FZ Play – Diablo 3 och fyra andra heta maj-releaser

Robot
FZ Play – Diablo 3 och fyra andra heta maj-releaser

Årtiondets största spelsläpp står för dörren, men det finns fler guldkorn att förgylla våren med. FZ-redaktionen tipsar om fem heta maj-releaser.

#red-dead-redemption, #la-noire, #rockstar, #blizzard, #diablo-iii


Medlem
FZ Play – Diablo 3 och fyra andra heta maj-releaser

D3 och Payne dag 1 lätt!

Medlem

Endast D3 som är intressant. Annars är var det endast Max Payne som intresserade mig.

Medlem

>>> Mina åsikter om spelen på listan <<<

Sniper Elite: Ser lite intressant ut, vet inte ens varför Har varit lite småsugen på att testa det av någon anledning.

Diablo 3: Betan var så ofantlig tråkig, ful och jag kan inte se varför folk är så hypeade. Men men, smaken är som baken.
Jag håller mig till TL2 och PoE tror jag. ^^

Dragons Dogma: Hade sett intressant ut men jag är vet hur Capcom fungerar. De har säkert låst en massa saker på discen och kommer PUMPA ut DLC för överpriser. I pass.

Future Soldier: Verkar lite "Meh" tyvärr :\

Max Payne 3: Tja kanske, 1an och 2an var bra och roliga...för sin tid. Rockstar brukar ju utvecklas med tiden så de kanske kan lyckas återuppleva Max.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Diablo 3 = Ja!
Max Payne 3 (Till PC) = Ja!
Dragon's Dogma = Meh!
Ghost Recon: Future Soldier (Hell no! Tredjepersonsvy har dödat Ghost Recon)

Medlem

Rockigt värre eller mindre, men attans vilken månad maj kommer att bli! 3 is a magic number.. tralla la laa.

Medlem

Egentligen är det ett skämt att ha med fler spel än diablo 3 på listan...

Medlem

Diablo 3, ståfräs.

Medlem
Medlem

Sniper Elite och Max Payne är väl det som verkar intressant den här månaden. Eventuellt Dragon's Dogma, får ta och testa demon nån dag

Medlem

Tyckte alla såg mer eller mindre intressanta ut.
D3 on top of course. :]


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Sniper Elite
Lyckas de med detta är detta det spel jag ser fram emot mest nästan.

Diablo 3
Såklart !

Dragons Dogma
Inget för mig. Gillade inte Skyrim heller.

Future Soldier
Efter beskyllningarna om att de flesta PCspelare är pirater och att deras DRM suger så måste Ubisoft komma med något riktigt bra för att jag ska köpa ett spel av dem igen och detta ser absolut inte ut som ett av de spelen.

Max Payne 3
Ettan var ett av mina favoritspel när det begav sig men tror dock inte att detta kan leva upp till förväntningarna. Man får vänta på Fz recensionen först innan man bestämmer sig


signatur

Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
Nalle Puh

Medlem

vad är diablo för nåt?

Medlem
Medlem

Jag har hört mycket gott om red dead redemption. Har det släppts till PC eller finns det planer på att släppa det till PC? (nu antar jag bara att de som vanligt bojkottat mus och tangentstyrning på konsol).


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Mina känslor:
D3 skall spelas.
Max Payne, orolig och nyfiken.
Ghost recon, tredjepersonsvy? Vad håller de på med egentligen?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Diablo 3 ser dötrist ut, men det verkar jag ensam om att tycka.

Max Payne 3, har spelat ettan och tvåan och båda var grymt bra, jag hoppas att de håller sig till liknande miljöer och en tung story så blir detta mums.
Kommer att spelas!

Dragon's Dogma, inget som tilltalar mig alls.

Future Soldier, såg inget vidare ut, och jag tycker det finns alldeles för många FPS i militärmiljö och alla ser likadana ut och verkar vara stöpta i form.

Medlem

"Så in i helvete."

Medlem

D3 såklart, resten lär inte hinnas med även om det fanns en del som verkade småintressant.

