Pandaria-försäljningen en besvikelse?

Medlem
Skrivet av Scrouge:

Man måste väl få argumentera, eller ska alla ha din livssyn hur skulle det se ut då ? HUH ?

Tror du just blandade ihop ordet "argumentera" med "gnäll". Om du är så besviken och ändå ointresserad, spela det inte då.

Medlem
Skrivet av Scrouge:
Skrivet av adrii:

Jag har lirat sen vanilla betan, jag kan säga rakt ut att denna expansion är bäst hittils. DOCK så har jag inte raidat ännu eftersom de öppnar inte förens nästa vecka. Men efter att ha sneglat på lite fighter på mmo-champion så verkar bossarna ruggigt roliga. Det är helt sjukt vad de förbättrat massa, listan är lååånnngggg. Bara småsaker som AOE-loot som borde funnits från dag ett är helt underbart. Nu vill man döda massa mobs som står och snurrar vid en mining ore, helt så många som möjligt

Jag trodde inte jag skulle orka lvla upp någon av mina 4 alts efter min main, men så fort jag hade fått ihop lite hc gear på min 90 ville jag bara logga över och fortsätta på nästa....

Vad de kan göra med en 8+ år gammal grafikmotor är helt sinnessjukt, alltså vissa texturer är så snygga så man tror det är ett helt annat spel. Allt i denna expansion har dessa snygga texturer.

Jag blir lite trött på detta "vanilla var bäst" tugget....liksom tror ni på allvar att ett 8 år gammalt spel där ni spelat igenom 4 expansioner kan få er att få samma känsla som när ni spelade spelet för första gången? förlåt men det mest idiotiska och mest puckade uttrycket är "vanilla var bäst".

Om man kollar rent spelmässigt så är vanilla helt värdelöst jämfört med MoP. Och den som säger annat har inte annat en nostaligtripp SOM man inte kan återfå.

Lägg ner ert whine och spela spelet eller inte vad är problemet? Jag kunde inte bry mig mindre om petbattles osv, vet ni vad? jag rör inte ens den delen i spelet ENKELT. Jag går inte omkring och klangar och whinar om något jag ändå inte tänker använda i ett spel. Helt sjukt vad folk blivit bekväma med att whina på saker och ting de inte gillar i ett spel. Pinsamt

Ni som har wowsjäl kvar kommer älska denna expansion, ni där wowsjälen har dött ut borde slutat för 1-2 expansioner sen. Eller ta en 6 månader lång paus. Tro mig det enda som kan få er att se spelet med nya ögon är ju en paus. Däremot kommer aldrig WOW känslan komma som när spelet först kom. Fatta vad mycket WOW har gjort för spelvärlden, de har höjt ribban på allt. Förut jämförde folk spel med massa andra spel, idag jämför de flesta spel med world of warcraft...

Man måste väl få argumentera, eller ska alla ha din livssyn hur skulle det se ut då ? HUH ?

Fast de han vänder sig mot argumenterar ju ingenting. Det är bara upprepning av "Jag tyckte glass var MYCKET godare när jag var 5 år gammal, alltså måste det vara något fel på dagens glass. Dagens glasstillverkare har ingen passion utan vill bara tjäna pengar!!"

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Scrouge:

Man måste väl få argumentera, eller ska alla ha din livssyn hur skulle det se ut då ? HUH ?

Tror du just blandade ihop ordet "argumentera" med "gnäll". Om du är så besviken och ändå ointresserad, spela det inte då.

Ser inget gnäll, alla tycker olika, men vissa klarar inte av att andra tycker så tydligen lol.

Medlem

Självklart kommer folk som inte har något att jämföra MoP med att gilla det.
Seriöst, har ni ens testat GW2? Ge det en chans, och så kommer ni se hur fort ni kommer tröttna på den 8 år gamla motorn och NPC quest grind.

Och panda klassen är som en mix av alla andra klasser. Istället för att komma på något nytt så åter igen återanvänder de saker som redan funnits i spelet hela tiden.

Medlem

Problemet här är ju att 99% av alla som gnäller på spelet utan att ens ha spelat det?
Men det klart så är ju Blizzard med på "Coolt-att-hata-på-internet" listan ihop med allt som EA och Activision, så det spelar ingen roll hur fantastiska deras framtida spel är för folk kommer hata dom ändå..... utan att ha provat såklart.

Varför är det så satans viktigt idag att vara en fanboy/hater? får ungarna brudar på det nu för tiden eller?

