Provdribbla Fifa 13 redan nu

Robot
Provdribbla Fifa 13 redan nu

Demoversioner ute två veckor innan årets fotbollsspel från EA släpps.

#ea-sports, #fifa-13, #ea


Medlem
Provdribbla Fifa 13 redan nu

Hmm, får nästan ta och koppla krysslådan till nätet och kolla, är sugen på att se hur 13 känns jäntemot 12.

Medlem

samma spel i grunden givetvis, men många förbättringar märks när man spelar lite grann som gör spelet både smidigare och trevligare. Det är min uppfattning efter 4 matcher.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

samma spel i grunden givetvis, men många förbättringar märks när man spelar lite grann som gör spelet både smidigare och trevligare. Det är min uppfattning efter 4 matcher.

Ja, det slår ju inte om till curling i andra halvlek.

Ska ge det ett test oxå.

Medlem

Ändringarna känns hyfsat små, men de får stora skillnader i spelet. T.ex. så har snabbare spelare inte samma fördel längre, tekniska/skickliga spelare får mer fördel och man vinner på att kunna rulla boll. One touch control ger helt nya utgångspunkter i tänkandet och uppbyggnadsspelet!

Medlem

Jag testade demot nyss. Måste säga att det märks att AI är bättre. Men det går lite väl snabbt för jag kände nästan ingen skillnad på normal och slow. Fast gick hur fort som helst vilket inte kändes så realistiskt på nåt sätt. Sen krockar spelarna å faller på ett fortfarande overkligt sätt. Och CPUn är i stort sett bättre på allt.

Medlem

Får precis samma crash fel när spelet startar som i 12an... och det var jäkligt många andra som fick det i 12an med, hur fan kan dom inte fixa det!. Ända sättet jag kan spela på är att logga in på ett separat windows-konto där jag bara har fifa, jävligt irriterande!

Medlem

Tycker definitivt 13 känns bättre än 12:an. AIn verkar smartare, fler och vettigare off. löpningar och försvar känns smidigare, career mode sägs ha blivit bättre med att man kan spela för landslaget i år etc. Men trots detta så anser jag att PES tar hem titeln i år.

PES2013 känns och ser helt enkelt mer ut som fotboll medan FIFA känns och ser ut som ett spel.

I år har däremot båda titlarna tagit ett stort steg framåt.
PES blir nog ett day1 köp medan fifa får vänta lite.

Medlem
Skrivet av twoee:

Får precis samma crash fel när spelet startar som i 12an... och det var jäkligt många andra som fick det i 12an med, hur fan kan dom inte fixa det!. Ända sättet jag kan spela på är att logga in på ett separat windows-konto där jag bara har fifa, jävligt irriterande!

Jag vet att det var problem med Fifa12 att starta det ifall man hade ett Windows-användarnamn med "utländska" bokstäver. Win-användarnamnet får bara innehålla a-z. Skapade en ny win-profil med namn Fifa så gick det spela Fifa12 och Fifa 13 Demo

1
Skriv svar