"Det är ingen som köper andra FPS-spel än Call of Duty"

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Mitt senaste FPS: Tribes Ascend.
Det är gratis (free to play), så jag har inte köpt det, om det nu skulle vara relevant till topic

Precis! Det var rätt kasst i betan men efter release tog det inte mer än 2h speltid sen köpte jag deras minsta paket för 10$. Lär bli fler såna, dels för att det går snabbare att låsa upp nya vapen och dels för att det är ett så pass bra FPS att man direkt vill stödja utvecklarna!

800k spelare var det väl sist man hörde nåt?

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Ztreek:

Du missförstod mig där, jag tycker bara att för att du säljer ett spel, gör inte spelet till ett bra spel alls, spelet kan vara hur skit som helst..

Vem som helst kan köpa ett spel, men inte vem som helst har orken eller intresset att köra ett dåligt spel, har du släppt ett bra spel som folk fortfarande kör efter mer än 5 år så har du gjort ett riktigt bra spel och du ska vara stolt över det.

Jovisst är det så, men sedan så spelar det ingen roll om spelet är bra eller inte så länge det säljer. 1 miljon sålda ex av ett bra spel genererar inte mer pengar än 1 mil ex av ett dåligt spel. (Huruvida köparna kommer köpa nästa spel i serien eller inte är en annan sak, i en del fall så gör dom tydligen det även om spelet anses vara dåligt.)

Samma sak med uppföljare som är mer som expansioner. Folk kan sitta och klaga hur länge och mycket som helst, så länge det finns 300 000 där ute som ändå köper det bara för att ha det senaste så kommer "expansionerna" komma.

Vad kan man göra då? Jo, köpa de spel som man spelar istället för att ladda ned, på så sätt kanske de spelen säljer så bra så att utvecklarna vågar satsa på annat än just "expansioner" och uppföljare.

Problemet ligger ju dock i att folk som köper det dåliga spelet och får det att sälja bättre än det bra spelet är casual spelare. Dem har inget intresse eller vett nog att förstå att det spelet är bedrövligt egentligen. Dem har ingen erfarenhet bakom det. Och när dem väl ser skit om det på internet så blir dem arga och spränger sönder forum och kommentarer med sjukt ologiska kommentarer.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Paddington:

All cod reklam är bra cod reklam. Jag har sagt det förr och jag säger det igen: vad spelar det för roll om allt som görs hädanefter är cod och giganterna förbjuder beg marknaden? Man kan lätt backa till att spela den uppsjö av fantastiska titlar som redan finns. Dom som vill spela cod kan fortsätta köpa dom spelen och vi andra kan kan spela nåt annat existerande som är riktigt bra istället. Spela Day of Defeat, Killing Floor eller Killzone eller nåt annat bra liksom. Det finns ju massor. Problem solved.

Förutom det faktum att ingen annan lirar dem online längre.
Ta BF2 som exempel, skit roligt spel, men endast ett par servrar uppe, vilket gör det svårt att hitta det man vill lira.


signatur

Rwa?

Medlem

counter-strike säljer fortfarande bättre än cod... rofl

Medlem

Blacklight: Retribution (100 gånger bättre än CoD, och gratis), Tribes: Ascend, nytt, fräscht FPS (gratis) och CS:GO är tre st. FPS som jag spenderar tid på just nu. Har börat tröttna mer o mer på BF3...

Fattar inte vad alla gnäller om. Det finns två st. helt nya fräscha free to play FPS, och ni verkar bara ignorera det. Är ni för lata för att testa eller?

Medlem
Skrivet av conthox:

Vad kan man göra då? Jo, köpa de spel som man spelar istället för att ladda ned, på så sätt kanske de spelen säljer så bra så att utvecklarna vågar satsa på annat än just "expansioner" och uppföljare.

Jag är faktiskt lite halvtjuvig av mig, laddar alltid hem spel jag är skeptisk på, testar 1 timme, är det kul så köper jag det.

jag ser min typ av nerladdning mer som att spela ett demo.. har inte så speciellt mycket pengar, så jag vill inte köpa ett dåligt spel.