Får väl gå med alla er nostalgiker och säga att det var bättre förr!

För då slapp man allt meningslöst internet-grin, då la vi mer tid på att spela spelen vi tyckte om istället för att lägga den tiden på att grina på forum.

Puss och kram

Medlem
Skrivet av Scrouge:
Skrivet av adrii:

Jag har lirat sen vanilla betan, jag kan säga rakt ut att denna expansion är bäst hittils. DOCK så har jag inte raidat ännu eftersom de öppnar inte förens nästa vecka. Men efter att ha sneglat på lite fighter på mmo-champion så verkar bossarna ruggigt roliga. Det är helt sjukt vad de förbättrat massa, listan är lååånnngggg. Bara småsaker som AOE-loot som borde funnits från dag ett är helt underbart. Nu vill man döda massa mobs som står och snurrar vid en mining ore, helt så många som möjligt

Jag trodde inte jag skulle orka lvla upp någon av mina 4 alts efter min main, men så fort jag hade fått ihop lite hc gear på min 90 ville jag bara logga över och fortsätta på nästa....

Vad de kan göra med en 8+ år gammal grafikmotor är helt sinnessjukt, alltså vissa texturer är så snygga så man tror det är ett helt annat spel. Allt i denna expansion har dessa snygga texturer.

Jag blir lite trött på detta "vanilla var bäst" tugget....liksom tror ni på allvar att ett 8 år gammalt spel där ni spelat igenom 4 expansioner kan få er att få samma känsla som när ni spelade spelet för första gången? förlåt men det mest idiotiska och mest puckade uttrycket är "vanilla var bäst".

Om man kollar rent spelmässigt så är vanilla helt värdelöst jämfört med MoP. Och den som säger annat har inte annat en nostaligtripp SOM man inte kan återfå.

Lägg ner ert whine och spela spelet eller inte vad är problemet? Jag kunde inte bry mig mindre om petbattles osv, vet ni vad? jag rör inte ens den delen i spelet ENKELT. Jag går inte omkring och klangar och whinar om något jag ändå inte tänker använda i ett spel. Helt sjukt vad folk blivit bekväma med att whina på saker och ting de inte gillar i ett spel. Pinsamt

Ni som har wowsjäl kvar kommer älska denna expansion, ni där wowsjälen har dött ut borde slutat för 1-2 expansioner sen. Eller ta en 6 månader lång paus. Tro mig det enda som kan få er att se spelet med nya ögon är ju en paus. Däremot kommer aldrig WOW känslan komma som när spelet först kom. Fatta vad mycket WOW har gjort för spelvärlden, de har höjt ribban på allt. Förut jämförde folk spel med massa andra spel, idag jämför de flesta spel med world of warcraft...

Man måste väl få argumentera, eller ska alla ha din livssyn hur skulle det se ut då ? HUH ?

Är väl inget argument när man kommer in på en nyhet om ett spel och bara thrashar och säger hur dåligt det har blivit osv? Faktum är att de flesta som säger att vanilla wow var bättre är ju bara gamla rävar vars wowsjäl har dött. Inget framtida spel kommer kunna tävla med nostalgi bara inse. Sen angående pandorna, jag har ingen direkt åsikt. Jag menar torr ni att blizzard la dit dem för skoj skull? De la ju dit dem för att efterfrågan varit så stor att införa dem....förstår inte hur folk inte fattat detta. Trodde faktiskt de skulle göra dem väldigt fuzzy wuzzy men efter att ha spelat in mig i kontinenten en del så känner jag inte alls att de har gjort det. Vilket jag tycker är bra.

I mina ögon vad är det för skillnad på pandor mot tex vargar? eller bläckfiskar från yttre rymden?

Medlem
Skrivet av RozZy:

Självklart kommer folk som inte har något att jämföra MoP med att gilla det.
Seriöst, har ni ens testat GW2? Ge det en chans, och så kommer ni se hur fort ni kommer tröttna på den 8 år gamla motorn och NPC quest grind.

Och panda klassen är som en mix av alla andra klasser. Istället för att komma på något nytt så åter igen återanvänder de saker som redan funnits i spelet hela tiden.

Ja jag testade GW2, spelade upp en Mesmer till lvl 80, men tröttnade ganska fort och jag var tyvärr inte ett fan av event grejen som så många prisar, spelet passade inte mig helt enkelt och har mycket roligare i MoP, men jag springer inte runt och grinar över Anet bara för det, varför skulle jag?

