Nästa mytologi i God of War-serien

Medlem
Nästa mytologi i God of War-serien

Nu när Ascension är tillkännagivit så spekuleras det om en ny mytologi för nästa generations PS.

Vilken mytologi vill du se?

Fornnordisk tror jag skulle göra sig bra, många gudar med olika attribut och story mässigt finns det många vägar att gå.

Medlem

Det spelet finns redan. Viking: Battle for Asgard. Rätt kul spel, speciellt då man fick free-roama i världen. Men för repetetiva quests och samma fiender om och om igen. Tillslut pumpade jag bara på samma combo o dödade allt direkt.

Medlem

Jag är mer nyfiken på ett utförande med Hinduismen.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Skrivet av ohem:

Jag är mer nyfiken på ett utförande med Hinduismen.

...där man kramar ihjäl varandra och stjäler ris


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av ohem:

Jag är mer nyfiken på ett utförande med Hinduismen.

...där man kramar ihjäl varandra och stjäler ris

haha men lol. personligen hoppas jag på ett dugligt genomförande av nordisk mytologi (läs:inte battle of asgard)


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Skrivet av flamgorilla:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av ohem:

Jag är mer nyfiken på ett utförande med Hinduismen.

...där man kramar ihjäl varandra och stjäler ris

haha men lol. personligen hoppas jag på ett dugligt genomförande av nordisk mytologi (läs:inte battle of asgard)

Ja, varför inte, Oden vette att det finns mycket stoff att hämta.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av flamgorilla:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av ohem:

Jag är mer nyfiken på ett utförande med Hinduismen.

...där man kramar ihjäl varandra och stjäler ris

haha men lol. personligen hoppas jag på ett dugligt genomförande av nordisk mytologi (läs:inte battle of asgard)

Ja, varför inte, Oden vette att det finns mycket stoff att hämta.

vaeför inte en simulator inget fel på att odla vete och offra getter


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Den egyptiska eller nordiska mytologin vore härligt. Jag tycker att det är lite tråkigt att de gör ännu ett spel i den grekiska.

1
Skriv svar