Då avslöjas releasedatumet för Torchlight II

Robot
Då avslöjas releasedatumet för Torchlight II

Runic har avslöjat datumet då de, eh, avslöjar datumet för releasen av Torchlight II.

#runic-games, #torchlight-ii, #diablo-iii, #blizzard


Medlem
Då avslöjas releasedatumet för Torchlight II

Någon Chans??? om Spelarna får välja tror jag Diablo 3 kan Hälsa hem. ..

Medlem

Har förköpt det sen månader tillbaka, ettan var helt OK tidsfördriv men tvåan ser ju fantastiskt ut.

Medlem

Tror detta kommer blir riktigt bra, ettan var duktigt enformig, men ja, som sades, detta ser ut som en väldigt stor förbättring.

Spelade betan, men det var ett tag sedan... får se vad de har gjort sedan dess.

Detta, Path of Exile och speciellt Grim Dawn, ser mycket fram emot dessa tre.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Torchlight 2 betan visade vilket fantastiskt spel dom skapat och deras nya ändringar kommer bara göra spelet ännu bättre.

Riktigt imponerande att utveklarna har integritet nog att inte släppa det och sen patcha det i flera månader som många andra utveklare gör idag.

Medlem

Efter ett år då Diablo III dominerat genren får äventyret konkurrens. Eller vad tror du – har Runics titel någon chans mot Blizzards jätte?

1år ? Diablo III släpptes ju i Maj


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv
Skrivet av Dinskugga:

Efter ett år då Diablo III dominerat genren får äventyret konkurrens. Eller vad tror du – har Runics titel någon chans mot Blizzards jätte?

1år ? Diablo III släpptes ju i Maj

Författaren kanske byggde in en liten gissning om när spelet skulle släppas.

Inaktiv
Skrivet av Floppydick:

Har förköpt det sen månader tillbaka, ettan var helt OK tidsfördriv men tvåan ser ju fantastiskt ut.

JA visst " tvåan ser ju fantastiskt ut."

Redaktör
Ponny
Skrivet av Dinskugga:

Efter ett år då Diablo III dominerat genren får äventyret konkurrens. Eller vad tror du – har Runics titel någon chans mot Blizzards jätte?

1år ? Diablo III släpptes ju i Maj

Ah, bra poäng. Förtydligade.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Undrar om de kommar säga "TBA"?

Skrivet av Salami:

Riktigt imponerande att utveklarna har integritet nog att inte släppa det och sen patcha det i flera månader som många andra utveklare gör idag.

Ojoj vad knasigt det kan bli. Tycker man ska vara jävligt glad att det överhuvudtaget fortfarande förekommer patchande...majoriteten av spel övergivs ju annars direkt efter release, eller hur?
Vissa spel får ingen patch, eller på sin höjd EN.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Tycker dom redan missat sin relle, har ju stått 'summer 2012' på förköpet på steam hur länge som helst, men det har dom väl förträngt.
Vore väl lagom om datumet dom avslöjar är den 31a aug

Jag testade demon av 1:an på Xboxen, tyckte inte det var något att hänga i läppen, men kanske har de piffat upp de tråkiga bitarna i 2:an?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag testade demon av 1:an på Xboxen, tyckte inte det var något att hänga i läppen, men kanske har de piffat upp de tråkiga bitarna i 2:an?

Ja dom har gjort om och förbättrat det mesta och lagt till massa nytt.

Medlem

Eftersom blizzards "jätte" var en "jätte flopp vad gäller dess kvalité" så tycker jag det är en självklarhet att de har en chans att utmana. Självklarhet att slå det också, bara att göra raka motsattsen till vad blizzard gjorde så har ni ett grymt Hack'N Slash.

Medlem
Skrivet av firsov:

Eftersom blizzards "jätte" var en "jätte flopp vad gäller dess kvalité" så tycker jag det är en självklarhet att de har en chans att utmana. Självklarhet att slå det också, bara att göra raka motsattsen till vad blizzard gjorde så har ni ett grymt Hack'N Slash.

Jag tycker inte Diablo III var/är någon flopp. Nu har jag tröttnat på det, men det var klart värt de 300kr som jag betalade för det.

Nu ser jag fram emot nästa spel, Torchlight II.

Medlem

Detta spelet kommer att dominera sönder D3

Skrivet av Floppydick:
Skrivet av walter_iego:

Jag testade demon av 1:an på Xboxen, tyckte inte det var något att hänga i läppen, men kanske har de piffat upp de tråkiga bitarna i 2:an?

Ja dom har gjort om och förbättrat det mesta och lagt till massa nytt.

Då ska jag kolla in det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av Castor.T:

Undrar om de kommar säga "TBA"?

Skrivet av Salami:

Riktigt imponerande att utveklarna har integritet nog att inte släppa det och sen patcha det i flera månader som många andra utveklare gör idag.

