släpp


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Medlem

"Enspelarläget kan kännas väl kort " det lär ju finnas ett helt hav av banor efter release...

Medlem

väntat på detta spelet sen förra året, kommer vara värt varenda krona om det är så bra som jag läst även som recensionen säger att enspelar läget kan vara lite kort så lär det finnas otroligt många custom-banor där ute i cyberspace!

Medlem

Detta har jag missat helt. Såg skitroligt ut får bli ett köp nästa vecka.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Nån som vet NÄR det släpps i nästa vecka? Trials var helt suveränt


signatur
Medlem

Har spelat över 200 timmar av Trials 2, synd att de helt gett upp på PC när det ändå var där de blev framgångsrika - visst finns det konsollspel och jag har en PS3 men känns lite dumt att köpa en Xbox bara för att kunna spela detta.

KoP
Medlem
Skrivet av vurt:

Nån som vet NÄR det släpps i nästa vecka? Trials var helt suveränt

Onsdagar brukar vara dagen dom släpper nya spel på till xbla.

Medlem

Lite som Elastomania. Verkar skitkul


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Redaktör

Det var problem med att kommentera denna recension, men nu ska det förhoppningsvis funka igen. Att recensionen togs ner beror på att publiceringsembargot ändrades utan vår vetskap.


signatur
Medlem
Skrivet av Pulkafettot:

Har spelat över 200 timmar av Trials 2, synd att de helt gett upp på PC när det ändå var där de blev framgångsrika - visst finns det konsollspel och jag har en PS3 men känns lite dumt att köpa en Xbox bara för att kunna spela detta.

Jag satt med det oxå innan ja köpte mig en xbox360, men då kommer du älska xboxen som nu har Trials HD och nu Evolution, Trials till PC är ok Trials till Xboxen är så mycket roligare. Det kom först till PC men det var som arcade game till Xbox360 som det blev stort.

NÄ köp en xbox det e värt varenda kr super billig konsol, jag köpte min bara för arcade spelet Geometry wars.

Medlem

Vaa, va nu detta Trials Evolution går bara att köpa inget gratis demo. buhu - klart köp endå ioförsig!

Medlem

Har lite svårt för när saker som "Lite för kort" hamnar på minuskontot. Spelet har vid release 50 banor plus tricksläget plus tournamentläge med mera. Sen skillnaden nu är att man kan dra ner banor via rätt utmärkt sorterad browser (i ettan kunde man bara ta banor från kompisar, så man fick adda youtubegenier om man sett en grym bana där).

Sen är spelets ädelhet i att fixa guld på allt, sen platinum med mera. Jakten på att krossa polarnas bästa tider är själva grejen. Vilket bilspel har mer än 50 banor? Att upplägget i bilspel är olika turneringar gör ju inte det "längre" för det, utan det är bara ett annat upplägg vilket förhöjer upplevelsen. 50 banor är inte för kort för 120 spänn helt enkelt.

Jag hade satt Unreal(?) motorn på minuskontot istället, för drastiska snabbladdningar av grafiken här och där är fortfarande (4-5 år senare) inte vidare snyggt.

Medlem

Lirade några timmar igår och allt känns mastigare och bättre förutom en sak, banorna har blivit lite för plottriga emellanåt samt att den nya kameran "svänger" ibland vilket leder till att det är svårt att se vad som är bana och vad som är sceneri. I övrigt är det kalaskul.

Medlem

Hoppas det kommer till pc efter ett tag som Trials HD gjorde :/

Redaktör

Fast Trials HD kom bara till Xbox. Trials 2 däremot kom till pc.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Fast Trials HD kom bara till Xbox. Trials 2 däremot kom till pc.

Just ja så var det

Medlem

kan vi inte bli ett med PSN nu!!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

1
Skriv svar