Men mentaliteten här är ju klockren pre-teen där som någon äger en xbox måste denna också hata ps3 - "WIIEEEHHH, Mamma säg till dom att mitt spel är bättre än deras... WIIIEEHHH"

Medlem
Skrivet av RozZy:

Själv köpte jag expansionen digitalt, men tog 12 levlar bara så tröttnade jag.
Tack gode gud att GW2 finns. Jag har spelat det sen release. Och när jag loggade in på min gamla karaktär blev jag helt chockad utav hur gammal grafiken är och hur lite kontroll man har över sin karaktär i jämförelse.

nää. hejdå WoW! Hej Guild wars 2

snabb fråga, starta du en monk eller en helt annan klass?

Medlem
Skrivet av foock:

Första expansionen jag inte stått i kö för/förköpt digitalt. Jag har verkligen inget emot asien-temat, tvärtom, det känns fräsht och som en utökning av världen istället för fortsättning med samma gamla kändisar. Båda kan vara nice men endå.

Min anledning är nog främst att jag spelat sen betan och att spel som gw2 känns så fantastiskt mkt mer aktuellt idag.

Angående siffrorna så är det en indikation, men de fulla siffrorna ska bli väldigt intressant att få se.

Angående siffror: Blizzards aktiva-spelare-siffror är, om jag förstått det rätt, väldigt skruvade då det inkluderar länder med andra betalningsmetoder och där kontot är gratis och tid betalas i timmar. Antalet aktiva prenumeranter i EU och Nordamerika skulle känns så mkt mer relevat, istället för siffror som blandar Legaue of Legends-siffror med pay2play

Blizzard själva har sagt att de räknar bara med månadssubs.

World of Warcraft's Subscriber Definition

World of Warcraft's subscribers include individuals who have paid a subscription fee or have an active prepaid card to play World of Warcraft, as well as those who have purchased the game and are within their free month of access. Internet Game Room players who have accessed the game over the last thirty days are also counted as subscribers. The above definition excludes all players under free promotional subscriptions, expired or cancelled subscriptions, and expired prepaid cards. Subscribers in licensees' territories are defined along the same rules.

Inaktiv
Skrivet av RozZy:

Självklart kommer folk som inte har något att jämföra MoP med att gilla det.
Seriöst, har ni ens testat GW2? Ge det en chans, och så kommer ni se hur fort ni kommer tröttna på den 8 år gamla motorn och NPC quest grind.

Och panda klassen är som en mix av alla andra klasser. Istället för att komma på något nytt så åter igen återanvänder de saker som redan funnits i spelet hela tiden.

Lirade upp en Warrior till lvl 80 och klarade hela mainquest-kedjan. Lirade något event på den enda 80 zonen som finns och tänkte sen, jaha... Nudå? Allt annat med spelet var underbart.

Blev Panda och end-game istället.

Medlem
Skrivet av deftune:

Som Ztreek här ovan sa. Jävla aftonbladsnyhet.
Jag är sugen på MoP faktiskt men då spelet INTE längre är vad det en gång var så blir det inget. Det finns ingen utmaning idet spelet längre. Det är en highfantasy themepark.

Du borde verkligen prova innan du säger något, och då menar jag ge dig på Challenge Modes. Då får du en spark som borde ge dig njutning.


signatur

Nämen!

Medlem

Är ganska så säker på att en j*kla massa har köpt det Digitalt, speciellt med hur många som tog det där paketet som man fick Diablo III gratis med i. Så dessa siffror känns riktigt orelevanta.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Paddington:

Dom där jäkla piraterna

Ja, fy fan för piratkopiering. Sabbar hela spelindustrin. Synd att Blizzard också skulle råka ut för detta till slut.

Medlem
Skrivet av Tummen:

Wow är inte wow längre, i pandaria så är ju flera av föjld questarna en railshooter och vissa av dom är frustrerande,

mycket i spelet är förenklat,
när man var hunter förr då var man tvungen att köpa pilar till pilbågen, och det fanns flera sorters olika pilar,
petten behövde matas med jämna mellanrum, medmera, nu behöver man inte bry sig om sånt längre.

Med den här utvecklingen med typ railquests så dröjer det väl inte länge tills wow blir kinect styrt känns det som.

Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Bara för man var tvingad till att köpa vissa items så är det "förenklat"?
Att ta bort onödigt skit man måste göra för att kunna raida eller göra det som är målet så gör man det inte lättare eller svårare, man förbättrar bara det.

