Sniper Elite V2

Robot
Sniper Elite V2

Nazityskland gick inte under på grund av övermäktiga motståndare, utan för att soldaterna var idioter. FZ berättar varför.

#medal-of-honor-allied-assault, #battlefield-1942, #call-of-duty-4-modern-warfare, #sniper-elite-v2, #sniper-elite, #rebellion, #aliens-versus-predator


Medlem
Sniper Elite V2

Ojdå tre är ju ett rätt bra betyg trots allt. Det trodde jag inte att det skulle få.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

''Snålt multiplayer på konsol''...So?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Jonrei:

''Snålt multiplayer på konsol''...So?

So, so? Vad mer behöver han skriva? O.O


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Spelade demot och älskade det. Inte perfekt på länga vägar men kulan-i-kroppen-funktionen tröttnar jag nog inte på i första taget! Ska lätt köpa.

Rolig recension, jag njöt av att läsa den

Inaktiv

Längtar efter spelet och äntligen är det här! Helt underbart spel som kräver raka motsatsen till BF och CoD - tålamod och tänkande - inget hjärndött skjutande här inte. Gör du bort dig är det kört!

Helgen består av käringen i soffan, ungen i säng och polaren i Skype - nu ska det slaktas nazister...igen!

Medlem
Skrivet av Segas:

Längtar efter spelet och äntligen är det här! Helt underbart spel som kräver raka motsatsen till BF och CoD - tålamod och tänkande - inget hjärndött skjutande här inte. Gör du bort dig är det kört!

Helgen består av käringen i soffan, ungen i säng och polaren i Skype - nu ska det slaktas nazister...igen!

Njae...inte mycket att göra bort sig...det är pang på röbetan i detta också


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Jag skjöt nyss Hitler i ballen, vad mer kan man önska!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Skrivet av RobbazSweC:

Jag skjöt nyss Hitler i ballen, vad mer kan man önska!

En kopp te?

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Skrivet av RobbazSweC:

Jag skjöt nyss Hitler i ballen, vad mer kan man önska!

Göra samma sak i 3D och fotorealism?


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

påtal om att skjuta Hitler...så många som blev förbannade över att han har två kulor om man får se genomskärningen i ett lyckat pungskott. Vad spelar det för roll om den inte är historisk rätt, det är inte historiskt rätt att han blev skjuten överhuvudtaget ju


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Jonrei:

&amp;#039;&amp;#039;Snålt multiplayer på konsol&amp;#039;&amp;#039;...So?

So, so? Vad mer behöver han skriva? O.O

Ja, jag menade typ att vem bryr sig Therefore...so? Japp jag hatar konsol...

Medlem
Inaktiv

Många som ogillar spelet, men jag gillade det så

Haters gonna hate
[http://jamiesharpe.info/image/comics/haters/haters_gonna_hate...]

Medlem
Skrivet av Ankh:

påtal om att skjuta Hitler...så många som blev förbannade över att han har två kulor om man får se genomskärningen i ett lyckat pungskott. Vad spelar det för roll om den inte är historisk rätt, det är inte historiskt rätt att han blev skjuten överhuvudtaget ju

Bara propaganda (numera myt) påkommen av britterna under kriget. Finns ingen tillförlitlig källa som talar för att det faktiskt var så.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Segas:

Längtar efter spelet och äntligen är det här! Helt underbart spel som kräver raka motsatsen till BF och CoD - tålamod och tänkande - inget hjärndött skjutande här inte. Gör du bort dig är det kört!

Helgen består av käringen i soffan, ungen i säng och polaren i Skype - nu ska det slaktas nazister...igen!

Njae...inte mycket att göra bort sig...det är pang på röbetan i detta också

Äsch, här får man tänka lite iallafall i man vill att spelet ska leva upp till vad det är tänkt. Självklart kan man springa rakt in i högen med MPn, som recensenten skriver var det nog en dålig kollektion på soldaterna, för dom kan fan inte träffa.

3/5? Seriöst? Detta förtjänar 10/5 Allvarligt Tycker detta är ett av de få spel jag VERKLIGEN sett fram emot iaf

Medlem

Jag har spelat ett tag nu och jag gillar de skarpt

Inaktiv

Dåligt kodat på PC bara så ni vet. Stödjer icke SLI eller Multi GPU kort. Men på mitt GTX 590 så kommer det hackattacker när man rör musen sakta fram och tillbaka. Inget smooth. Knappt värt de 249 kr.

Köper "gärna" det när det kostar 99:- till något av konsolerna. Det kan alla spel, förutom DNF vara värda.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Det är småtrevligt men deprimerande hjärndött. Istället för att ge spelet lite öppenhet och fokusera på att smyga sig förbi fiender när man är för nära så går det här spelet ut på att ha ihjäl allt i din väg. Kött-kameran är rolig men i övrigt är spelet faktiskt rätt sunkigt.

Sedan så kan jag inte för mitt liv begripa varför huvudkaraktären envisas med att bära udda (allierad?) uniform och använda ett amerikanskt gevär. Snubben är ju för höge farao i Berlin - varför inte dra på sig något tyskt? Eller något ryskt för den delen...

Skrivet av RobbazSweC:

Jag skjöt nyss Hitler i ballen, vad mer kan man önska!

Vad vi undrar är: Hade han En eller Två??


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av RobbazSweC:

Jag skjöt nyss Hitler i ballen, vad mer kan man önska!

Vad vi undrar är: Hade han En eller Två??

han hade 2, så jävla dåligt

Medlem
Skrivet av Drapan:
Skrivet av Ankh:

påtal om att skjuta Hitler...så många som blev förbannade över att han har två kulor om man får se genomskärningen i ett lyckat pungskott. Vad spelar det för roll om den inte är historisk rätt, det är inte historiskt rätt att han blev skjuten överhuvudtaget ju

Bara propaganda (numera myt) påkommen av britterna under kriget. Finns ingen tillförlitlig källa som talar för att det faktiskt var så.

Jo jag vet, dock är det så ryktet är och många tycker detta var relevant.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Ankh:
Skrivet av Drapan:
Skrivet av Ankh:

påtal om att skjuta Hitler...så många som blev förbannade över att han har två kulor om man får se genomskärningen i ett lyckat pungskott. Vad spelar det för roll om den inte är historisk rätt, det är inte historiskt rätt att han blev skjuten överhuvudtaget ju

Bara propaganda (numera myt) påkommen av britterna under kriget. Finns ingen tillförlitlig källa som talar för att det faktiskt var så.

Jo jag vet, dock är det så ryktet är och många tycker detta var relevant.

Thank you television!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Meh... Dags att damma av det första spelet igen ser jag.

Medlem

Tompa du är kung!

Inaktiv
Skrivet av RobbazSweC:

Jag skjöt nyss Hitler i ballen, vad mer kan man önska!

Skjuta en al-qaida ledare i huvet. Hade fått mig att gå i brallan. Amerikans soldat. Barret M95. 1500-2000 metesr avstånd. Baaam, jäveln är död.

Medlem

Jag tycker spelet var roligt och jag spelade 1:an också..
Måste säga att AI'n är antingen för dålig eller för bra.. Inte så kul när man ägnat 10 minuter att krypa osedd genom byggnader och dylikt för att hitta ett bra skott läge och när man väl siktar in på fiende snipern drar han ett HS direkt..
Kan nämnas att jag kör på svåraste..

123
Skriv svar