Europeiska VM-kvalet i StarCraft II är färdigspelat

Robot
Europeiska VM-kvalet i StarCraft II är färdigspelat

Fransmannen Stephano bekämpade spanjoren VortiX i finalen. Dessvärre slogs våra tre svenska hopp ut redan i början av tävlingen.

#starcraft-ii-2


Medlem
Europeiska VM-kvalet i StarCraft II är färdigspelat

Även om jag inte är något större fan utav Thorzains spelstil så är jag förvånad över att han inte kom längre. Däremot gissade jag rätt på Stephano


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

Jag gissade Thorzian och deMuslim... det gick så sådär.
Trist med ZvZ i finalen, men annars, sjukt bra matcher!

Medlem

100 000 tittare är inte dåligt, heller!

Medlem

Från er som kollade och insöp de bästa matcherna vore det kul att höra vilka som var bäst. Hade vart skoj att kunna kolla upp dem på Youtube


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Otroligt dålig showing från både Seiplo och Thorzain, generellt rätt tråkig turnering men den såg bra ut iom arenan och hur bra producerat det var.

@Harpa G1 Stephano vs Lucifron på Cloud Kingdom var bra, hela den serien egentligen.

Medlem

nerchio grubby var riktigt bra.

Medlem

Det bästa med finalen var dock återkommande Gangnam Style danspartyn varje gång låten spelades.

Medlem
Skrivet av Pointpurple:

@Harpa G1 Stephano vs Lucifron på Cloud Kingdom var bra, hela den serien egentligen.

^
Kan bara hålla med

Medlem
Medlem

Alla som inte såg Stephano vs Lucifron borde se den direkt. Vilka matcher. Och grattis Stephano till ännu en seger, svårt att se hur grabben inte kommer sluta som en rejäl legend när Starcraft II eran är över. Sådan talang!

Medlem
Skrivet av Harpa:

Från er som kollade och insöp de bästa matcherna vore det kul att höra vilka som var bäst. Hade vart skoj att kunna kolla upp dem på Youtube

Lucifron spelade väldigt bra under hela turneringen( Otroligt Hellion-play).
Stephano briljerade i vanlig ordning, dock utanför krogen den här gången([http://rakaka.se/images/6007-stephano.jpg])
Sedan så överraskade både Babyknight och LoWely ordentligt(matcherna mellan dessa var pirriga så in i bomben!). Bara att kika på när det börjar dyka upp på tuben.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

Tycker att detta va en av dom bästa turnerningarna om inte den bästa i och med inga koreaner va med. Sjukt många jämna matcher

Medlem

Lite tråkigt att finalen var Zerg vs Zerg :/

Medlem

Tråkigt även att vinnaren redan kvalat för VM.

Medlem
Skrivet av Harpa:

Från er som kollade och insöp de bästa matcherna vore det kul att höra vilka som var bäst. Hade vart skoj att kunna kolla upp dem på Youtube

Enligt mig så var Lucifron vs Stephano den bästa matchen, och det tämligen överlägset. Tror de flesta som kollat på turneringen skulle hålla med mig om det.

Inaktiv

Ingen aning om vad ni pratar om, det enda jag kollade på var bruden som intervjuade spelarna efteråt ...mums....höhö...

Medlem

Game 2 mellan Grubby och Nerchio var sinnessjukt spännande och rolig.

phi
Medlem

Blev förvånad över hur dåligt det gick för svenskarna. Thorzain borde ha kunnat placera sig i topp fem eller till och med topp tre, men vad fasen hände där?

Inte för att ta något ifrån stephano, han spelade bra igenom hela turneringen så han förtjänar vinsten.

Medlem

Någon som vet vart man kan se matcherna i efterhand? Hittar de inte på twitch.tv osv.

Medlem

Otippat att stephano vinner

Medlem

Håller med tidigare. Grubby vs Nerchio var lätt de bästa matcherna

Medlem

Jag var på plats och såg hela eventet, och kan faktiskt rekommendera upplevelsen ganska så starkt Ett halvt globen som drar efter andan och som taggar på spelarna är en ganska häftig upplevelse.


signatur

Videomupp

Medlem

Låg i soffan hela helgen och såg de flesta matcherna, mycket underhållande.
Detta måste nog vara ett av de spel som är roligare att titta på när andra spelar än att spela själv. Bara orkat köra igenom singleplayer-storyn....

Inaktiv
Skrivet av Skäggbiffen:

Även om jag inte är något större fan utav Thorzains spelstil så är jag förvånad över att han inte kom längre. Däremot gissade jag rätt på Stephano

Vad jag har läst så har Thorzain spelat för mycket HotS. Därför det gick som det gick.

Medlem

Grubby vs Nerchio var bäst. Instämmer.

Sedan var intervjun med Stephano skön när han vunnit.

"What does winning this finals mean to you?"
"Money in zu bank"

Sköning.


signatur

Have a good time!

Medlem

Kan lätt rekommendera matcherna mellan Stephano och LucifroN sjukt bra matcher!

Medlem

Tack för tipsen peepz


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Skäggbiffen:

Även om jag inte är något större fan utav Thorzains spelstil så är jag förvånad över att han inte kom längre. Däremot gissade jag rätt på Stephano

Vad jag har läst så har Thorzain spelat för mycket HotS. Därför det gick som det gick.

Mjo på hans twitchkanal finns det ju en del HotS, men sen så kan ju alla ha en dålig dag med.

1
Skriv svar