Så grymma blir legendariska föremål i Diablo III version 1.04

Medlem

Diablo 3 alltså. Det är såååå Maj 2012. Och sluta upp med Aftonbladetrubrikerna också förresten.

he he


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Sandman666:

Hampa: "Hur tänker du kring denna information?"

Sandman: "Jofan, jag skiter fullständigt i D3, det tåget har gått"

För att vara en som skiter fullständigt i något så lägger du ner förvånadsvärt mycket tid på att skriva ett inlägg men yes, jag håller med!

Jovisst, det tog ju "förvånadsvärt mycket tid" formulera min oerhört träffsäkra poäng

Nu ligger jag 6 sekunder back...

SWISSZZZZZ! Det var min poäng som flög över ditt huvud


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av bloodshed:

Nånting som förvånar mig att ingen riktigt klagat på ännu, eller det kanske folk har gjort i andra trådar, är att max lvl'n e 60?

I D2 tog det flera veckor att bli 99 med boost, och jag vill inte ens gå in på den tid du måste lägga ner i singelplayer för att nå högsta nivån.. Vet faktiskt inte ens om det är någon som orkar göra det?

Men skitsamma, att blizzard gör så att max lvl kan nås på två(?!) dagar för den spelglade är för mig ett mysterium och tar bort mycket av den charm D2 hade.
Att fortsätta lvla upp din gubbe även när du hade bra gear för att dina färdigheter ska bli bättre var alltid en liten morot.

Största problemet är när de bygger spelet som ett MMO men inte hanterar det som ett MMO, de har redan sagt att de inte kommer lägga till någon endgame. Why? För att det inte är ett MMO. Samma sak som de sa om PVP:n, vi kommer inte bry oss om balans, vi lägger endast till detta för att folk gillar att samla på öron. Total jävla katastrof om du frågar mig, och ja deras forum är fullt med trådar som klagar på max leven

Medlem
Skrivet av bloodshed:

Nånting som förvånar mig att ingen riktigt klagat på ännu, eller det kanske folk har gjort i andra trådar, är att max lvl&#039;n e 60?

I D2 tog det flera veckor att bli 99 med boost, och jag vill inte ens gå in på den tid du måste lägga ner i singelplayer för att nå högsta nivån.. Vet faktiskt inte ens om det är någon som orkar göra det?

Men skitsamma, att blizzard gör så att max lvl kan nås på två(?!) dagar för den spelglade är för mig ett mysterium och tar bort mycket av den charm D2 hade.
Att fortsätta lvla upp din gubbe även när du hade bra gear för att dina färdigheter ska bli bättre var alltid en liten morot.

Håller med, det är det enda jag själv tycker är dåligt i d3 som gjorde att jag trötta efter MÅNGA timmar! lägg till en svårighetsgrad till som man måste ha tiptopgear för att klara och sen 40levlar till så har man ett superspel

Medlem

*tar en titt* Ingen ladder, AH finns fortfarande och därför värdelösa droprates. Right, inget att se här. *fortsätter vänta på Diablo 3*

Medlem

De lägger till saker som borde varit med på launch.. suck... PvP, BRA legendarys, nä.. kommer nog aldrig mer spela Diablo 3.

Diablo är ett spel som nerfar sig själv ju mer du spelar... ju bättre gear som finns där ute desto lättare blir spelet.

Visste inte att D3 lever än!

Medlem

jaha å hur ska man hitta legendarys på AH kanske? ingen vidare patch..

Medlem

Mycket bra, mycket för sent.

Medlem

Jag förstår inte varför alla verkar tro att D3 skulle ha endgame? Det är ju inte wow.

Medlem
Skrivet av yngve:

Jag förstår inte varför alla verkar tro att D3 skulle ha endgame? Det är ju inte wow.

Tja... Path of Exile har end game.