Hade folk faktiskt fortsatt släppa demo spel som de gjorde förr, hade jag inte behövt göra detta, köpte ju alltid CD-gamer (ja, jag vet att de heter PC-Gamer nu) och testade alla demospel, var de bra spel drog jag till närmaste affär och köpte dem.

Testade ju the walking dead spelet, pisskul, ska köpa det sen när min lön på 2500 kommer!

Notera: jag laddar aldrig hem spel och skiter i att betala om jag tycker spelet verkar roligt.

Medlem

Jag vill se honom äta upp sina ord när nästa half life släpps.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Jag är faktiskt lite halvtjuvig av mig, laddar alltid hem spel jag är skeptisk på, testar 1 timme, är det kul så köper jag det.

jag ser min typ av nerladdning mer som att spela ett demo.. har inte så speciellt mycket pengar, så jag vill inte köpa ett dåligt spel.

Om det hade varit så att folk bara laddade ned för att testa ett par banor/levels/minuter så hade det inte varit något problem. Men som det är nu så tänker en del precis som du, "jag skall bara ladda ned det för att testa det och om det är bra så köper jag det" men sedan när dom har spelat spelet så tänker dom "varför skall jag köpa spelet för när jag redan har spelat det?" och så betalar dom inte för ett spel som dom har spelat.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Man kan säga vad man vill om dagens FPS, men det finns inget FPS där ute som är bättre än Quake 3 arena, den kontrollen och spelkänsla det spelet har är fan top of the line om man jämför med t.ex CoD eller BF, nog för att båda dem spelen är roliga men jag ser dem inte alls som i samma klass som Quake 3 Arena..


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Medlem

Han har ju delvis rätt i det han säger, blir ju som en ond cirkel att spel kostar mer och mer att utveckla och måste därför sälja mer.
Spel som den stora massan (casuals om ni så vill) spelar är inpräntade varumärken som CoD, Battlefield, EA Sports titlar och Sims bland annat.

Många gånger är det kanske föräldrar som är ut och ska köpa spel (annan diskution) och känner igen säg Sims och tänker att det blir säkert bra, det gillar han/hon ju sen innan.

Skulle tro att 90% av alla som köper spel inte har läst en ända recention eller genomgång av spelet i fråga, det är samma i all nöjesindustri, se bara på filmer vilka är det som säljer mest?

Tyvärr ska jag väl tillägga också :/

Medlem

CoD har sänkt FPS standarden(skillwise) med hästlängder och dessa jävla IRONSIGHTS får mig att pissa blod.

A world in total despair.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Problemet är väl inte att spel inte säljer, för de gör det ju, problemet är ju att de måste sälja så fruktansvärt mycket mer nu för att gå med vinst jämfört med tidigare. Teamen och med det budgetarna har ju bara vuxit och vuxit de senaste tio åren så försäljningssiffror som förut innebar rejält plus i kassan är numera inte tillräckligt.

Sen så kvittar det ju om 500 000 spelar ett FPS om det "bara" är de 500 000 som köpt det. Krasst så får ju företagen bara in pengar på sålda kopior och inte för att folk fortsätter spela det. Om något så kostar ju det ju dem bara pengar att hålla spelet uppdaterat, onlineservrar igång, etc etc etc. För att antalet spelare ska ge dem pengar så behövs det ju en månadsavgift eller något annat sätt som DLC. Sen innebär ju många spelare ofta att de säljer fler spel, men det behöver inte vara så.

Så jag tycker han har rätt i det han säger. Sen kan man tycka vad man vill om kvaliteten på de FPS som säljs. Det är vi som köpare som bestämmer vilken kvalitet spel måste hålla för att de ska sälja. Och framförallt är det vi som bestämmer vilken typ av FPS som vi vill ha. Det finns gott om alternativ, men så länge vi köper COD eller BF så är det ju den typen som kommer dominera marknaden.