Bossfighter är mer avancerade, längre och därmed svårare än någonsin tidigare.

Jag vill iaf inte gå tbx till att grinda nature res gear bara för att kunna döda en boss som är lättare än RFC.

WoW för 8år sedan var WoW för 8år sedan, går inte att överträffa då motståndet och vad som fanns då var skit.
Det dom kan göra är att hålla intresset uppe hos nuvarande spelare och se till att det alltid kommer nytt kontent, något som Cata tappade tonvis av spelare på då dom inte höll det måttet.

Medlem

Jag och många andra av mina vänner köpte MoP digitalt.

Fanns några enstaka som köpte fysisk kopia, dels för de ville ha collectors boxen som samlingsobjekt.

Fysiska kopior förstår jag inte ens varför de görs längre i det samhälle vi lever i idag. Nej, tacka fan för digitalt.

Medlem

Hej jag har spelat wow innan gillade det och hatade det. Det jag tycker att det borde vara förbjudet att ta betalt som de gör. Du skall betala varje månad men du kan bara göra vissa saker i veckan. Wow är ut daterat då det kommer till spelmekanik animeringar och mm på grund av en ut daterad spelmotor.Gillar humorn i wow quest somliga raids men pvp Funkar ej.Visst kan vi spela mist och wow men vi betalar inte månads avgift för detta. Spelar Gw2 nu.

Medlem
Skrivet av adrii:
Skrivet av Scrouge:
Skrivet av adrii:

Jag har lirat sen vanilla betan, jag kan säga rakt ut att denna expansion är bäst hittils. DOCK så har jag inte raidat ännu eftersom de öppnar inte förens nästa vecka. Men efter att ha sneglat på lite fighter på mmo-champion så verkar bossarna ruggigt roliga. Det är helt sjukt vad de förbättrat massa, listan är lååånnngggg. Bara småsaker som AOE-loot som borde funnits från dag ett är helt underbart. Nu vill man döda massa mobs som står och snurrar vid en mining ore, helt så många som möjligt

Jag trodde inte jag skulle orka lvla upp någon av mina 4 alts efter min main, men så fort jag hade fått ihop lite hc gear på min 90 ville jag bara logga över och fortsätta på nästa....

Vad de kan göra med en 8+ år gammal grafikmotor är helt sinnessjukt, alltså vissa texturer är så snygga så man tror det är ett helt annat spel. Allt i denna expansion har dessa snygga texturer.

Jag blir lite trött på detta "vanilla var bäst" tugget....liksom tror ni på allvar att ett 8 år gammalt spel där ni spelat igenom 4 expansioner kan få er att få samma känsla som när ni spelade spelet för första gången? förlåt men det mest idiotiska och mest puckade uttrycket är "vanilla var bäst".

Om man kollar rent spelmässigt så är vanilla helt värdelöst jämfört med MoP. Och den som säger annat har inte annat en nostaligtripp SOM man inte kan återfå.

Lägg ner ert whine och spela spelet eller inte vad är problemet? Jag kunde inte bry mig mindre om petbattles osv, vet ni vad? jag rör inte ens den delen i spelet ENKELT. Jag går inte omkring och klangar och whinar om något jag ändå inte tänker använda i ett spel. Helt sjukt vad folk blivit bekväma med att whina på saker och ting de inte gillar i ett spel. Pinsamt

Ni som har wowsjäl kvar kommer älska denna expansion, ni där wowsjälen har dött ut borde slutat för 1-2 expansioner sen. Eller ta en 6 månader lång paus. Tro mig det enda som kan få er att se spelet med nya ögon är ju en paus. Däremot kommer aldrig WOW känslan komma som när spelet först kom. Fatta vad mycket WOW har gjort för spelvärlden, de har höjt ribban på allt. Förut jämförde folk spel med massa andra spel, idag jämför de flesta spel med world of warcraft...

Man måste väl få argumentera, eller ska alla ha din livssyn hur skulle det se ut då ? HUH ?

Är väl inget argument när man kommer in på en nyhet om ett spel och bara thrashar och säger hur dåligt det har blivit osv? Faktum är att de flesta som säger att vanilla wow var bättre är ju bara gamla rävar vars wowsjäl har dött. Inget framtida spel kommer kunna tävla med nostalgi bara inse. Sen angående pandorna, jag har ingen direkt åsikt. Jag menar torr ni att blizzard la dit dem för skoj skull? De la ju dit dem för att efterfrågan varit så stor att införa dem....förstår inte hur folk inte fattat detta. Trodde faktiskt de skulle göra dem väldigt fuzzy wuzzy men efter att ha spelat in mig i kontinenten en del så känner jag inte alls att de har gjort det. Vilket jag tycker är bra.

