Gratis co-op spel?

Medlem
Gratis co-op spel?

Som titeln säger, jag letar efter bra gratis co-op spel, vilken sort spelar ingen roll alls, bara det är kul så går det bra
Tack i förhand!
// Editionblack

signatur

/)(\ BROHOOF /)(\

Medlem

Och efter att vi rensat bort piratvalen så kan tråden fortsätta. Alien Swarm på steam är ju gratis. TF2 fick ju också ett coopläge förra veckan, men hur bra det är vågar jag inte säga.

signatur

Videomupp

Medlem

Path Of Exile kommer bli F2P, i nuläget är det dock svårt att få en beta-key (de skickar ut random hela tiden men chansen att få är väldigt liten) om du inte lägger ut minst 10$ vilket det i sig helt klart var värt imo.

Medlem

Tf2 co-open har jag försökt testa, dock är väntetiden så lång att jag inte orkade vänta xd

signatur

/)(\ BROHOOF /)(\

Medlem
Skrivet av editionblack:

Tf2 co-open har jag försökt testa, dock är väntetiden så lång att jag inte orkade vänta xd

Jag gick in i den fällan också.. Om du letar själv efter en server i listan istället så är du inne i spelet på två röda

signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Det finns ju många f2pmmo som man kan spela tillsammans! Dungeons and Dragons Online och DC Universe Online är ganska roliga imo! Sen finns Battleforge som är ett rts med kortlekselement. Mechwarrior 4 finns i gratisversion men har för mig det var ganska krångligt att fixa.

Medlem

Två F2P-spel med co-op jag kan komma på är Spiral Knights och Rusty Hearts.

Så finns ju alltid OpenTTD beroende på vad som faller i smaken.

1
Skriv svar