Medlem

D3 och Warlock: Master of the Arcane skulle jag säga! De andra är bara åter igen generiska shooters + en dålig "döda drakar" ripoff, ingeting nytt där...

Medlem

Sniper Elite: Meh, ytterligare en WW2-shooter. Nej vi har inte glömt det där andra kriget, det maldes och maldes till döds innan de började mala Modern Warfare-skräpet. Verkar som fantasin är slut för spelutvecklarna...

Diablo 3: Jag brukar inte ge efter för överhype och sånt så jag tar spelet med ro. Jag körde betan, tyckte det var ett bra sätt att fördriva tid och engagera sig i lite rolig coop hack'n'slash så jag ger det tummen upp. Och Blizzard är väl en av de få som kan ge ett spel en kvalitetskänsla. Har bokat fulla spelet också.

Dragons Dogma: Capcom... nej tack. Som så ofta, när de försöker imitera så blir det bara skräp av det... sedan har de en kultur som oftast inte passar med vår så spelet kommer säkert bara vara pinsamt för de flesta. Sedan är det konsoljunk också, vilket betyder förenklat spel och lätt-tuggad action.

Future Soldier: zzzZZzzz. Ytterligare ett CS-wannabe... Sedan är det Ubisoft, så up yours.

Max Payne 3: Detta är väl ett okänt kort. Men då Rockstar numera ger PC fingret och primärt utvecklar för konsoller så gissar jag på kass port eller konsollifierad spelstil. Sedan kommer spelet ju till PC, något som Fz inte klämde in i sin film... Tycker också nåt är fel med spelet, det har inte samma känsla som de första spelen... Vi får se vad recensionerna säger.

Summa summarum: Känns mest som konsolljunk och kopior på kopior. De enda storspel jag kan se här är Diablo 3 och Max Payne 3, resten känns ganska vardagligt.

Medlem

Möjligtvis Dragons Dogma, annars fanns inget av intresse. Sitter o testar Krater som är ett störtkul spel

Medlem
Skrivet av firsov:

Endast D3 som är intressant. Annars är var det endast Max Payne som intresserade mig.

Så det var ENDAST D3 som intresserade dig. Sedan var det ENDAST Max Payne som intresserade dig? Är du inte intresserad av D3 längre eller vad menar du? xD

Medlem
Skrivet av Treefiddy:
Skrivet av firsov:

Endast D3 som är intressant. Annars är var det endast Max Payne som intresserade mig.

Så det var ENDAST D3 som intresserade dig. Sedan var det ENDAST Max Payne som intresserade dig? Är du inte intresserad av D3 längre eller vad menar du? xD

Dagens ungdom vettu, de har inte en fokus som sträcker sig mer än 5 minuter eller så... :).

Medlem

jo men diablo och max payne väntar jag på iaf Hoppas rockstar gör det bra, vore synd om de förstörde serien

Medlem

Diablo III och Max Payne, det andra är lite meh.


signatur

Nämen!

Medlem

Sniper elite v2, ja varför inte, hoppas bara att det är ett riktigt smygarspel, annars är det inget för mig.

Diablo III, casual, barnspel, konsolfierat o något som man har sett så många gånger förut, nej tack även fast rpg är jävligt kul.

Max Payne, om storyn håller likt 1:an och 2:an så blir det ett givet köp, själva gameplayet gjorde inte Max Payne, utan storyn.

Dragons Dogma, Stridssystemet ser bättre ut än Skyrim, det om något gjorde att jag inte ville lira Skyrim. Får bara hoppas att världen är lika kul :).

Ghost Recon, Ja, advanced warfighter var klockrent, så har inte lägre förhoppningar på det här.

Gillar att min "Japans svar på Skyrim"-formulering lever än!

Medlem

Diablo 3 sen så köper man de andra titlarna i slutet av året, om man har tröttnat på D3, till betydligt lägre pris än releasepris.


signatur
Medlem
Skrivet av Klurig:

Egentligen är det ett skämt att ha med fler spel än diablo 3 på listan...

Du är ett skämt

12
Skriv svar