I mina ögon vad är det för skillnad på pandor mot tex vargar? eller bläckfiskar från yttre rymden?

Jag blir hellre jagad av vargar...

Medlem
Skrivet av Scrouge:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Scrouge:

Man måste väl få argumentera, eller ska alla ha din livssyn hur skulle det se ut då ? HUH ?

Tror du just blandade ihop ordet "argumentera" med "gnäll". Om du är så besviken och ändå ointresserad, spela det inte då.

Ser inget gnäll, alla tycker olika, men vissa klarar inte av att andra tycker så tydligen lol.

Du skrev 2 poster på raken, och jag kanske förvirrade mig när jag dumt nog citerade dig i den sista. Låt mig försöka förtydliga.

Skrivet av Scrouge:

Dock bara för något existerar behöver man inte göra en klass av det, gör murlocs eller broken-ones spelbara istället, wow har gått ner i slaskrännan, skräp skräp.

Nu ska vi se här, jo, jag tror jag ser gnäll. Nu gjorde inte Blizzard klasser utav varken Murlocs eller Brokens, och jag vågar nästan påstå att dom inte gick ner i "slaskrännan" bara för det. Men jag upprepar mig, ifall spelet inte designades för dina specifika önskemål, spela det inte då.

Medlem

GW2 FTW. wow var kul typ första 50lvls..sedan la ja ner skiten.


signatur

En Gång Pc Alltid Pc.

Medlem
Skrivet av adrii:
Skrivet av foock:

...Angående siffror: Blizzards aktiva-spelare-siffror är, om jag förstått det rätt, väldigt skruvade ...

...subscribers include individuals who have paid a subscription fee or have an active prepaid card to play World of Warcraft, as well as those who have purchased the game and are within their free month of access. Internet Game Room players who have accessed the game over the last thirty days are also counted as subscribers. The above definition excludes all players under free promotional subscriptions, expired or cancelled subscriptions, and expired prepaid cards. Subscribers in licensees' territories are defined along the same rules.

Tack för svar! Första gången jag läser något på ämnet. Tycker ändå att de borde separera på de som betalar fulla EU/USA-priset med de som sitter i Internet Game Rooms, ie de som betalar per timmar. Främst för att det blir skev bild när nytt sub-mmo släpps.

Tack igen

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Scrouge:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Scrouge:

Man måste väl få argumentera, eller ska alla ha din livssyn hur skulle det se ut då ? HUH ?

Tror du just blandade ihop ordet "argumentera" med "gnäll". Om du är så besviken och ändå ointresserad, spela det inte då.

Ser inget gnäll, alla tycker olika, men vissa klarar inte av att andra tycker så tydligen lol.

Du skrev 2 poster på raken, och jag kanske förvirrade mig när jag dumt nog citerade dig i den sista. Låt mig försöka förtydliga.

Skrivet av Scrouge:

Dock bara för något existerar behöver man inte göra en klass av det, gör murlocs eller broken-ones spelbara istället, wow har gått ner i slaskrännan, skräp skräp.

Nu ska vi se här, jo, jag tror jag ser gnäll. Nu gjorde inte Blizzard klasser utav varken Murlocs eller Brokens, och jag vågar nästan påstå att dom inte gick ner i "slaskrännan" bara för det. Men jag upprepar mig, ifall spelet inte designades för dina specifika önskemål, spela det inte då.

Jag ser inget gnäll, bara åsikter...

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Scrouge:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Scrouge:

Man måste väl få argumentera, eller ska alla ha din livssyn hur skulle det se ut då ? HUH ?

Tror du just blandade ihop ordet "argumentera" med "gnäll". Om du är så besviken och ändå ointresserad, spela det inte då.

Ser inget gnäll, alla tycker olika, men vissa klarar inte av att andra tycker så tydligen lol.

Du skrev 2 poster på raken, och jag kanske förvirrade mig när jag dumt nog citerade dig i den sista. Låt mig försöka förtydliga.

Skrivet av Scrouge:

Dock bara för något existerar behöver man inte göra en klass av det, gör murlocs eller broken-ones spelbara istället, wow har gått ner i slaskrännan, skräp skräp.

