Neverwinter – hälsa på Guardian Fighter-klassen

Robot
Neverwinter – hälsa på Guardian Fighter-klassen

Stort svärd och bepansrad som få, men vem vet vilket sensuellt känsloliv som döljer sig därunder?

#cryptics, #neverwinter


Medlem
Neverwinter – hälsa på Guardian Fighter-klassen

#3 spell, daily power?

Medlem

deity power tror jag
Såg mycket bättre ut än jag förväntat mig

phi
Medlem

Ser ju klart mer intressant ut att spela tank i neverwinter än i något mmorpg hittills.

Medlem

Jag förstår inte hur det här kan vara samma spel som vi såg en trailer på för ungefär 4 månader sedan. Jag tror det kan vara en bra idé att aldrig låta den mannen göra trailers igen... för det här ser riktigt najs ut.

Jag är VÄLDIGT positivt överraskad. Nu återstår det bara att se om de kan göra något lika intressant med healers också.

Medlem

Skulle vilja se blod istället för gnistor när man träffar, men det känns ändå mycket mer som att slagen connectar än i andra mmos, vilket är schysst att se. Såna smådetaljer gör mycket för känslan.

Medlem

Daily power, encounter power.
Kan tänka mig att deras designer möte gick något som så här
"Guys, 4th edition is in full swing, how can we use it?"
"Let's name our stuff after the stuff in 4th edition so it seems like the same thing, but it isn't!"
...
Allvarligt talat, varför använda encounter/Daily power uppsättningen ifall ni inte ens vet vad det innebär?
Nä, tackar vet jag pathfinder och earthdawn som rollspel.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

ser mycket bätre ut en det man sog senast om spelet


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Ser trevligt ut, spelade lite D&D när jag var yngre hoppas det kan erbjuda lite D&D känsla iafl.


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

1
Skriv svar