Actionrollspelet Krater ute – se släpprullen nu

Robot
Actionrollspelet Krater ute – se släpprullen nu

Svenskarna på Fatshark är glada att konstatera att det är dags för dig att dungeoncrawla, hoppas på lootsprut och njuta av livet.

#krater, #fatshark


Medlem
Actionrollspelet Krater ute – se släpprullen nu

Har inte provat på det. Det jag undrar är dock: Kommer ni att göra det? Spelet verkar intressant, men jag vill höra lite omdömen innan jag slår till.

Medlem

Nice! kanske blir ett köp

LOL IKEA easter egg vid 0:58!
och "mums käk" skylt vid 0:15

Medlem

Vänta vadå, är det ute? Snacka om smygrelease, och inga gameplay filmer? Vilka smygisar

Medlem

Hmm det var ju inte alls längesedan alfan släpptes någorlunda fritt... Med tanke på hur pass buggigt det var då måste de ha jobbat hårt för att få det klart så snabbt.

Oavsett graden av buggighet ska det här ändå skaffas, älskar idén bakom det

Medlem

Testade alfan, gillade spelet fast hade lite problem med grafikbuggar.

Förhandsköpte spelet på steam för ett par dagar sedan, ska bli roligt att se hur mycket som har ändrats

Medlem

Jag vet för lite om spelet för att köpa det. Det jag sett är positivt i alla fall.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

köpte spelet.
och kan säga att jag gillar det.
dock mötes man direkt efter start av ett meddelande som berättade att spelet kommer uppdateras, inte fungerar i onlineläget och bara i fullscreen tills dem fixat de problemen.
helt klart spelbart dock och värt kostnaden.

Medlem

Spelade några timmar igår och ska fortsätta efter arbetspasset är över! Hittade en "rare" klubba i form av en blå vägskylt som det stod FLEN på som jag genast satte på min krigare som döpts till "Gunvald Moloken" av spelet.
Måste säga att jag gillar all referenshumor

Skrivet av ontirumpan:

köpte spelet.
och kan säga att jag gillar det.
dock mötes man direkt efter start av ett meddelande som berättade att spelet kommer uppdateras, inte fungerar i onlineläget och bara i fullscreen tills dem fixat de problemen.
helt klart spelbart dock och värt kostnaden.

En eloge för att iaf tala om det istället för att man själv sitter och svär i 27 min för att sen fatta vad som pågår i nåt forum haha


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

har det valts vinnare av tävlingen där man skulle komma på namn till olika vapen?


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Skön setting i spelet.

Brölbjörn. "Stor och Stark"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Medlem

Jag har då aldrig, vad jag kan minnas, skrattat högt medan jag spelat något spel. Riktigt rolig humor. Skönt att få skratta efter en slitig dag på jobbet. Klart värt pengarna.

Medlem

Kan inte låta bli att spela, mest för att se vad som kommer härnäst. Vilka skumma prylar och påskägg finns vid nästa quest


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Suverän trailer! Hoppas verkligen det säljer bra sen, det är Fatshark värda.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Någon som vet vad sångaren/gruppen till låten heter? Gilla den skarpt.

Medlem
Skrivet av Krycka:

Någon som vet vad sångaren/gruppen till låten heter? Gilla den skarpt.

"Karl Buhre – Stealing Horses", finns på Spotify förresten.

Gillar den också.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

"Karl Buhre – Stealing Horses", finns på Spotify förresten.

Gillar den också.

Tack för infon, ska kolla upp både spelet och musiken.

1
Skriv svar