Nu ska vi se här, jo, jag tror jag ser gnäll. Nu gjorde inte Blizzard klasser utav varken Murlocs eller Brokens, och jag vågar nästan påstå att dom inte gick ner i "slaskrännan" bara för det. Men jag upprepar mig, ifall spelet inte designades för dina specifika önskemål, spela det inte då.

Jag ser inget gnäll, bara åsikter...

Tack för din input, eller åsikt, ifall du inte trivs med ordet "input". Inlägg kanske också är ett fungerande ordval. Känns lite grann som att skapa en debatt om huruvida någonting övergår från att vara en upprepning till tjat. Jag ska nu gå in i mig själv resten av dagen, och fundera på allt du har sagt. Tack.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Scrouge:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Scrouge:

Man måste väl få argumentera, eller ska alla ha din livssyn hur skulle det se ut då ? HUH ?

Tror du just blandade ihop ordet "argumentera" med "gnäll". Om du är så besviken och ändå ointresserad, spela det inte då.

Ser inget gnäll, alla tycker olika, men vissa klarar inte av att andra tycker så tydligen lol.

Du skrev 2 poster på raken, och jag kanske förvirrade mig när jag dumt nog citerade dig i den sista. Låt mig försöka förtydliga.

Skrivet av Scrouge:

Dock bara för något existerar behöver man inte göra en klass av det, gör murlocs eller broken-ones spelbara istället, wow har gått ner i slaskrännan, skräp skräp.

Nu ska vi se här, jo, jag tror jag ser gnäll. Nu gjorde inte Blizzard klasser utav varken Murlocs eller Brokens, och jag vågar nästan påstå att dom inte gick ner i "slaskrännan" bara för det. Men jag upprepar mig, ifall spelet inte designades för dina specifika önskemål, spela det inte då.

Jag ser inget gnäll, bara åsikter...

Tack för din input, eller åsikt, ifall du inte trivs med ordet "input". Inlägg kanske också är ett fungerande ordval. Känns lite grann som att skapa en debatt om huruvida någonting övergår från att vara en upprepning till tjat. Jag ska nu gå in i mig själv resten av dagen, och fundera på allt du har sagt. Tack.

Ta du och gå ut i solen lite istället. Och sluta tala om för folk vad dom får eller inte får tycka om saker och ting.

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Ender:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Scrouge:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Scrouge:

Man måste väl få argumentera, eller ska alla ha din livssyn hur skulle det se ut då ? HUH ?

Tror du just blandade ihop ordet "argumentera" med "gnäll". Om du är så besviken och ändå ointresserad, spela det inte då.

Ser inget gnäll, alla tycker olika, men vissa klarar inte av att andra tycker så tydligen lol.

Du skrev 2 poster på raken, och jag kanske förvirrade mig när jag dumt nog citerade dig i den sista. Låt mig försöka förtydliga.

Skrivet av Scrouge:

Dock bara för något existerar behöver man inte göra en klass av det, gör murlocs eller broken-ones spelbara istället, wow har gått ner i slaskrännan, skräp skräp.

Nu ska vi se här, jo, jag tror jag ser gnäll. Nu gjorde inte Blizzard klasser utav varken Murlocs eller Brokens, och jag vågar nästan påstå att dom inte gick ner i "slaskrännan" bara för det. Men jag upprepar mig, ifall spelet inte designades för dina specifika önskemål, spela det inte då.

Jag ser inget gnäll, bara åsikter...

Tack för din input, eller åsikt, ifall du inte trivs med ordet "input". Inlägg kanske också är ett fungerande ordval. Känns lite grann som att skapa en debatt om huruvida någonting övergår från att vara en upprepning till tjat. Jag ska nu gå in i mig själv resten av dagen, och fundera på allt du har sagt. Tack.

Ta du och gå ut i solen lite istället. Och sluta tala om för folk vad dom får eller inte får tycka om saker och ting.

Hmm, är det något du, som jag, föreslår, eller är det något du säger åt mig att göra? Återigen, tack för att du diciplinerar mig med dina värdefulla uppmaningar, kjaaaam på're!

Inaktiv
Skrivet av Aresz:

Nu har jag inte spelat eller läst om WoW på ett par år, men varför drar man in kung fu panda mitt i allt? Verkar ju helmysko.

Utan att veta chansar jag på att man vill glädja alla kidsen med lite gulliga björnar?

Om du hade läst på lite om lore så har Pandor funnits i deras värld sen Warcraft 3: The Frozen throne.

Så det är inget nytt att dom drar in pandor som slåss.

123
Skriv svar