Själv är jag fullt nöjd med att spela gamla goda Quake (Live) och Unreal Tournament 2004. Så behövs inte mycket nytt för min del

Jag undrar om det verkligen behöver kosta så jävla mycket deg att göra ett spel. Om nån gjorde ett old school Rainbow Six, dvs ett helt AI drivet spel utan massa scriptad skit och fräser på med lite fräsh HD grafik skulle jag köpa det spelet direkt.

Men att sitta och lira gamla spel i all evighet blir ju tråkigt med. Man vill ju ha lite uppfräschat liksom.

Medlem

Deathmatch-genren har ju mer eller mindre helt dött ut för att spelen är allt annat än lättillgängliga. Nybörjare får stryk, smisk och smörj i mängder, vilket skrämmer bort alla Call of Batltlestrike-spelare.

Medlem

Tribes, som verkar poppis, ser ju lite ut som UT var när det kom, en signal till att en del FPS borde gå tillbaka till det som dom var?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ge mig quake 5 arena =P så ska jag gråta floder av lycka..


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Medlem

CoD & Co är väl de enda FPS som jag inte köper typ.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Jag tycker att FPS spelen bara har gått utför när de gäller hur roliga dom är

de enda FPS jag verkligen tycker om är Ultimate DooM
DooM II och DooM TNT

Varfrö akn ingen som gör ett FPS idag ha tanken SIMPELT i skallen

Sen så tror ajg även att om CoD o BF gänget skulle kunna göra Nya FPS som inte är CoD eller BF och de skulle sälja ändå endast på grund av att de inte är spel som försöker efterlikna CoD eller BF


signatur

To understan the world
You must understand your own past

Medlem

Fan jag som ville ha Timesplitters 4:a

Ibland kommer det bra FPS-spel som får en att le som gamlingarna på hemmet, men dessa släpps alldeles för sällan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Ztreek:

Jag är faktiskt lite halvtjuvig av mig, laddar alltid hem spel jag är skeptisk på, testar 1 timme, är det kul så köper jag det.

jag ser min typ av nerladdning mer som att spela ett demo.. har inte så speciellt mycket pengar, så jag vill inte köpa ett dåligt spel.

Om det hade varit så att folk bara laddade ned för att testa ett par banor/levels/minuter så hade det inte varit något problem. Men som det är nu så tänker en del precis som du, "jag skall bara ladda ned det för att testa det och om det är bra så köper jag det" men sedan när dom har spelat spelet så tänker dom "varför skall jag köpa spelet för när jag redan har spelat det?" och så betalar dom inte för ett spel som dom har spelat.

Jag tror nog att de är fler än vad man tror som gör som jag..
Vissa spel är man helt enkelt väldigt skeptisk på, man vill inte råka lägga 300-500 kr på ett piss spel

Ett spel jag faktiskt klarade ut utan att köpa var Amnesia, jag köpte det dock nån vecka senare för att visa min support till vårat ljuva svenska företag som gjort det <3

Medlem

Ge oss ett grymt FPS i vilda vestern miljö så kommer jag att kasta pengar på er.

Medlem

När jag tänker på det..... Det bästa med den här artikeln är att jag aldrig ens hört talas om Timesplitters

Medlem
Skrivet av LoA.:

Blacklight: Retribution (100 gånger bättre än CoD, och gratis), Tribes: Ascend, nytt, fräscht FPS (gratis) och CS:GO är tre st. FPS som jag spenderar tid på just nu. Har börat tröttna mer o mer på BF3...

Fattar inte vad alla gnäller om. Det finns två st. helt nya fräscha free to play FPS, och ni verkar bara ignorera det. Är ni för lata för att testa eller?