Medlem

Diablo2 var inte perfekt när det släpptes heller .. Ge spelet något år och kanske en expansion så dom fixar till allt som dom fått feedback om så det skriker .. Dom har gjort grunden till spelet och nu är det bara att finslipa och göra spelet perfekt samt släppa en perfekt expansion som får folk att vilja spela

Medlem

Säger bara gamers dessa dagar. Har allt blivit för bortskämda

: )

Inse att det inte finns ett spel som är perfekt för eran smak och skaffa en ny hobby


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Åh! Häftigt! Då är det bara ett dussin patchar och ett expansionpack som saknas för att övertala mig om att det är okej att återvända då!

Det där förbanande auktionshuset är fortfarande ett växande problem.

Medlem

Gött blir att spela när 1.04 kommer.

Medlem

Ledsen, men folk här på FZ är idioter, tror ni allvarligt blizz skulle sjunka så lågt i med att de "improvar" diablo med lite ljuseffekter? DE BUFFAR LEGENDARIES MED CA 50% MER DAMAGE.

Medlem
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Cnopt:
Skrivet av Riporto:
Skrivet av Sandman666:

Hampa: "Hur tänker du kring denna information?"

Sandman: "Jofan, jag skiter fullständigt i D3, det tåget har gått"

Skrivet av Andyaction:

Dom är ju desperata, hur många är det som fortfarande spelar d3?

Som Sandman sa; tåget har gått.
Nu finns det andra spel att spela &amp;amp;amp; se fram emot.

Undrar om tåget verkligen har gått? För man kan fortfarande tjäna pengar på det.

Folk på FZ verkar tro att bara för att dom inte gillar det så finns det ingen som gör det, därav tror dom att ingen spelar det.

Nja, i mitt fall så är det en personlig åsikt, därav uttryckt i jag-form.

Visst är det väl bra att de försöker förbättra spelet, men undrar om det inte hade varit smartare att gjort det ordentligt från början. Både jag och mina D3-polare har givit upp spelet just på grund av kassa drops och tråkiga unika föremål och i takt med att världen snurrar vidare så riktas uppmärksamheten mot nya spel. Möjligtvis kan D3 få en revival i samband med en expansion, såsom D2 fick, men jag undrar jag...

Det är en annan spelvärld idag än när D2 släpptes.

Diablo 2 var ju också kasst när det släpptes, men blev bättre med expansioner och uppdateringar. Så att Diablo 3 känns kast just nu är inget nytt.

Sedan tycker jag många är löjliga när dom klagar på drop ratesen. Jag tycker dom är perfekta.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem
Skrivet av Herbert:
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Cnopt:
Skrivet av Riporto:
Skrivet av Sandman666:

Hampa: "Hur tänker du kring denna information?"

Sandman: "Jofan, jag skiter fullständigt i D3, det tåget har gått"

Skrivet av Andyaction:

Dom är ju desperata, hur många är det som fortfarande spelar d3?

Som Sandman sa; tåget har gått.
Nu finns det andra spel att spela &amp;amp;amp; se fram emot.

Undrar om tåget verkligen har gått? För man kan fortfarande tjäna pengar på det.

Folk på FZ verkar tro att bara för att dom inte gillar det så finns det ingen som gör det, därav tror dom att ingen spelar det.

Nja, i mitt fall så är det en personlig åsikt, därav uttryckt i jag-form.

Visst är det väl bra att de försöker förbättra spelet, men undrar om det inte hade varit smartare att gjort det ordentligt från början. Både jag och mina D3-polare har givit upp spelet just på grund av kassa drops och tråkiga unika föremål och i takt med att världen snurrar vidare så riktas uppmärksamheten mot nya spel. Möjligtvis kan D3 få en revival i samband med en expansion, såsom D2 fick, men jag undrar jag...

Det är en annan spelvärld idag än när D2 släpptes.

Diablo 2 var ju också kasst när det släpptes, men blev bättre med expansioner och uppdateringar. Så att Diablo 3 känns kast just nu är inget nytt.

Sedan tycker jag många är löjliga när dom klagar på drop ratesen. Jag tycker dom är perfekta.

Mm, håller med dig om D2, men jag tror att världen snurrar snabbare idag och att en expansion till D3 inte kommer ha samma impact på D3´s spelare som det var på D2´s tid med LoD.

Raten på dropsen är det kanske inte så mycket fel på, men vad som droppas är ju illa.

12
Skriv svar