Ojoj vad knasigt det kan bli. Tycker man ska vara jävligt glad att det överhuvudtaget fortfarande förekommer patchande...majoriteten av spel övergivs ju annars direkt efter release, eller hur?
Vissa spel får ingen patch, eller på sin höjd EN.

Jag tolkade som så att Salami menar att spelutvecklare nuförtiden slänger ut spelen för tidigt och sedan patchar bort buggarna, istället för att släppa ett färdigt spel. Att liksom de som köper spelet första veckorna får vara buggtestare. Går ju knappt att köpa ett PC-spel på releasedagen idag p.g.a. alla buggar.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag testade demon av 1:an på Xboxen, tyckte inte det var något att hänga i läppen, men kanske har de piffat upp de tråkiga bitarna i 2:an?

Det är dock otroligt mycket bättre på Pc. Stort utbud av mods osv.

Medlem
Skrivet av onliner72:

Någon Chans??? om Spelarna får välja tror jag Diablo 3 kan Hälsa hem. ..

Min tanke exakt.

Medlem

Så släppdatumet för att avslöja släppdatumet är släppt? Kunde dom inte göra det mera spännande genom att släppa ett datum när dom ska avslöja när dom ska avslöja släppdatumet också?

Medlem
Skrivet av Shadee:
Skrivet av Castor.T:

Undrar om de kommar säga "TBA"?

Skrivet av Salami:

Riktigt imponerande att utveklarna har integritet nog att inte släppa det och sen patcha det i flera månader som många andra utveklare gör idag.

Ojoj vad knasigt det kan bli. Tycker man ska vara jävligt glad att det överhuvudtaget fortfarande förekommer patchande...majoriteten av spel övergivs ju annars direkt efter release, eller hur?
Vissa spel får ingen patch, eller på sin höjd EN.

Jag tolkade som så att Salami menar att spelutvecklare nuförtiden slänger ut spelen för tidigt och sedan patchar bort buggarna, istället för att släppa ett färdigt spel. Att liksom de som köper spelet första veckorna får vara buggtestare. Går ju knappt att köpa ett PC-spel på releasedagen idag p.g.a. alla buggar.

Exakt min poäng men mitt inlägg handlar också om hur spel idag designas och utvecklas utan någon som helst vision och efter spelet är släppt så kan dom ändra spelet till vad spelarna vill ha genom patcher (Diablo 3) än att istället utveckla ett färdigt spel från början oavsett buggar.

Medlem

Lite för sent imo, jag sitter redan fast i GW 2 nu. Och kommer att göra det ett bra tag framåt!

Medlem

Kan inte vara så svårt att vara bättre än Diablo 3 iallafall.

Medlem
Skrivet av Shadee:
Skrivet av Castor.T:

Undrar om de kommar säga "TBA"?

Skrivet av Salami:

Riktigt imponerande att utveklarna har integritet nog att inte släppa det och sen patcha det i flera månader som många andra utveklare gör idag.

Ojoj vad knasigt det kan bli. Tycker man ska vara jävligt glad att det överhuvudtaget fortfarande förekommer patchande...majoriteten av spel övergivs ju annars direkt efter release, eller hur?
Vissa spel får ingen patch, eller på sin höjd EN.

Jag tolkade som så att Salami menar att spelutvecklare nuförtiden slänger ut spelen för tidigt och sedan patchar bort buggarna, istället för att släppa ett färdigt spel. Att liksom de som köper spelet första veckorna får vara buggtestare. Går ju knappt att köpa ett PC-spel på releasedagen idag p.g.a. alla buggar.

Det stämmer väl också får man säga. Om buggarna ens blir fixade det vill säga.
Vet knappt om ett spel som inte har släppts med diverse felaktighter.

QA verkar inte fungera hos de flesta utvecklarna.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Torchlight II eller Sacred 3 kommer dominera Diablo 3, troligen båda, kanske inte i aktiva spelare men kvalité, livsläng och nöje levererat

Medlem
Skrivet av DrBagguette:

Tycker dom redan missat sin relle, har ju stått 'summer 2012' på förköpet på steam hur länge som helst, men det har dom väl förträngt.
Vore väl lagom om datumet dom avslöjar är den 31a aug

http://www.wolframalpha.com/input/?i=Summer+end+sweden

Lite tid har dom på sig i alla fall ;p

(Jaja, dom är inte baserade i Sverige, men det fick bli som det blev )

Medlem

Va hette det andra spelet som skulle komma, där ditt "talent-träd" var som en stjärnbild stor som bara den med typ 200 olika buildkombinationer?

Medlem

2an var väll XXXantal % större än 1an också :)?

Medlem
Skrivet av Fajja:

Va hette det andra spelet som skulle komma, där ditt "talent-träd" var som en stjärnbild stor som bara den med typ 200 olika buildkombinationer?

Path of Exile kanske?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

12
Skriv svar