Dreamhack är igång, och på TV!

Medlem
Dreamhack är igång, och på TV!

Äntligen är Dreamhack Valencia igång med full fart igen. Dreamhack är sponsrat av SVT. Vilket betyder att man kommer kunna titta på detta event på TV klockan 23:05 imorgon kväll på SVT2 till klockan 01:00. Repotaget forsätter sedan på kanal SVT24.

Självklart sänds detta online på nätet också, matcherna började idag och slutar imorgon med finalen. Svensken Sase är vidare i tävlingen!

Klockan tio på morgonen (22 September) forsätter Dreamhack Valencia!

Nytt projekt
Om du vill stödja min webbsida så vore det jättekul, gör det igenom att besöka sidan där jag förenar aktuella StarCraft II esport källor med de senaste uppdateringarna. Du kan även titta på Dreamhack streamen igenom epicesports. Jag kommer nog kanske blogga lite om detta senare i framtiden

#blogg


signatur

hejsanhejsanhejsan

Dreamhack är igång, och på TV!

Vart hålls detta dreamhack? i Valencia? trodde detta bara var i Sverige.
Jag har inte den blekaste


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Vart hålls detta dreamhack? i Valencia? trodde detta bara var i Sverige.
Jag har inte den blekaste

Japp det är i Valencia denna gång, sedan det större påkostade Dreamhack Winter i Jönköping


signatur

hejsanhejsanhejsan

Åh, hur kommer det sig att de flyttade till Valencia?
Finns det någon hemsida som håller koll på allt detta?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar