Ubisofts presskonferens drar igång 15.00

Robot
Ubisofts presskonferens drar igång 15.00

Watch Dogs, Far Cry 3, Rayman Legends, ZombiU och Assassin's Creed III. Den sista av Gamescoms presskonferenser bjuder på både efterlängtade uppföljare och nya ip:n. FZ berättar hur du följer showen bäst.

#ubisoft, #watch-dogs, #zombiu, #rayman-legends, #far-cry-3, #tom-clancys-splinter-cell-blacklist, #assassins-creed-iii-liberation, #assassins-creed-iii


Medlem
Ubisofts presskonferens drar igång 15.00

Vart kan man se det live?


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Dom får gärna låta bli att visa något mer av Assassins Creed III då jag vill ha det så ospoilat som möjligt nu, de har visat tillräckligt för att hypa

Däremot är jag grymt sugen på att se lite mera ifrån Watch Dogs! Även lite Rayman


signatur

Nämen!

Medlem

Något att missa.

Medlem
Medlem

Tycker dom kan prata lite om Ghost Recon Future Soldier och vad som fick fel.

Lite om deras planer för Pc marknaden skulle jag också vilja höra, om dom tänker fortsätta med dåliga pc portar osv osv.

Medlem

Vad retro av dom att inte visa det live...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

ska dom börja sända snart eller ??

Medlem
Skrivet av albin_s:

ska dom börja sända snart eller ??

De går inte live..

"Ubisoft ‏@Ubisoft

@magicfeather_gt There is no live livestream but we will post the video of the conference tomorrow. thank you! "

satt och vänta på det med.

Medlem

Jag har väntat i tre dagar för att se detta live!!!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av albin_s:

ska dom börja sända snart eller ??

De går inte live..

"Ubisoft ‏@Ubisoft

@magicfeather_gt There is no live livestream but we will post the video of the conference tomorrow. thank you! "

satt och vänta på det med.

fan va dåligt av ubisoft här satt jag och väntade fuck you ubi !!

Medlem
Medlem

fyfan va lamt, varför är det inte live då???

Medlem

Svagt av dom att inte visa live. Aja, live bloggen får väl räcka. Alla filmer lär väl dyka upp så småningom på tuben och här på FZ.

Medlem

Dags för nåt nytt skönt DRM eller?


signatur

Meep!

Medlem

The Settlers Online
Silent Hunter Online
Anno Online
Heroes Online
Ghost Recon Online

Medlem

Med kundernas tummar i ögat tar de ett steg tillbaka...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Något att missa, som Friberg sa.

Medlem

Ghost Recon Online gick från beta till "släpp" idag (F2P förvisso).

Kan rekomenderas (och då ska ni veta att jag är rätt kräsen vad gäller FPS-shooters i MP-miljö).

Kanske ballar ur nu när det går att köpa GoldCoins (har inte funkat i den öppna betan) och man inte duger längre med sin surt förvärvade utrustning, men annars är det överaskande bra.

Inaktiv

ah så synd att jag kan inte kålla på den imorgon eller lördag först på söndag kväll kanske

Medlem

22 minuter över 15.00

1
Skriv svar