Hitman-demo nästa vecka, release i höst

Robot
Hitman-demo nästa vecka, release i höst

47:an är tillbaka om ett halvår. Men redan nästa vecka får du provskjuta – om du förhandsbokar spelet.


Medlem
Hitman-demo nästa vecka, release i höst

Inte så mycket ett demo, som ett dlc som släpps före spelet alltså. Och stormen som blir, då det släpps dlc dag ett, uteblir? Underligt.

Medlem

Detta står ju på Facebook sidan: "Hitman: Absolution releases world-wide on November 20th 2012. And if you pre-order the game, you’ll get the Hitman: Sniper Challenge instantly (code redeemable from May 15th on PS3 and Xbox360, August 1st on PC through Steam).

Visit http://www.barcode-society.com/weblog/sniper-challenge-releas... to view the awesome Sniper Challenge trailer and run down to your local shop to pre-order now."

Medlem

Hur kan man förstöra idén med demo? Asså den är ju så logisk och simpel som den bara kan bli, men ändå så ska dom förstöra den? Jeeeeeez!

Inaktiv

förhandsboka
"demo"
avboka
problem?

Varför heter det sniperdemo? aja får väl kolla lite filmklipp o annat men känns ju mysko.

Medlem

Idioti! Förut fick i stort sett alla spel demo och då var det mycket lättare att avgöra om man ville köpa eller inte.

Medlem

Vilket dilemma. Jag vill testa demot för att bestämma mig om spelet är något att ha eller inte.

Do what you want 'cause a pirate is free, you are a pirate!

Ja, det var vad jag fick upp i huvudet när jag läste "exklusiv sniper-demo".


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Hitman: Sniper Challenge, så otroligt B det låter... Säkert något snabbt sammanrafsat whack-a-mole liknande slöseri :/

Jag nöjer mig med brödpinnar medan jag väntar!

Bloom? Unlock pop ups? Bloom! NOPE!

Medlem

Att förhandsboka för att få testa ett demo känns ju som en säker deal.......NOT

Medlem

Att förhandsboka för att få testa ett pre-order DLC-demo, faktiskt. Hitman: Sniper Challenge är exklusiv till GameStop. Så om man inte förbeställer hos GameStop, är demot för tillfället ens enda chans att spela denna Sniper Challenge.

Det är i alla fall så jag uppfattat det. Om det nu är så att koden man ska få endast låser upp Sniper Challenge för de som köpt hos GameStop, har Square Enix gjort en riktig fuling.
Om inte, så är det fortfarande inte en så vacker scen vi tittar på. Plus, än så länge har det jag sett av spelet inte gett tillräckligt mycket mersmak för att en förbeställning ska införskaffas.

Medlem

"...Det är en demo med förbehåll – för att få provskjuta sniper-smakprovet måste du lägga in en förhandsbokning på spelet, och inledningsvis gäller den Xbox 360- och PS3-versionerna – pc-versionen släpps den 1 augusti."

Då är det inte en demo.

Medlem

Kommer demon för pc inte förän första augusti? Det var jävligt sent ju.

Medlem

Jag bryr mig om ett demo...NOT

Medlem
Skrivet av raefzm88:

"...Det är en demo med förbehåll – för att få provskjuta sniper-smakprovet måste du lägga in en förhandsbokning på spelet, och inledningsvis gäller den Xbox 360- och PS3-versionerna – pc-versionen släpps den 1 augusti."

Nej alltså grejjen med en demo var ju en gång i tiden för att se om man ville köpa spelet. Kul att komma in till en bilaffär bara få provköra om du lovar att köpa den:D

Då är det inte en demo.

Medlem

Luffigt att man måste förhandsboka för att få demot. Skum idé. Hade vart bra häftigare om man fick demot gratis. Typ en gratis intro av något slag

Medlem

Bara jag som läste Hitta Nemo?


signatur

Trying is the first step towards failing

FM-guru
F.d. Sisyr

Min tanke när jag läste rubriken var "FUUUUUUUUUUU hinner inte skaffa ny dator till dess". Nu visade det sig vara lugna puckat, men då blir jag istället sur på utvecklarnas agerande.

The human mind...

Medlem

När i helsike blev demoversioner något exklusivt? Är det inte meningen att folk som inte har bestämt sig för att köpa ska övertygas med ett demo?
Usch.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Synd att det verkar fortfarande vara dynamit i kulorna. Samma flyga-genom-rummet-effekt när man skjuter nån i huvudet. Hagelgevär kan jag gå med på det är fräänt men ett sniperskott i skallen och man dyker 2m bakåt ser bara muppigt ut...

Can´t wait thou


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Bear in mind ;D, i detta demot kan du inte röra dig, 47 sitter bara still på taket och du får äran att snipa, har hört att du kan klara av det efter 2-3 minuter.

Skrivet av nils45:

Bear in mind ;D, i detta demot kan du inte röra dig, 47 sitter bara still på taket och du får äran att snipa, har hört att du kan klara av det efter 2-3 minuter.

ÅååÅåÅåå vad underbart, haha! Precis som jag misstänkte då ^^

Edit. Jag vill inte provocera någon genom att gotta mig.

Medlem

Om "demot" kommer senare till PC än andra plattformar så är det självklart inget riktigt demo. Det förstår väl alla här?

Medlem
Skrivet av eagiz:

Om "demot" kommer senare till PC än andra plattformar så är det självklart inget riktigt demo. Det förstår väl alla här?

What?

Medlem
Skrivet av White:

What?

Ja, om man släpper "demot" först till konsoler så är det uppenbart att det är kasst. Man vill ju undvika sågningen av PC-spelarna då dessa är den enda skara av spelare som är villiga att kritisera saker och ting.

Medlem
Skrivet av eagiz:
Skrivet av White:

What?

Ja, om man släpper "demot" först till konsoler så är det uppenbart att det är kasst. Man vill ju undvika sågningen av PC-spelarna då dessa är den enda skara av spelare som är villiga att kritisera saker och ting.

Du får nog arbeta lite mer på den där teorin.

Medlem

Återigen, detta är INTE en demo. Dem[onstration] innebär en förhandstitt "prova på" i syfte att marknadsföra och få spelarna att vilja köpa fullversionen. Devs/publishers som är osäkra gällande kvalitén på sina produkter släpper därav inte demos.

Att behöva betala för att få utnyttja en demo innebär att det inte kan erkännas som en demo utan vad det rör sig om i detta fall är inget annat än DLC i sin renaste form. Åt helvete med er. Mina tankar gällande Htiman 5 sjönk efter detta agerande.

1
Skriv svar