Jag var sugen på Tribes. Så jag sökte på det. Och då fick jag hits på videos om hur man går med. Och sen gick jag tille en sida som inte bara krävde registrering och svarsformulär för sånt som inte verkade ha med spelet att göra och så fanns det procedur för hur man skulle få fram kod som man klistrade in någonstans. Kalla mig lat, men där tog min entusiasm slut.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Double post >


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av roftg:
Skrivet av Godofcheese:

Det senaste fps spel som jag köpte var.. Borderlands....
men.. i Cod serien.. hm, Cod2 kanske?

och COD?, det är ett spel för folk som inte vet bättre, sorry, men måste säga det, Mainstream folk, och korkade personer.
är det överflödigt att använda hjärnan nowadays eller?. börjar se ut som det.
Yes, I said it.

uhm,, så du tycker alltså det är okey om jag säger att dom som tycker som du är mentalt efterblivna och behöver ha vuxenblöja eller????? eller kanske såhär: det är bara prostituerade och sprutnåls-narkomaner som säger så som du säger,..

yes u said it " use ur brain"

Sorry men, ... COD ... det är ett spel som man kan spela halvsovande, döende, liggandes, no brain, och ändå vara uppe på toppen, för du springer runt och sprejjar bara, "random mag up in the air, killing spree"... "överdrivet, men typ så är det"
och sen har man meningslösa perks så man har övertag över andra spelare som t.ex har precis börjat spelat, .. what's the competition in that?

Jag ser inte det roliga med det, kan förstå att det är roligt om du är en brat och har skoj på fest, eller någon av de ovanstående


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Flakmonkey
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Nosnos:

Problemet är väl inte att spel inte säljer, för de gör det ju, problemet är ju att de måste sälja så fruktansvärt mycket mer nu för att gå med vinst jämfört med tidigare. Teamen och med det budgetarna har ju bara vuxit och vuxit de senaste tio åren så försäljningssiffror som förut innebar rejält plus i kassan är numera inte tillräckligt.

Sen så kvittar det ju om 500 000 spelar ett FPS om det "bara" är de 500 000 som köpt det. Krasst så får ju företagen bara in pengar på sålda kopior och inte för att folk fortsätter spela det. Om något så kostar ju det ju dem bara pengar att hålla spelet uppdaterat, onlineservrar igång, etc etc etc. För att antalet spelare ska ge dem pengar så behövs det ju en månadsavgift eller något annat sätt som DLC. Sen innebär ju många spelare ofta att de säljer fler spel, men det behöver inte vara så.

Så jag tycker han har rätt i det han säger. Sen kan man tycka vad man vill om kvaliteten på de FPS som säljs. Det är vi som köpare som bestämmer vilken kvalitet spel måste hålla för att de ska sälja. Och framförallt är det vi som bestämmer vilken typ av FPS som vi vill ha. Det finns gott om alternativ, men så länge vi köper COD eller BF så är det ju den typen som kommer dominera marknaden.

Själv är jag fullt nöjd med att spela gamla goda Quake (Live) och Unreal Tournament 2004. Så behövs inte mycket nytt för min del

Jag undrar om det verkligen behöver kosta så jävla mycket deg att göra ett spel. Om nån gjorde ett old school Rainbow Six, dvs ett helt AI drivet spel utan massa scriptad skit och fräser på med lite fräsh HD grafik skulle jag köpa det spelet direkt.

Men att sitta och lira gamla spel i all evighet blir ju tråkigt med. Man vill ju ha lite uppfräschat liksom.

Allt beror ju på vilken nivå man ska lägga på. Ska det kunna mäta sig med BF och CoD med grafik, ljud, etc så behövs det nog ett rätt stort team. Speciellt om du ska ha SP och MP med rankingsystem och allt annat som spelare idag kräver. Jag menar under Quake-erna så hade ju spelen rätt lite innehåll jämfört med dagens spel och "vi" var själva tvungna att fixa mycket av det som vi nu tar för givet...

Är också lite tveksam till hur stor marknaden är för gamla FPS med lite högupplösa texturer. Den marknaden finns nog på sajter som FZ men frågan är om det är tillräckligt många för att du ska kunna tjäna pengar på det...

