Iron Front: Liberation 1944

Medlem

Orkade inte vänta på Steam aktiveringen i kväll. På Gamersgate gick det utmärkt att köpa, tanka ned och instalera imorse. Har dock bara testat att det fungerar, så jag kan inte ge något omdömme ännu.

signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Inaktiv
Skrivet av Xrick:

Det finns ju WW2 moddar till ArmA2 så man kan ju gå och spela det istället.

Kör hellre ett riktigt spel än moddar. Vet inte hur många modar jag stött på som verkat intressant men som dött sen efter ca en månad. Kolla bara på den roliga modden firearms till half life. Dom gjorde en firearms:source som var riktigt rolig med även under betastadiet och innehöll knappt nå buggar. Någon månad efter 3/ 4 :e betan så dog modden och dom tänker inte göra klart det.

Sedan kan moddar vara rent av förjävligt trista att lira. Jag tror mer på detta lir än många ww2 moddar till arma 2 eller andra spel

Medlem

När jag sätter i Graphic Options (advanced) sätter Post processing till None får jag bra FPS - med det påslaget är det ospelbart med i5 2.8 och GTX 275, 7/64 8Gb.

Medlem

Efter att ha spelat en del av den tyska sp kampanjen, och läst Emils recension igen. Instämmer jag i mycket han skriver. Det är mycket som stör upplevelsen. Triggrar som inte löser ut är väl det jag stör mig mest på. Har dock bara haft någon enstaka krasch. Väldigt snyggt, något mer tungdrivet för datorn än ArmA 2 OA. Samma lättjobbade editor är ett plus.

För er med Intel prollar med HT. Stäng av HT´n så vinner ni 10-20% fps, och slipper en del lagg. Precis som i ArmA 2

signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Inaktiv

Synd att det blev fail, ändå lite väntat. Bästa recensionen sammanfattar det hela något såhär:

"En massa buggar och undergräver användbarheten av ett värdepapper med otrolig potential och full av mycket intressanta idéer. Fläktarna kommer fortfarande inte blunda för att problemen på de defekter att njuta av funktionerna i denna simulering FPS, men som inte har någon tålamod kan vara i stora svårigheter redan under utbildningen uppdrag."

12
Skriv svar