Valve nämner Left 4 Dead 3

Robot
Valve nämner Left 4 Dead 3

"En trea? Du vet, någon gång förr eller senare..."

#valve, #half-life-3, #left-4-dead-3


Medlem
Valve nämner Left 4 Dead 3

Nice!

Och om det nu släpps kommer det nog finnas gömda filer som tyder på HL3 ^^

Medlem

Left 4 Dead 2: Episode One

Medlem

Har de gått klart grundskolan nu alltså?

Medlem

Awesome, nu kanske vi slipper alla "Valve kan inte räkna till 3" memes.


signatur

Videomupp

Medlem

They're waiting for you, Gordon...

Medlem

How about jobba på half life 3 istället

Medlem

lär nog inte dyka upp något nytt från valve förrän nya konsoler släppts


signatur

God is dead

Medlem

Kom igen nuuu! Tiden är inne ut med 3orna!!

Medlem

Först HL 3 sen Left 4 Dead 3 och en Portal 3

Medlem
Skrivet av WildThing:

Awesome, nu kanske vi slipper alla "Valve kan inte räkna till 3" memes.

Vi har ju inga roliga spelrelaterade memes kvar snart. "Did not finish" försvann ju förra året, och om Valve har lärt sig räkna till 3, vad har vi då kvar...?

Medlem

En annan var ju inte ett jättestort fan av L4D...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Don't care. Aldrig gillat L4D. Vill ni ha ett liknande spel som är bättre, imo, så kör "Killing Floor". Mer Portal och Half-Life eller helt nytt ifrån Valve, tack!

Skall väl föresten påpekas att Chets svar är det typiska: "Det ligger inte i pipelinen och vi har inte direkt snackat om det så mycket, men jag kan väl inte säga nej.". Som alltid görs till nyheter men som betyder absolut ingenting. Men artikeln har väl kanske det innehållet att det är roligt att snacka i kommentarer om vad man gillar/inte gillar med L4D.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

2018 låter rimligt!

Medlem

Jag tror på teorin att Valve släpper Orange Box 2, med HL3, Portal 3 och L4D3, enbart för att slippa släppa en produkt med siffran 3.

Medlem

ricochet 2 då?


signatur

En Gång Pc Alltid Pc.

Medlem

Tycker de ska släppa alla i en box som heter Valve 333 Box XD


signatur

cags

Inaktiv

L4D 1 var ett av de bästa spelen någonsin, att äntligen få ett bra coop lir att kötta igenom med ett gäng kompisar var helt underbart! Att få utmana andra "gäng" online var helt super. Det enda negativa jag har att säga är att L4D var fullt av ragequitters som sabbade för andra, men knappast Valves fel. Men vilka sköna minnen man har!

Medlem
Skrivet av Itchy1:

Först HL 3 sen Left 4 Dead 3 och en Portal 3

Varför inta alla in en Box i stil med The Orange Box?

Medlem

Jag hoppas så klart på en trea. Ibland har jag fortfarande mardrömmar om Tanks på taket på Mercy Hospital...

Medlem

Tills jag får se mer konkreta bevis så tror jag inte på "sifrran 3's" existens

Medlem

Mycket respekt till L4D men nu tycker jag verkligen dom får ta tummen ur arslet och prioritera en HL3 release.

Medlem

Ricochet 2 först.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av kabex:

Jag tror på teorin att Valve släpper Orange Box 2, med HL3, Portal 3 och L4D3, enbart för att slippa släppa en produkt med siffran 3.

Det var ju en massa 3or i det där...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Left 4 dead 4 måste ju bara komma såatt...
L4D4. Slå den R2D2!

Medlem
Skrivet av nils45:

How about jobba på half life 3 istället

Finns fler utveklare inom valve som inte enbart jobbar med HL3.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Gillar serien och ser gärna en trea. Många vapen, många kartor och roligare zombies så är jag nöjd.

Medlem

Fan heller att jag tänker köpa ett nytt L4D efter hur dom behandlade L4D spelarna i första spelet. Det var fan på snudd av EA Games stil.

Jag gillade L4D och var en av dom som köpte det, för att teamet utlovade uppdatering och DLC med korta intervaller så det verkade sjukt intressant och lovande speciellt med tanke på att det var rätt kul co-op. Innehållet i det fulländade spelet var dock allt annat än imponerande. 4 maps, några ynka få vapen och vad, 5 olika fiender? Man skulle kunna kalla det ett demo, för 500 spänn.

"Okej" tänker man, det kommer ju uppdateringar, så det är ingen fara. Efter sex månader kommer det en uppdatering - en liten survival bana, inget mer.
Istället så släpper dom L4D 2 med det materialet som var utlovat i första spelet, ännu en gång; a la Ea games style, för samma pris som första. Det doftar bränt gummi efter ha blivit så hårt buttrape'ad.

Men eftersom det är Valve och hur dom öste på för TF2 och för att dom gjorde Portal 1 & 2 - så förlåter jag dom. <3

Medlem

Men Valve kan ju inte räkna till 3.....


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av xenitaj:

Fan heller att jag tänker köpa ett nytt L4D efter hur dom behandlade L4D spelarna i första spelet. Det var fan på snudd av EA Games stil.

Jag gillade L4D och var en av dom som köpte det, för att teamet utlovade uppdatering och DLC med korta intervaller så det verkade sjukt intressant och lovande speciellt med tanke på att det var rätt kul co-op. Innehållet i det fulländade spelet var dock allt annat än imponerande. 4 maps, några ynka få vapen och vad, 5 olika fiender? Man skulle kunna kalla det ett demo, för 500 spänn.

"Okej" tänker man, det kommer ju uppdateringar, så det är ingen fara. Efter sex månader kommer det en uppdatering - en liten survival bana, inget mer.
Istället så släpper dom L4D 2 med det materialet som var utlovat i första spelet, ännu en gång; a la Ea games style, för samma pris som första. Det doftar bränt gummi efter ha blivit så hårt buttrape&#039;ad.

Men eftersom det är Valve och hur dom öste på för TF2 och för att dom gjorde Portal 1 &amp; 2 - så förlåter jag dom. &lt;3

Mjjoo kanske du har rätt i att dem lova det men DOCK finns det sjukt många modade maps som är riktigt skoj i l4d nästan därför jag lirar l4d ett och två. Så testa det om du inte är nöjd med det dem lovar...

När spela man liksom senast modar i cod tex? var väll i cod waw(zombie läget iaf) tror jag.

Så länge det går att fixa modar i l4d så vill jag ha mer

12
Skriv svar