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Annanaz:

Som sagt tidigare, spel failar pga "omöjligt att få någon utgivare att våga satsa på ett FPS-spel som går ifrån Call of Duty-normen"

Men om dem bara vågar göra COD Rip offs så kmr ju ingen att köpa det -.-

Gör något nytt, chansa, kanske blir det succé.

Jag håller med, det vore skoj om vi kunde få tillbaka lite mer mångfald i FPS-genren. Framförallt saknar jag de snabba pc-centrerade FPS-titlarna av Quake-stuk. Jag gillar visserligen dagens lite långsammare spel med, men det vore som sagt kul med variation.

Personligen önskar jag för riktigt långsamma spel.

Var ingen dator spelare på tiden Quake kom (kom liksom 1 år efter jag föddes ) så har aldrig riktigt fått uppleva dessa "snabba fps".
Har dock spelat en hel del Unreal Tournament, om nu det räknas in i kategorin?

Hursomhelst föredrar jag långsamma spel, gäller i princip varenda genre, gillar att få använda hjärnan och tänka lite strategiskt, ist för snabba reflexer.
Och snälla misstolka inte det, jag har inget emot "fast phased spel" i sig (även fast det kanske låter så, beroende på hur man läser föregående mening)

Men jag gillar verkligen att spela Men of war: AS och sitta och bygga upp en försvars linje eller planera en "ambush" och noggrant placera ut minor, taggtråd, vart och hur mina enheter ska stå etc för att på bästa sätt utnyttja de resurser jag innehaver och slå ut så många fiende enheter som möjligt, samtidigt som jag slösar så få av mina enheter som möjligt.

Vete tusan om jag skulle vilja påstå att långsamma FPS är bäst ifall du vill använda hjärnan, haha. Men ja, jag skulle klassa UT som ett hyfsat snabbt FPS, och det var underbart.

Med långsam FPS tänker jag mer, PR Mod till BF2. (Inte spelat något annat liknande, men fotfarande bland det bästa inom FPS imo, även fast det är en mod)

Var skit roligt att sitta i mumble och planera hur våran grupp skulle ta över ett objektiv, vi kunde smyga omkring 10 minuter på gatorna inne i en stad utan att ens se några fiender, för att sedan få syn på en fiende grupp bestående av 8-10 infanterister och då var det inget "omg fiender spray and pray" utan vi övervakade dem en liten stund, planerade hur vi skulle gör för att ta ut dem och när tiden var inne, la vi upp 2 machineguns som började "suppress:a" samtidigt som resten av gruppen plockade den fiende han blivit tillsagd att ta ut.

Gillar även känslan av att se en konvoj inrullade.
Istället för att bara ställa sig upp och skicka in våra AI drivna airstikes vi fått iom våra "killstreaks" eller ta fram våra 29 Bazookas och bara matta in raketer, var vi istället tvungna att gömma oss, kolla upp våra koordinater och be om understöd från lagets helikopter piloter.

Som sagt tycker strategiskt tänkande är skitroligt och därav föredrar jag långsammare spel.
Sitter just nu och väntar på Arma3 som jag hoppas ska vara lite mer åt det hållet, iom att det är en simulator och allt ^^

Precise mina tankar om ett bra FPS spel. Har tröttnat på att dagens fps måste gå i 300 knyck hela tiden. Det där med att spelandet får ta lite strategi tid är något som höjer ribban.
Har väl mest varit nöjd med några BF2 mod där inte spray and pray spelandet så fort man spottar en FI. Fast det måste inte vara arma utan skulle vilja se några andra med mer strategiskt tänk i själva spelet. Så cod och gamla Doom är ganska likt det är bara att ösa på. Snabbt spel är inte alltid så underhållande.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av mordsint:
Skrivet av asdfg:

Nexiuz

Synd bara att spelet är så kasst att utvecklarna måste försöka rädda det genom att slänga in en massa gimmicks som tyvärr bara förstör spelet ännu mer.

Bättre då att köra fortsättningen av originala Nexuiz ...dvs Xonotic. (Nexuizspelet och namnet "halv-stals" igenom det kommersiella Nexuiz)

[www.Xonotic.org] fortsatt gratis och utan gimmicks.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Lirade mig less på FPS sen hmm, 10 år tebax när man nötte som mest Q3 och sen lite CS så där är då min anledning.

