Släppfilmstajm – tagga till inför Torchlight 2

Robot
Släppfilmstajm – tagga till inför Torchlight 2

95 sekunder filmmagi för att förbereda dig inför Runic Games kommande actionmörsare. Är du redo?

#runic-games, #torchlight-ii


Medlem
Släppfilmstajm – tagga till inför Torchlight 2

Nä, inte jag. Jag tror jag blivit för gammal för såna här spel hahaha.

Medlem
Skrivet av Wintermist:

Nä, inte jag. Jag tror jag blivit för gammal för såna här spel hahaha.

Medlem

Fett.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tyckte det första spelet saknade några spelklasser så jag fattade aldrig riktigt tycke för det.
Loki tyckte jag var ett bättre spel eller varför inte det första Sacred som håller ännu i dag?

Medlem

Tror jag är en av dem få som inte kommer köpa det, tyckte ettan var riktigt tråkigt, och är inget direkt fan av graifken eller snarare temat.

Medlem
Skrivet av Wintermist:

Nä, inte jag. Jag tror jag blivit för gammal för såna här spel hahaha.

Precis vad jag tänkte när jag såg filmen, jag skulle gärna dela hypen många har och så, men det finns konstigt nog inget som lockar.
Är det åldern?

Medlem
Medlem

My body is ready!

Dagen innan Borderlands 2.

Hur ska detta gå?

Medlem

Detta skall köpas och avnjutas

Medlem

Jag vill verkligen ha något nytt spel som har det som gjorde D2 så kul. Gillade tyvärr inte D3 och gillar inte stilen som WoW, D3 och även Torchlight har. Tyvärr såg det inte så kul ut som jag hade hoppats.

Medlem
Skrivet av Den Lille Grisen:

Dagen innan Borderlands 2.

Hur ska detta gå?

Oh shit det har du helt rätt i, hmmm, det här blir en utmaning.

Medlem

Har redan köpt en fyra-pack på Steam tilsammans med polarna. Det här skall bli skoj. Och vad Borderlands 2 beträffar, Tjo!, mer bra spel på en och samma dag. Blir till att alternera. Ju fler bra lootbaserade A-RPG desto bättre.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Detta får täcka behovet av Dungeon Siege 3's dundermiss.

Medlem

Så... Torchlight II, Borderlands II och Baldur's Gate nästintill samtidigt? Varför gör de så mot mig?

Medlem

Co-op och multiplayer! Slår säkert Diablo 3 med hästlängder!

Medlem

Kan vara den sämta trailer någonsin, var ju ingenting som lockade. Se en gubbe springa omkring mest....wow

Medlem

Jag lirade igenom första spelet - det var kul på sina ställen, men blev enformigt efter en stund. Cool:a vapen och gear minns jag - hittad två "klubbor" som snackade

Dock känner jag att grafiken är aningen för "tecknad" för min personliga smak - föredrar i detta fall diablo med sitt blod och stympade kroppsdelar.

Medlem
Skrivet av PerAstra:
Skrivet av Wintermist:

Nä, inte jag. Jag tror jag blivit för gammal för såna här spel hahaha.

Precis vad jag tänkte när jag såg filmen, jag skulle gärna dela hypen många har och så, men det finns konstigt nog inget som lockar.
Är det åldern?

har personligen klättrat en bit över 30 så jag tror inte det är åldern. ettan var ju trevligt men hade spelet kostat 60£ så hade jag aldrig köpt det.

Medlem
Skrivet av Cedric:

Jag vill verkligen ha något nytt spel som har det som gjorde D2 så kul. Gillade tyvärr inte D3 och gillar inte stilen som WoW, D3 och även Torchlight har. Tyvärr såg det inte så kul ut som jag hade hoppats.

Rent spontant så skulle jag rekommendera dig att kolla upp Path of Exile då. Det är inte släppt ännu (closed beta som går att få keys till) men det känns något extremt lovande. Bara de fixar till lite småbuggar, fler akter och lite bättre flyt i striderna (inte för att det är dåligt men det kan vara en aning bättre iaf) så kommer det bli extremt bra.

Medlem
Skrivet av Posuic:
Skrivet av Cedric:

Jag vill verkligen ha något nytt spel som har det som gjorde D2 så kul. Gillade tyvärr inte D3 och gillar inte stilen som WoW, D3 och även Torchlight har. Tyvärr såg det inte så kul ut som jag hade hoppats.

Rent spontant så skulle jag rekommendera dig att kolla upp Path of Exile då. Det är inte släppt ännu (closed beta som går att få keys till) men det känns något extremt lovande. Bara de fixar till lite småbuggar, fler akter och lite bättre flyt i striderna (inte för att det är dåligt men det kan vara en aning bättre iaf) så kommer det bli extremt bra.

Ah okej tack för tipset! Ska hålla koll på det tills det släpps då.

Medlem

Ser ut som D3 med nåt cartoony filter. Hoppas dom lyckas skapa en mer intressant värld, då kanske detta kan vara nåt att ha!

Medlem
Skrivet av Mordeus:

Ser ut som D3 med nåt cartoony filter. Hoppas dom lyckas skapa en mer intressant värld, då kanske detta kan vara nåt att ha!

intressant värld är det absolut, det är lite steampunk över det hela faktiskt jag spelar just nu torchlight1 och har en summon spell som ger mig en mechano golem och jag kommer spela som engineer i torchlight 2 mest troligen, spelet kostar inte så mycket pengar heller om man nu ska köpa det för att testa och se om det är kul.

1
Skriv svar