Super Mario kommer till Iphone... kan man säga

Robot
Super Mario kommer till Iphone... kan man säga

Kinesisk Ios-utvecklare gör den mest episka ripoffen i mannaminne. Skit i öarna, det här spelet gör relationerna mellan Kina och Japan än mer ansträngda.

#super-mario-3d-land, #nintendo


Medlem
Super Mario kommer till Iphone... kan man säga

Kineser alltså... Väntar bara på ett krig mellan Japan och Kina nu. Garanterat närmare än vad man tror,

Medlem

>3DS-klassikern Super Mario 3D Land
Redan klassiker?

Skrivet av DarkZide8:

>3DS-klassikern Super Mario 3D Land
Redan klassiker?

Moderna 3DS-klassikern skrev jag. Och ja, jag tror definitivt att om 10-20 år så kommer Super Mario 3D Land betraktas som ett av de mest lyckade plattformsspelen.

Skrivet av DAoG:

Kineser alltså... Väntar bara på ett krig mellan Japan och Kina nu. Garanterat närmare än vad man tror,

Näe, så enkelt är det inte i utrikespolitik. Då Japan backas 100% utav USA, och ett krig mellan USA och Kina skulle utlösa en ekonomisk katastrof som skulle få kollapsen av Lehman Brother 08 att vara en knallpulversmäll brevid en termonukleär bomb.

Lite roliga är Kineserna i alla fall

Medlem

lol.

det är allt jag har sorry.

Medlem
Skrivet av Svenskalkoholkultur:
Skrivet av DAoG:

Kineser alltså... Väntar bara på ett krig mellan Japan och Kina nu. Garanterat närmare än vad man tror,

Näe, så enkelt är det inte i utrikespolitik. Då Japan backas 100% utav USA, och ett krig mellan USA och Kina skulle utlösa en ekonomisk katastrof som skulle få kollapsen av Lehman Brother 08 att vara en knallpulversmäll brevid en termonukleär bomb.

Lite roliga är Kineserna i alla fall

Är det inte redan en ekonomisk katastrof i både USA och Japan?
Sen att Kina och kineser hela tiden provocerar Japanerna är en annan femma.

Medlem

Ser riktigt grymt ut...


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Haha.. ja det ser att ha riktigt tight kontrollsystem

Styra med en virtuell styrspak måste vara satans gåva till mänskligheten, köpte Secret of Mana till min frus iphone och orkade inte spela mer än 2 min för att kontrollerna var så jävla dåliga.
Så trollad har jag aldrig blivit förr

Medlem

Sätter ett fett varningstecken på denna, fruktansvärt "spel"! Men har ni 7kr ni känner för att slänga i sjön, så varför inte?

Medlem

Gillade aldrig 3D Land så ser ingen anledning att testa en ännu sämre kopia. Märkligt att FZ skulle uppmana någon att faktiskt köpa det.

Medlem
Skrivet av Sergey:

Game of the year, right there!


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av DarkZide8:

>3DS-klassikern Super Mario 3D Land
Redan klassiker?

Moderna 3DS-klassikern skrev jag. Och ja, jag tror definitivt att om 10-20 år så kommer Super Mario 3D Land betraktas som ett av de mest lyckade plattformsspelen.

Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av DarkZide8:

>3DS-klassikern Super Mario 3D Land
Redan klassiker?

Moderna 3DS-klassikern skrev jag. Och ja, jag tror definitivt att om 10-20 år så kommer Super Mario 3D Land betraktas som ett av de mest lyckade plattformsspelen.

Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av DarkZide8:

>3DS-klassikern Super Mario 3D Land
Redan klassiker?

Moderna 3DS-klassikern skrev jag. Och ja, jag tror definitivt att om 10-20 år så kommer Super Mario 3D Land betraktas som ett av de mest lyckade plattformsspelen.

Tror gör man i kyrkan..
.

Medlem

Eller så kör man riktiga n64 super mario på android med emulator. Nemas problemas.

Medlem
Skrivet av 2infinity:

Eller så kör man riktiga n64 super mario på android med emulator. Nemas problemas.

Ett alternativ, men tror tyvärr att detta kommer att döda utvecklingen av nya spel på android då mentaliteten redan är att det skall vara så billigt som möjligt och gärna gratis. Apple även om dom roffar åt sig stor del av utvecklarnas pengar ha ändå en bättre betalmodell och genom sitt "låsta" system kan dom få större andel av konsumenten att köpa.

Medlem

Med tanke på hur mycket annat som kopieras i Kina är jag inte särskilt förvånad


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Är grymt emot sådant här, tjäna pengar på andras spel, samma skit som Zynga kör med och det företaget anser jag vara ett av de värsta i branschen. Fast i det här fallet handlar det nog mer om att använda sig av Mario som ikon för att sälja spelet för det jag sett från det tyder på ett bra mycket sämre spel än Super Mario.

Medlem
Skrivet av Aidiiii:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av DarkZide8:

>3DS-klassikern Super Mario 3D Land
Redan klassiker?

Moderna 3DS-klassikern skrev jag. Och ja, jag tror definitivt att om 10-20 år så kommer Super Mario 3D Land betraktas som ett av de mest lyckade plattformsspelen.

Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av DarkZide8:

>3DS-klassikern Super Mario 3D Land
Redan klassiker?

Moderna 3DS-klassikern skrev jag. Och ja, jag tror definitivt att om 10-20 år så kommer Super Mario 3D Land betraktas som ett av de mest lyckade plattformsspelen.

Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av DarkZide8:

>3DS-klassikern Super Mario 3D Land
Redan klassiker?

Moderna 3DS-klassikern skrev jag. Och ja, jag tror definitivt att om 10-20 år så kommer Super Mario 3D Land betraktas som ett av de mest lyckade plattformsspelen.

Tror gör man i kyrkan..
.

Mellan 11-13 på söndagar...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

App Store har flera bra plattformsspel, Incredible Jack, till exempel - https://itunes.apple.com/se/app/incredible-jack/id586208591

1
Skriv svar