Btw aim down the sight ruins everything that's fun in them gaimz... gotta hate it.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Nosnos:

Problemet är väl inte att spel inte säljer, för de gör det ju, problemet är ju att de måste sälja så fruktansvärt mycket mer nu för att gå med vinst jämfört med tidigare. Teamen och med det budgetarna har ju bara vuxit och vuxit de senaste tio åren så försäljningssiffror som förut innebar rejält plus i kassan är numera inte tillräckligt.

Sen så kvittar det ju om 500 000 spelar ett FPS om det "bara" är de 500 000 som köpt det. Krasst så får ju företagen bara in pengar på sålda kopior och inte för att folk fortsätter spela det. Om något så kostar ju det ju dem bara pengar att hålla spelet uppdaterat, onlineservrar igång, etc etc etc. För att antalet spelare ska ge dem pengar så behövs det ju en månadsavgift eller något annat sätt som DLC. Sen innebär ju många spelare ofta att de säljer fler spel, men det behöver inte vara så.

Så jag tycker han har rätt i det han säger. Sen kan man tycka vad man vill om kvaliteten på de FPS som säljs. Det är vi som köpare som bestämmer vilken kvalitet spel måste hålla för att de ska sälja. Och framförallt är det vi som bestämmer vilken typ av FPS som vi vill ha. Det finns gott om alternativ, men så länge vi köper COD eller BF så är det ju den typen som kommer dominera marknaden.

Själv är jag fullt nöjd med att spela gamla goda Quake (Live) och Unreal Tournament 2004. Så behövs inte mycket nytt för min del

Jag undrar om det verkligen behöver kosta så jävla mycket deg att göra ett spel. Om nån gjorde ett old school Rainbow Six, dvs ett helt AI drivet spel utan massa scriptad skit och fräser på med lite fräsh HD grafik skulle jag köpa det spelet direkt.

Men att sitta och lira gamla spel i all evighet blir ju tråkigt med. Man vill ju ha lite uppfräschat liksom.

Allt beror ju på vilken nivå man ska lägga på. Ska det kunna mäta sig med BF och CoD med grafik, ljud, etc så behövs det nog ett rätt stort team. Speciellt om du ska ha SP och MP med rankingsystem och allt annat som spelare idag kräver. Jag menar under Quake-erna så hade ju spelen rätt lite innehåll jämfört med dagens spel och "vi" var själva tvungna att fixa mycket av det som vi nu tar för givet...

Är också lite tveksam till hur stor marknaden är för gamla FPS med lite högupplösa texturer. Den marknaden finns nog på sajter som FZ men frågan är om det är tillräckligt många för att du ska kunna tjäna pengar på det...

Nä det är ju det som är ledsamt. Det jag gillade framförallt med dom gamla Rainbow spelen var att dom gjorde så mycket med så lite. Tack vare att allt var AI drivet så blev ju livslängden enorm. Jag satt med ett sånt spel i flera år och försökte uppnå perfektion.
Angående gamla Quake och UT så är det ju egentligen inte så himla mycket som skiljer dom ur multiplayer synpunkt från Cod förutom möjligtvis avsaknaden av perks och killstreaks, vilket i sig bara gjorde dom mer balanserade, och den där rena känslan av en pro-shooter. Cod är ju faktiskt ett väldigt enkelt grundkoncept i en väldigt flashig förpackning. Men jag tror att en stor anledning att Cod behöver ett så stort team är väl för att dom måste få ut spelet så fort.
Den stora massan idag är ju inte gamers på samma sätt som vi gamla rävar. Cod är det bästa dom spelat och har man inte varit med och upplevt gamla Rainbow och Ghost recon, första Op Flashpoint och så vidare kan de ju vara svårt att förstå vilken annorlunda upplevelse dom här spelen skulle kunna bjuda på.

Skriv svar